Ania Lipek

61. Data: 2000-08-27 21:15:39

Temat: cenzura?
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Valérie" <v...@p...onet.pl> writes:

> Ninka , nie chodzi mi o koniec mojego nosa ,chodzi mi o to, ze nawet jesli
> jakies tam filtry zaloze to i tak w dalszym ciagu takie bzdety beda
> wytwarzane a inne malolaty ( badz i nie ) z piana na ustach beda sie w to
> wczytywac i sami byc moze cos skrabna bo przeciez tak mozna
> tu trzeba radykalnych posuniec ...

Jakich radykalnych? Cenzura?

zauwaz, ze brak cenzury i wolne forum zawsze zaowocuje jakims tam
procentem idiotow i belkotu.
tego nie unikniesz.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

62. Data: 2000-08-28 06:27:05

Temat: Re: Ania Lipek
Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@s...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 Aug 2000, ;Kamasutra master; wrote:

> A...@t...com

To ma byc radykalne? Juz ci mowilem, ze nikt tego nie czyta - wielu
sprawdzalo, z jednym mozesz sobie pogadac na grupie ( :) )...

63. Data: 2000-08-28 07:53:21

Od: "Blurp" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczynam stala subskrybcje.
WITAM .

64. Data: 2000-08-28 08:46:45

Od: "Eva, co spazmy ze smiechu miewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "May" <j...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik Kim ja jestem??? BiBii - pomóżcie Beeeeee

> swiecie.
>
> Potrzebna ci psychoterapia?
>
> M.

Odkad czytam te grupe - juz nie!
E.

65. Data: 2000-08-28 09:35:38

Temat: Odp: Ania Lipek
Od: "Kovic" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Może wcale nie jesteś taka głupia ? Napisz cos na prv to pogadamy.

66. Data: 2000-08-28 10:05:59

Od: "Marek Lityński" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mark Smys <s...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8obt39$nj1

> To te listy biorą się znikąd, efekt zakłóceń na serwerze?

Niezaprzeczalnie wysyla je jakis czlowiek. Ale IMO nie jest to 15 letnia
dziewczyna. Klawiatura jest cierpliwa.

> Spoko, każdy ma prawo do własnego 'widzi mi się'...

Wzajemnie.

mkl

67. Data: 2000-08-28 13:36:54

Temat: Re: witam wszystkich
Od: "Robercikus" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wy sobie zartujecie, a przeciez sprawa jest powazna. Jesli grupa nie
jest moderowana to jasne, ze kazdy moze sobie wypisywac kompletne
bzdury i nic mu za to nie grozi. Ktos wreszcie wspomnial o tym, zeby
sobie odfiltrowac niechciane osoby. Swietny pomysl! Ja dodam tutaj, ze
dla dobra "zacofanych" mozna zrobic cos w rodzaju czarnej listy, ktora
byla by publikowana na forum, a zawierala by spis osob
"niezacofanych". Wtedy my - "zacofani" bysmy mieli ulatwiony zywot i
latwiej by bylo ich wyselekcjonowac, a
oni zdawali by sobie sprawe z tego, ze czesc grupowiczow nie toleruje
ich chamstwa.

robercikus
r...@p...onet.pl

68. Data: 2000-08-28 14:48:14

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ktos wreszcie wspomnial o tym, zeby
> sobie odfiltrowac niechciane osoby. Swietny pomysl!

Jest jeszcze cos takiego, jak nie sciaganie calych konwersacji.
Sciagasz jeden list, zaznaczasz go do 'nie sciagania' i potem wszystkie
odpowiedzi juz sie nie sciagaja (ja tak robie z 80% listow na grupie).
Mialem 2 tyg. przerwy w sciaganiu listow i jakies kilkaset listow mnie
ominelo, ale jakos nie ciagnie mnie specjalnie, zeby do nich wracac i je
wszystkie czytac.
pa
spider.

69. Data: 2000-08-28 17:13:11

Od: ";Kamasutra master;" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz K. Grzeca" napisał(a):

> To ma byc radykalne? Juz ci mowilem, ze nikt tego nie czyta - wielu
> sprawdzalo, z jednym mozesz sobie pogadac na grupie ( :) )...

Ja tez dostalem od nich ciekawy liscik:) Za drugim razem podobno
odcinaja. Nie chcialem sprawdzac:)

--
Dwa odkrycia w istotny sposób wpłyneły na mój rozwuj duchowy:
1. Istnieje jakiś Bóg 2. To ja Nim jestem

70. Data: 2000-08-28 17:39:29

Temat: Re: cenzura?
Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...ninka.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:m...@p...ninka.net...

> Jakich radykalnych? Cenzura?
>
> zauwaz, ze brak cenzury i wolne forum zawsze zaowocuje jakims tam
> procentem idiotow i belkotu.
> tego nie unikniesz.
>
> --

hm moze masz racje ... z tym procentem ... belkotu
moze po prostu trzeba za kazdym razem pokazywac swoje oburzenie
hm ...

--
pozdrawia Valérie

\\\
donkiszoteria
Swiatoobraz - Magazyn Nowej Inteligencji
Re: kundalini