witam wszystkich:)

1. Data: 2006-01-03 20:45:17

Temat: witam wszystkich:)
Od: "Kasia" <W...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)

Na poczatku chciałabym sie z Wami przywitac bo jest to moj debiut na tej
grupie:)
Chcialabym wreszcie zrealizowac moje postanowienie, ktore przesladuje mnie
od bardzo dawna. Otoz mam w zwyczaju jesc niezdrowo,tzn. mniej wiecej bardzo
duzo slodyczy i co popadnie. Bardzo chcialabym to zmienic i zwracam sie z
pytaniem czy nie znacie jakies diety ktora zaspokoi wszytskie moje wymagania
zywieniowe? Wiem, ze moglabym zrobic to stopniowo i powoli sobie wszytskiego
odmawiac ale jak nie mam tego napisanego czarno na bialym to jakos nie mam
motywacji:P
Prosze o mobilizacje:P

Pozdrawiam
Gadzina:)

2. Data: 2006-01-03 22:53:48

Temat: Re: witam wszystkich:)
Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wymagania
> zywieniowe? Wiem, ze moglabym zrobic to stopniowo i powoli sobie

moja szklana kula wylozyla sie na pytaniu o twoje wymagania zywieniowe, nie
wiem, czy to brak daty urodzin, czy moze przepracowala sie przed nowym
rokiem...

> odmawiac ale jak nie mam tego napisanego czarno na bialym to jakos nie mam
> motywacji:P
> Prosze o mobilizacje:P

SCHUDNIJ GRUBASIE!

pozdro
pawel

3. Data: 2006-01-04 06:24:36

Od: "Kasia" <W...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> wiem, czy to brak daty urodzin, czy moze przepracowala sie przed nowym

Dzieki za motywacje:)

4. Data: 2006-01-04 08:09:57

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 03 Jan 2006 21:45:17 +0100, Kasia <W...@w...pl>
napisał:

> [...]
> wszytskiego
> odmawiac ale jak nie mam tego napisanego czarno na bialym to jakos nie

Czego oczekujesz od ludzi? Dobrze wiesz, co robisz nie tak. Wystarczy
nieco przewietrzyć.
mózgownice, o ile ją posiadasz w stopniu większym niż jest to niezbędne do
skladania literek w słowa
i wziąść się za siebie.Tak Cię życie krzywdzi, ze musisz sobie straty
kompensować zrąc słodycze na kanapie? Zacznij myśleć, przy odrobinie
trenigu to nawet nie boli...

5. Data: 2006-01-04 08:38:26

Od: "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.vitalia.pl

Wojtas

6. Data: 2006-01-04 10:30:17

Od: murek <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:
> [...]
> pytaniem czy nie znacie jakies diety ktora zaspokoi wszytskie moje wymagania

Dr.Dietman2 - program pomagający w zmianach przyzwyczajeń żywieniowych

dostępny (jeszcze przez jakiś czas bezpłatnie) na stronie Fundacji "Jedz
dobrze":

www.jedzdobrze.pl

pzdr
murek

7. Data: 2006-01-04 10:55:50

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Golo napisał:

> [...]
> nieco przewietrzyć.
> mózgownice, o ile ją posiadasz w stopniu większym niż jest to niezbędne

Z tego wynika, ze Ty jej nie posiadasz. :) Polecam slownik ortograficzny :)

Do Kasi:
Znasz powiedzenie... Jak Cie widza, tak Cie pisza?
Chcesz aby na plazy wszyscy patrzyli na Twoje cialo z obrzydzeniem?
Chcesz sie z tym ukrywac?
Chcesz sie zle przez to czuc?
Chcesz aby Twoj pracodawca stwierdzil, ze skoro o siebie nie potrafisz
zadbac, to o prace tym bardziej?
Chcesz sie pokazac kolezankom w nowej odslonie?
Chcesz byc szczuplejsza, zgrabniejsza i podobac sie swojemu facetowi?
Zacznij stosowac plastry odchudzajace i diete cud! ;)
A na powaznie... Jesli sama nic z tym nie zrobisz, to nikt Cie za raczke
nie poprowadzi, bo to Ty musisz tego chciec! A nie inni.

--
Pozdrawiam - Filip
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - ELF EVOLUTION SXR 5W30

8. Data: 2006-01-04 14:09:17

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 04 Jan 2006 11:55:50 +0100, Filip KK <k...@x...pl>
napisał:

> Z tego wynika, ze Ty jej nie posiadasz. :) Polecam slownik ortograficzny

Proszę, prosze, a mówili ze grupa umiera:)
Ja Ci raczej nic nie polecam.I tak wszystko wiesz lepiej:)

9. Data: 2006-01-04 16:57:33

Od: "Hektor" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "murek" <p...@j...pl> napisał

> Dr.Dietman2 - program pomagający w zmianach przyzwyczajeń żywieniowych

Bez urazy, ale smutny jestes z tym programem a Twoje dzialanie ma charakter
nachalnego spamu. Mozna odniesc wrazenie, ze wzorem Amway'a i tym podobnych
nawiedzonych znalazles panaceum na wszystko w postaci malego programu
komputerowego. Rozumiem, ze mozesz byc dumny ze swoich dokonan, ale - na
litosc boska - oszczedz nam tych lansów. Kazdy kto tylko liznie archiwum
grupy na pewno spotka Twoj dietetyczny "kamien filozoficzny" - po prostu nie
ma wyjscia, wylezie przy zapytaniu o cokolwiek.

Zbigniew Kordan

10. Data: 2006-01-04 19:15:06

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Golo napisał:

> Proszę, prosze, a mówili ze grupa umiera:)
> Ja Ci raczej nic nie polecam.I tak wszystko wiesz lepiej:)

Wszystko? A dziekuje, dziekuje ;) Za slowa uznania ;)

--
Pozdrawiam - Filip
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - ELF EVOLUTION SXR 5W30
caraudio.pagina.nl system-cas.prv.pl leandrini.com
modshows.com tuningbaja.pl udiocar.pl 12voltmedia.nl

czy chcesz zarabiac w internecie?
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?
Zdrowie - pieniądze - podróze
Amerykanie przechodzą na "dietę Jezusa"