Ania Lipek

51. Data: 2000-08-27 14:18:23

Temat: Re: Ania Lipek
Od: "Mark Smys" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Kovic napisał:

/...sprowokować!.../

Nic do Ciebie mam, ale jakaś mała terapia to by Ci pomogła...

--
Mark Smys
s...@p...com

52. Data: 2000-08-27 14:20:14

Od: "Mark Smys" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Kovic napisał:
> To jest raczej kwestia wolnosci inetu . Ale wszystko ma swoje granice .
To na której półkuli ma ten inet granice?

--
Mark Smys
s...@p...com

53. Data: 2000-08-27 14:25:13

Od: "Mark Smys" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Kamil napisał:

> Zboczeniec muwisz? Majac rozlegle kontakty w tym srodowisk, stwierdzam ze
albo
> to nie zboczeniec albo ktos nowy. Z przechwyconych listow do mojego brata
> wynika ze Ania Lipek to zwierze. Tak przynajmniej uwaza ten ktorego ona
nazywa
> swoim bratem. To by tlumaczylo tą dziwna pasje do odchodow o jakiej
mowila. To
> tez tlumaczy to ze chciala byc malpa. Podejzewam ze jest jakims rodzajem
> malpiatki.

powiedział co wiedział, a że nie było tego dużo to nie "muwił" długo...

--
Mark Smys
s...@p...com

54. Data: 2000-08-27 14:38:14

Od: "Marek Lityński" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mark Smys <s...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7j9q5.20931

> Podejrzewam, że jesteś tu niezbyt długo i *nic* o Anci nie wiesz, dlatego

Czytam od jakiegos czasu, dosc pobieznie.

> Twoje uprzedzenia co do jej osoby wydają mi się zupełnie bezpodstawne i

Jakie uprzedzenia?

> nakręcone przez kilka ciekawych opisów z gazety które akurat do naszej

Artykul czytalem miesiac temu, teraz mi sie przypomnial. Nie nakreca mnie,
sprawa Pana Ani wali mnie calkowicie. Rozsmieszylo mnie, ze sa osoby, ktore
wierza ze jest to 15-letnia dziewczyna.

> Aneczki się nijak nie mają... A może chcesz jej adres i numer telefonu?

Problem polega na tym, ze nie wierze w jej istnienie.

--
mkl
---No animal was harmed in the making of this mail---

55. Data: 2000-08-27 17:15:05

Temat: Re: witam wszystkich
Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Valérie wrote in message <39a8e402$2@news.vogel.pl>...

>Użytkownik jacob <j...@f...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:lx%p5.2079$k...@n...flash.net...

>ja , jesli mozna nawet skladki czlonkowskie placic bede
>:)

Juz zostalas zapisana jako pierwszy honorowy czlonek.
Skladki narazie nie bedzie sie pobierac do czasu opracowania statutu.

Lista "zacofanych":
1. Valerie

Kto nastepny?
Prosze siebie dopisac. Kolejnosc bedzie ustalona wedlug czasu dopisania,
wiec pospieszcie sie.

Pozdrawiam,
jakub

56. Data: 2000-08-27 17:50:56

Od: ";Kamasutra master;" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek napisał(a):

> Przeciez kazdy wie, ze ja jestem chamka i nikt z mojej winy nie ochamieje.

To zrob z tym cos.

> tylko ze on bez
> wulgaryzmow nie jest wcale lepszy ode mnie.

Wydaje mi sie ze jednak jest

> Dostalas zapewne skan odemnie- ten, w ktorym Ci tyumaczylem
> nie
>
> Nikt mi nie odetnie telefonu, wiec mnie nie strasz.

A chcesz sie zalozyc?

> Wszyscy
> odkad tu jestem tylko sie do mnie czepiaja i nie ma w tym nic dziwnego, ze
> mam juz tego dosyc, przeciez jestem tylko czlowiekiem.

JA sie nie czepiam. Ja k masz dosyc to zmien grupke lub zaluz sobie killfil'a.

Pozdrawiam Lech

--
Dwa odkrycia w istotny sposób wpłyneły na mój rozwuj duchowy:
1. Istnieje jakiś Bóg 2. To ja Nim jestem

57. Data: 2000-08-27 17:51:58

Od: ";Kamasutra master;" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mark Smys napisał(a):

> Lech cleaner? Następny po Steerpik'u?

Nazywaj to jak chcesz... Czy godzi sie pisac takie wulgarne slowa?
Lech

58. Data: 2000-08-27 17:53:40

Od: ";Kamasutra master;" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A...@t...com

59. Data: 2000-08-27 20:12:21

Od: "Mark Smys" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Marek Lityński napisał:

> sprawa Pana Ani wali mnie calkowicie. Rozsmieszylo mnie, ze sa osoby,
ktore
> wierza ze jest to 15-letnia dziewczyna.

No ja wierzę, ale nie widzę w tym nic śmiesznego...

> Problem polega na tym, ze nie wierze w jej istnienie.

To te listy biorą się znikąd, efekt zakłóceń na serwerze?

Spoko, każdy ma prawo do własnego 'widzi mi się'...

Pozdrawiam serdecznie

--
Mark Smys
s...@p...com

60. Data: 2000-08-27 20:17:02

Od: "Mark Smys" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Valérie napisała:

> Prosze nie wypowiadac sie na temat tego co mnie razi a co nie - nie
> prosilam o definicje swoich subiektywnych odczuc. Prosze tez w rozmowie ze
> mna nie uzywac nawet w cudzyslowiu takich sformulowan
> Nauczylam sie ludzi traktowac z szacunkiem i takiego szacunku ZADAM dla
> siebie

Widzę, że uraziłem więc szczerze przepraszam... Dlaczego krzywisz się na
pierdol w liście Ani i próbujesz ją stąd wykopać dyskutując przy tym z
nijaką Ninką która od zawsze używa tego słowa. Jeśli już chcesz zajmować się
oczyszczaniem grupy to rozmawiaj o tym z kimś kto jest przynajmniej
"czysty". Nie bądźmy obłudni!!!

--
Mark Smys
s...@p...com

\\\
donkiszoteria
Swiatoobraz - Magazyn Nowej Inteligencji
Re: kundalini