witam po 4 miesiacach i od razu pytam:)

1. Data: 2003-11-05 23:55:45

Temat: witam po 4 miesiacach i od razu pytam:)
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej dziewczyny, miałam 4 miechy przerwy od naszej grupy, bo wywiało mnie do
Japonii :) Ciekawa jestem czy zaszły tu jakieś zmiany tematyczno-personaln
e:))
Od razu zarzucam Was pytaniami ;)))
1. czy któraś z Was robiła sobie trwałą podkręcającą rzęsy? jak efekty/cen
y/zniszczenie włosków?
2. może jakaś dziewczyna z Kraka myśli o zapisaniu się na kung fu czy cuś w
tym stylu w celu podreperowania wyglądu ciałka?
3. czy jest tu ktoś z Kraka kto chodzi/chciałby chodzić na siłkę do Relaxu
na Mogilskiej? Ja się właśnie zapisałam i miłoby mi było z którąś z Was się
męczyć;)

Pozdrawiam serdecznie
Kroofka

1. Data: 2003-11-06 08:13:43

Temat: Re: witam po 4 miesiacach i od razu pytam:)
Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
do
> Japonii :) Ciekawa jestem czy zaszły tu jakieś zmiany tematyczno-personaln

w imieniu "swiezynek" witam!!
chetnie bym potowarzyszyla ale jestem z Gdanska

Pozdrawiam Kamila ;-)

1. Data: 2003-11-06 09:03:13

Od: "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na Mogilskiej? Ja się właśnie zapisałam i miłoby mi było z którąś z Was

Witamy ponownie,
Strasznie Ci zazdroszczę tej Japonii (bardzo chciałabym tam kiedyś
pojechać).
Przy okazji zapytam czy to prawda (tak pisali w którejś gazecie), że w
Japonii
ich rodzime marki jak Shiseido czy Kanebo są dużo tańsze niż poza krajem?

Pozdrawiam
Moni

1. Data: 2003-11-06 09:53:13

Temat: Odp: witam po 4 miesiacach i od razu pytam:)
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy okazji zapytam czy to prawda (tak pisali w którejś gazecie), że w
> Japonii
> ich rodzime marki jak Shiseido czy Kanebo są dużo tańsze niż poza krajem?

Bardzo prawda:)) jak bede jechac następnym razem to złożysz zamówienie:)) ja
przywiozłam parę rzeczy Kanebo właśnie i Shiseido, których nie ma na razie
na rynku polskim. Ale radocha:))
A sama Japonia jest pięeeekna:)
Kroofka Japońska

1. Data: 2003-11-06 10:04:11

Od: "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo prawda:)) jak bede jechac następnym razem to złożysz zamówienie:))

Ale mi apetytu narobiłaś, to byłoby super! Od jakiegoś czasu marzy mi się
np. fluid Shiseido, niestety na razie niestety jest poza moim zasięgiem.
Zdradź mi proszę (jeśli pamiętasz) ile orientacyjnie kosztuje on w Japonii.

> ja przywiozłam parę rzeczy Kanebo właśnie i Shiseido, których nie ma na
razie
> na rynku polskim. Ale radocha:))

Napisz może coś więcej o tych kosmetykach...

> A sama Japonia jest pięeeekna:)

Tylko westchnę: oj tak....

Moni
Marząca o kraju kwitnącej wiśni w ten pochmurny dzień.

1. Data: 2003-11-06 10:30:39

Od: "Kropeczka" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ja
> przywiozłam parę rzeczy Kanebo właśnie i Shiseido, których nie ma na razie

Witaj po przerwie;) Właśnie dzięki tobie przypomniałam sobie , że PRZECIEŻ
mam znajomwgo w Japonii ;)) Więc może mnie poratuje w kosmetykach shiseido
jak wróci:)) hihi a wlaśnie kończy mi się fluid:) Napisz co można przywieźć
godnego polecenia a nie do dostania w Polsce?:)

Ech..ja tez chcę do Japonii...ale jak na razie oglądam zdjęcia z z
Mistrzostw w Karate;)))
pozdrowka
Kropeczka;)

faberlic