witam po dluuugiej przerwie...

1. Data: 2004-05-14 11:23:43

Temat: witam po dluuugiej przerwie...
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich... NOWYCH I STARYCH :-)

Pozdrawiam i zabieram sie za czytanie 104444 postow.

Ula (ulast)

1. Data: 2004-05-14 11:37:24

Temat: Re: witam po dluuugiej przerwie...
Od: Proximus <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5/14/2004 1:23 PM, Użytkownik ulast napisał:
> Witam wszystkich... NOWYCH I STARYCH :-)
>
> Pozdrawiam i zabieram sie za czytanie 104444 postow.
Życzę powodzenia:> Chyba trochę Ci zajmie przeczytanie wszystkich
postów, chyba, że jesteś po kursie szybkiego czytania...

--
Proximus

1. Data: 2004-05-14 12:12:27

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Proximus" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Życzę powodzenia:> Chyba trochę Ci zajmie przeczytanie wszystkich
> postów, chyba, że jesteś po kursie szybkiego czytania...

Po kursie to nie, ale po pisemnych maturalnych...;-)

Ula (ulast)

1. Data: 2004-05-14 14:07:46

Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulast" :

Także witam :)

> Pozdrawiam i zabieram sie za czytanie 104444 postow.

..... Ambitna ;)))

---

Shadow is in Da House ;))

1. Data: 2004-05-14 18:10:24

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

ulast:
> Witam wszystkich... NOWYCH I STARYCH :-)
> Pozdrawiam i zabieram sie za czytanie 104444 postow.

Ja stary juz jestem... ale pozdrawiam. ;)

--
Czarek

1. Data: 2004-05-14 19:48:47

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"ulast" <u...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam wszystkich... NOWYCH I STARYCH :-)
>
> Pozdrawiam i zabieram sie za czytanie 104444 postow.
>
> Ula (ulast)

Hej!
Nie czytaj, wlacz sie z maszru w n u r t.
:)
Kaska

1. Data: 2004-05-14 19:54:25

Od: "mema" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

UUlaaa :))))))
> Pozdrawiam i zabieram sie za czytanie 104444 postow.

"ale czy warto?"
;)

witaj po dłuugim nieczytaniu :)

--
mema

1. Data: 2004-05-14 20:40:04

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ulast w news:c82a7q$k3g$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Witam wszystkich... NOWYCH I STARYCH :-)
>
> Pozdrawiam i zabieram sie za czytanie 104444 postow.
>
> Ula (ulast)

A to nowość, że ktoś się wita i z nowymi ;)
Pozdrawiam.

* Natek

1. Data: 2004-05-14 21:12:38

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja stary juz jestem... ale pozdrawiam. ;)
>
> --
> Czarek

Czesc cbnecie.... stary...postowiczu ;-))
Pozdrawiam rowniez...
Ula (ulast)

1. Data: 2004-05-14 21:13:26

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol" <n...@s...ca> napisał w wiadomości

> Hej!
> Nie czytaj, wlacz sie z maszru w n u r t.
> :)
> Kaska

Pyzolu jak milo Cie widziec :-)
Siem wlanczam...

Ula (ulast)

Dzieci z poprzedniego związku jak to jest ?
Prawda wg Samoobrony
13 year old Iraqi girl raped by American Soldiers
potrzebuje pomocy przy cialdinim
"Trojkat magiczny" - psycho-tortura