witamina B

1. Data: 2006-07-11 13:03:33

Temat: witamina B
Od: "M.G." <c...@w...wiesz.co> szukaj wiadomości tego autora

witam. jaka witamina B odstrasza komary? wiem ze jak sie bierze witamine B
to nasza krew nie smakuje komara, tylko ze B jest duzo, a nie chce brac nei
odpowiedniej. :)

2. Data: 2006-07-11 13:36:28

Temat: Re: witamina B
Od: "Limcha" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak nie "smakuje" to do d. takie odstraszanie. Odstarszanie z definicji ma
przeciwdziałać wkłuciu a nie psuc owadowi smak ;]

3. Data: 2006-07-11 13:52:42

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kup B complex

4. Data: 2006-07-11 14:18:28

Od: "M.G." <c...@w...wiesz.co> szukaj wiadomości tego autora

jakies jeszcze propozycje?

z gory dziekuje. zawsze czlowiek sie czegos nauczy ;)

5. Data: 2006-07-11 16:07:19

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11-07-2006 o 16:18:28 M.G. <c...@w...wiesz.co> napisał:

> jakies jeszcze propozycje?
>
> z gory dziekuje. zawsze czlowiek sie czegos nauczy ;)

Jakakolwiek witamina B i skoro nie chcesz jej łykać to poprostu rozpuść ją
w wodzie i wysmaruj się nią - sam zapach odstrasza komary. Pewnie zapach
jest intensywniejszy po połknieciu i wydzielaniu z potem itp... ale nie
jestem pewna.

- Monika

6. Data: 2006-07-11 17:21:56

Od: "M.G." <c...@w...wiesz.co> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w wodzie i wysmaruj się nią - sam zapach odstrasza komary. Pewnie zapach
> jest intensywniejszy po połknieciu i wydzielaniu z potem itp... ale nie

nie, no chodzi o lykanie, tylko myslalme ze to ma jakies wielkie znaczenie
czy wezme witamine B2 czy B12, ale z tego co piszecie to raczej nie...

w kazdym razie dziekuje

"nerwowy" ból nogi
Kregosłup
Skurcze na poczatku ciazy?