witam serdecznie :)

1. Data: 2003-09-19 14:31:12

Temat: witam serdecznie :)
Od: "tufi" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku dni czytam grupe i nadrabiam zaleglosci - zostalo mi jeszcze jakies
27 tys. postow, ale postaram sie je przeczytac jak najszybciej :)
Troche o mnie - studiuje (ostatni rok) w Poznaniu, od ponad trzech lat
jestem konsultantka Avon'u, mam ukonczone dwa szkolenia kosmetyczne
prowadzone przez ta firme. Jesli chodzi o kosmetyki tej marki, to sluze
pomoca, rada, opinia, no i samymi kosmetykami ;)

Pozdrawiam wszystkich goraco

tufi

1. Data: 2003-09-19 17:54:06

Temat: Re: witam serdecznie :)
Od: "Dagi" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tufi" napisał w wiadomości news:bkf3ud$63m$1@topaz.icpnet.pl...

> zostalo mi jeszcze jakies
> 27 tys. postow, ale postaram sie je przeczytac jak najszybciej :)

Powodzenia ;))
I oczywiście witaj :))

Pozdrawiam już weekendowo ;)
Dagi

1. Data: 2003-09-19 17:58:17

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tufi" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> prowadzone przez ta firme. Jesli chodzi o kosmetyki tej marki, to sluze
> pomoca, rada, opinia, no i samymi kosmetykami ;)

hehe ja tez na pocztaku wrzesnia przerobilam wszysciutkie posty :) teraz juz
na biezaco jestem :)

Problem z cerą i włosami
wagry na nosie
proszę przeczytać!!