witam , ja tez tu jestem nowy:)

1. Data: 2004-06-24 06:12:30

Temat: witam , ja tez tu jestem nowy:)
Od: "Kszyniu" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie, chcę się do Was przyłączyć, i to tylko dlatego, że
piszecie mądre rzeczy i być może dlatego ze znajdę u Was wsparcie w swoje
walce! mam na imię Krzysiek, w zeszłym roku ważyłem 89 kilo, teraz waże
116!!!!!!!!!!!!!!!!!! na rany ! jak to zrzucic!!!!!!!???????

nic to ...
miłego dnia, lub wieczoru.. i jak macie jakies fajne dietki łatwe lekkie i
przyjemne to odezwijcie sie:) pozdrawim

2. Data: 2004-06-24 13:41:27

Temat: Re: witam , ja tez tu jestem nowy:)
Od: r...@g...pl (radion) szukaj wiadomości tego autora

"Kszyniu" <k...@o...pl> wrote in message
> witam serdecznie, chc? si? do Was przy??czy?, i to tylko dlatego, ?e
> piszecie m?dre rzeczy

to chyba czytasz inna grupe, ba ja znalazlem tu niewiele madrych
rzeczy, przewaznie grupowicze sie kloca i walcza o swoje przekonania
co do tego jak lepiej/zdrowiej jesc.
z drugiej strony, zdarzaja sie tez przypadki wymiany informacji bez
zlosliwosci, i to jest calkiem dobre
radion

3. Data: 2004-06-24 15:17:46

Od: Montag <""m\"@ntag@p@c...@n...pl"> szukaj wiadomości tego autora

radion wrote:

> [...]
> co do tego jak lepiej/zdrowiej jesc.
> z drugiej strony, zdarzaja sie tez przypadki wymiany informacji bez

heej.. no ja mam też taką nadzieję i mam nadzieję jej nie stracić (a jak
będzie to zobaczymy ;) )

Montag

4. Data: 2004-06-24 15:49:37

Od: "Kszyniu" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

no nie wiem, moze sie uda...........damy rade!

5. Data: 2004-06-24 16:25:15

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

radion w wiadomości news:a2141724.0406240541.573a79a7@posting.google.com
pisze:

> to chyba czytasz inna grupe, ba ja znalazlem tu niewiele madrych
> rzeczy

Cytujac klasykow: "nikt tu nikogo pod pistoletem nie trzyma".

--
Ponadto wlosy na glowie sa blisko mozgu i spelniaja role ocieplania glowy, bo mozg
bardzo reaguje na zmiany temperatury (przy goraczce 42°C zapalenie opon mozgowych

6. Data: 2004-06-24 18:27:45

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "radion" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> "Kszyniu" <k...@o...pl> wrote in message
> >
> to chyba czytasz inna grupe, ba ja znalazlem tu niewiele madrych
> rzeczy, przewaznie grupowicze sie kloca i walcza o swoje przekonania
> co do tego jak lepiej/zdrowiej jesc.

poczytaj archiwum wszystko lub prawie wszystko zostało juz powiedziane :)
ilez razy mozna odpowiadać na posty typu. jak schudnąć 5,10,15 czy 20 kilo

> z drugiej strony, zdarzaja sie tez przypadki wymiany informacji bez
> zlosliwosci, i to jest calkiem dobre

powtarzanie tych samych informacji jest nudne jeśli masz problem lub czegoś
nie wiesz to szukaj w archiwum a jeśli nie znajdziesz to pytaj na grupie

PS jak napisał Cooler nie ma przymusu czy jakoś tak.
czekamy na jakis ciekawy, merytoryczny post od ciebie.zapodajesz 3 ciekawe
posty na grupę i możesz trolowac z nami :)

7. Data: 2004-06-26 09:53:00

Od: "Kszyniu" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

no wiecie, nie chcę spełniac tu roli czarnej owcy:) ale niech wam bedzie,
juz nie wystrzymałem, bo jesli ktos pisze ze zrzucił 4 kilo w 3 tygodnie nie
jedzac cukru i jeżdzac 40 (!) km na rowerze codziennie, to ja sie pytam
jakie to ma przełozenie na jego odchudzanie? bo wydaje mi sie ze robiac to
co on robi to powinien schudnąc jakies 10 kilo w te 3 tygodnie!

hmmmm
hehhhh...

pozdro

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czekamy na jakis ciekawy, merytoryczny post od ciebie.zapodajesz 3 ciekawe
> posty na grupę i możesz trolowac z nami :)

rzadkie wlosy
lomatko
DO a usuniety woreczek zolciowy
Jestem tu nowy