witaminowo

1. Data: 2003-08-21 12:38:46

Temat: witaminowo
Od: "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

'elo

1. czy znacie jakis zestaw witamin A+E (ewentualnie + C), ale NIE capivit?
ktosgdzieskiedys mowil/pisal, ze capivit - nawet forte - jesl slabszy od
innych takich preparatow, a do tego drozszy. prawda li to? pani pytana w
aptece o A+E ale nie capivit mowi, ze nie ma takiego...

2. szukam tez zastepstwa za rutinoscorbin, ktos (justy?) tu na forum pisal, ze
jest cos takiego, tansze, polskie, a ja nie zapisalam nazwy.

3. i jeszcze witamina PP - kiedys kupowalam bez recepty, a teraz nie chcieli
mi sprzedac - cos sie pozmienialo?

4. no i wreszcie masc z witamina A - uwielbiam to zamiast balsamu do ust,
uzywalam dluzszy czas i zaczelam sie zastanawiac, czy to w zaden sposob nie
moze zaszkodzic? oczywiscie nie zakladam, ze przez skore warg dotrze do
watroby, ale czy i na skore moze miec jakis zgubny wplyw przy dlugofalowym
uzywaniu?

acha, wiem, ze jest tu pare osob przeklinajacych swoje naczynkowe pajaczki i
tradziki rozowate. jesli jeszcze nie probowalyscie rosex'u, to najwyzszy czas
:) uzywam od kilku tygodni i bardzo sobie chwale - zmniejsza widocznosc
czerwonosci. do stosowania pod krem/makijaz i na noc. konsystencja
przejrzystego zelu, leciutkie, wydajne. ceny nie pamietam, ale chyba ok 30-40 zl.

mandragora witaminowa

1. Data: 2003-08-21 12:44:11

Temat: Re: witaminowo
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>2. szukam tez zastepstwa za rutinoscorbin, ktos (justy?) tu na forum pisal,
>ze
>jest cos takiego, tansze, polskie, a ja nie zapisalam nazwy.

Chyba chodzilo o cerutin ? W kazdym razie ja to kupowalam.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-08-21 12:48:54

Od: "Przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> napisał
> 1. czy znacie jakis zestaw witamin A+E (ewentualnie + C), ale NIE capivit?

Ja mam vitaminum A+E Hasco-lek 30 kapsułek 4,69zł

> 2. szukam tez zastepstwa za rutinoscorbin, ktos (justy?) tu na forum
pisal, ze
> jest cos takiego, tansze, polskie, a ja nie zapisalam nazwy.

zapisałam w notesie , ale jeszcze nie kupiłam - Cerutin ( rutyna +vitc)
25szt-3zł
100szt 5,5zł

--
Kasia

1. Data: 2003-08-21 12:59:53

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> 1. czy znacie jakis zestaw witamin A+E (ewentualnie + C), ale NIE capivit?

jasne. Ja jak dotad nie kupilam Capivitu, tylko tanszy odpowiednik. Nie
pamietam, jak sie nazywa. Po prostu mowilam, ze poprosze kapsulki A+E.

> 2. szukam tez zastepstwa za rutinoscorbin, ktos (justy?) tu na forum
pisal, ze
> jest cos takiego, tansze, polskie, a ja nie zapisalam nazwy.

Cerutin
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-08-21 13:00:41

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka "
> Cerutin

Tfu, Cerutin to nie moj podpis oczywiscie. Sorki.
Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-08-21 17:02:22

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) napisał/a w news:bi2fq6$aes$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Użytkownik "Kruszynka "
>
> Tfu, Cerutin to nie moj podpis oczywiscie. Sorki.

A już myślałam, że nick zmieniłaś:DDDD

--
mips

1. Data: 2003-08-21 17:48:08

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jak dotad nie kupilam Capivitu, tylko tanszy odpowiednik. Nie
> pamietam, jak sie nazywa. Po prostu mowilam, ze poprosze kapsulki
> A+E.

Mogłabyś sprawdzić nazwę i podać cenę?

--
mips

1. Data: 2003-08-21 22:31:07

Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mandragora <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> 1. czy znacie jakis zestaw witamin A+E (ewentualnie + C), ale NIE capivit?
np. A+E firmy Terpol. jest jeszcze A+E Glaxo, ale teoretycznie na receptę
(jest mocniejszy- uwaga na możliwość przedawkowania)

> 2. szukam tez zastepstwa za rutinoscorbin
najtaniej wychodzi Cerutin- 100tba za 5zł. z dokładnych odpowiedników, ale
nie bardziej korzystnych pod zwględem cenowym, mozna wziać pod uwagę Rutovit
C. z podobnych preparatów ale o nieco innym składzie: Troxescorbin.

> 3. i jeszcze witamina PP - kiedys kupowalam bez recepty, a teraz nie chcieli
> mi sprzedac - cos sie pozmienialo?
nic się nie zmieniło, PP zawsze była na receptę (teoretycznie), jest na
zniżke. proponuję stosować B complex- am tez jest PP.

> [...]
> watroby, ale czy i na skore moze miec jakis zgubny wplyw przy dlugofalowym
mozna ją przedawkować, jeśli dodatkowo łykasz coą z tą wiatminą. samym
smarowaniem ust to raczej sobie nie zaszkodzisz, chyba że co godzine
smarujesz usta, a potem oblizujesz z nich witaminę

> acha, wiem, ze jest tu pare osob przeklinajacych swoje naczynkowe pajaczki i
> tradziki rozowate. jesli jeszcze nie probowalyscie rosex'u, to najwyzszy
czas
chciałabym zwrócic uwage, że jest to lek (recepta) na trądzik różowaty. na
same problemy naczynkowe nie pomaga.

1. Data: 2003-08-21 22:35:34

Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

justyna <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):
mała korekta, nie wiem czemu, myślałam, że usta smarujesz płynną (stężoną)
witaminą A a nie maścią:

1. Data: 2003-08-22 07:30:26

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości