Skurcze na poczatku ciazy?

1. Data: 2006-07-11 10:22:55

Temat: Skurcze na poczatku ciazy?
Od: "Janek" <b...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Moja zona ma od kilku dni skurcze, jak mowi podobne do tych ktore odczuwa
podczas okresu.
Pojawily sie one np wczoraj gdy sie kochalismy, ale pojawiaja sie tez w
innych porach. Recz w tym ze w sobote zrobilismy test ciazowy (okres
spozniony 8 dni) ktory powtorzylismy wczoraj (poniedzialek), oba wyszly
pozytywnie.
Martwia nas te skurcze, czy to ma prawo miec miejsce na poczatku ciazy i w
ogole podczas ciazy?
Acha, pojawily sei tez wczoraj nudnosci i wymioty, ale chyba to normalne?

pozdrawiam,
Janek

2. Data: 2006-07-11 11:11:53

Temat: Re: Skurcze na poczatku ciazy?
Od: "fajna laska" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek" <b...@a...spam> napisał w wiadomości

> [...]
> ogole podczas ciazy?
> Acha, pojawily sei tez wczoraj nudnosci i wymioty, ale chyba to normalne?

Skurcze o ile nie sa silne moga sie pojawiac. Chociaz nie powinny one
przypominac tych miesiaczkowych a bardziej moze byc to uczucie klucia labo
ciagniecia. Proponuje lyknac no-spe, ktora jest bezpieczna i zatrzymuje
skurcze, jesli nie pomoze to trzeba sie wybrac do ginekologa. I moze narazie
dac sobie na wstrzymanie ze wspolzyciem, czasami wlasnie wywoluje to
skurcze.

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

3. Data: 2006-07-11 11:21:12

Od: "Janek" <b...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

"fajna laska" wrote in message news:e90119$m5h$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
narazie
> dac sobie na wstrzymanie ze wspolzyciem, czasami wlasnie wywoluje to

Dzieki,
Zona mowila ze sa troche inne, wiec to pewnie bedzie to. Z tym ze wczoraj
bylo to dosc silne:(
Coz, jak sie to bedzie powtarzac pojdziemy do ginekologa.

pozdrawiam
Janek

Zwichniety nadgarstek; krioterapia
Pokonac rak w 90 dni
Ukąszenie przez jakiegoś owada w dolną wargę :)
zawialo mnie? czy to cos innego.
czerniak