witam wszystkich:)

21. Data: 2006-01-08 23:59:24

Temat: Re: witam wszystkich:)
Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacenty napisał:

> Bzdury pleciesz. Kochanego ciala nigdy za duzo.

I tak mysli ponad 90% spoleczenstwa... I co mamy? Wystarczy wyjsc na
plaze...

--
Pozdrawiam - Filip
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - ELF EVOLUTION SXR 5W30

22. Data: 2006-01-09 00:08:07

Od: Jacenty <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK wrote:

> I tak mysli ponad 90% spoleczenstwa... I co mamy? Wystarczy wyjsc na
> plaze...

> Ja nie musze na plaze. Ja nie podgladacz. Ja na plaze chodze w innym
> celu niz napatrzec sie zeby pozniej samotnie, w ciemnym kacie lazienki
> robic to od czego wlosy na dloni rosna.

czy chcesz zarabiac w internecie?
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?
Zdrowie - pieniądze - podróze
Amerykanie przechodzą na "dietę Jezusa"