[witestrips] tips and tricks

1. Data: 2004-08-13 03:55:10

Temat: [witestrips] tips and tricks
Od: ".:p.biernacki:." <no.spam(odspam)@poczta.neostrada.p(NO)> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wczoraj na allegro zakupilem whitestrips blend-a-med czyli paski wybielajace
zeby.Kuracja 7 dniowa 28 paskow za 42 za wysylka.Wlasnie siedze z zalozonymi
paskami i czekam 30 minut. Ulotke przeczytalem, google przeczesalem... ale
nigdzie nie doszukalem sie jakis wskazowek (z zycia wzietych) na temat
noszenia tych paskow. W zwiazku z tym jesli sa na grupie osoby, ktore
korzystaly z tego rozwiazania wybielania zabkow prosze aby napisaly jakies
bolaczki,problemy,wskazowki,tips'n'tricks na temat
noszenia/zakladania/postepowania z paskami. Moze ma ktos sposob aby uzyskac
lepszy/trwalszy efekt wybielania. (i czemu powierzchnia ktora sie odrywa ta
wycieta z paska ktora naklejamy na zeby jest duzo mniejsza od calej
powierzchni paska? dziwne. Jak widac post skierowany do osob, ktore mialy
lub ich znajomi/rodzina mieli kontakt z tymi paseczkami. Oczywiscie po 7
dniach ja napisze jakies *bolaczki* tych paskow oraz to czy i w jakim
stopniu wybielily moje zabki (nie pale tytoniu,kawy,herbate
sporadycznie...wiec az tak zle nie ma...ale jesli uda sie chociaz odswiezyc
zabki kolorystycznie to tez bedzie OK. Wszystkiego trzeba w zyciu sprobowac
nawet paskow WHITESTRIPS firmy BLEND-A-MED ;-)

Pozdrawiam
Biernacki Patryk

--
[ .:p.biernacki:. - patryk.biernacki(at)data(dot)pl ]
[ gg# 82928 ] [ Tlen.pl: patryk_biernacki ]

1. Data: 2004-08-13 18:24:12

Temat: Re: [witestrips] tips and tricks
Od: "Baby Doll" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sprobowac
> nawet paskow WHITESTRIPS firmy BLEND-A-MED ;-)

Ja używałam te paski. Szczerze mówiąc to są nawet dobre. Bialuteńki kolor
utrzymuje sie przez całą kuracje,
a potem znika ;))
Paski sa krótkie bo to tylko na przednie żeby.
Czasami szczypały mnie dziąsła od tego żelu wybielającego.
Nakłada sie szybko i łatwo.
Po ściągnięciu pasków polecam umyć zęby bo są całe w żelu a żel niedobry:)

1. Data: 2004-08-13 19:43:53

Od: ".:p.biernacki:." <no.spam(odspam)@poczta.neostrada.p(NO)> szukaj wiadomości tego autora

Baby Doll wrote:
> [...]
> Nakłada sie szybko i łatwo.
> Po ściągnięciu pasków polecam umyć zęby bo są całe w żelu a żel

Czyli wybielac wybiela ;-)
Co do smaku zelku to jest ok... meczy troszke noszenie paskow 30 minut co
wlasnie czynie 3raz ;-) ale da sie z tym zyc.Na razie zadnej nadwrazliwosci
ani innych problemow nie mam. Zobaczymy za 6 dni ;-)

1. Data: 2004-08-14 14:06:10

Od: "Kalina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ".:p.biernacki:." <no.spam(odspam)@poczta.neostrada.p(NO)>
napisał w wiadomości news:411c3b94$1@news.home.net.pl...

[ciach]
> . W zwiazku z tym jesli sa na grupie osoby, ktore
> korzystaly z tego rozwiazania wybielania zabkow prosze aby napisaly jakies
> bolaczki,problemy,wskazowki,tips'n'tricks na temat
> noszenia/zakladania/postepowania z paskami>

Ja mialam te paski, ale nie bylam zadowolona. Nie skonczylam nawet jednego
opakowania, bo moje zeby tego nie wytrzymaly. Ogolnie nie mam problemow z
zebami, ale moje szkliwo nie jest idealnie biale i chcialam troszke poprawic
ich kolor. Niestety odczuwalam nadwrazliwosc utrzymujaca sie nie tylko
podczas noszenia paskow, ale i w trakcie dnia. Nie byl to jakis wielki bol,
ale nie bylo to przyjemne. Co do zmiany koloru to ja nie zaobserwowalam
jakis spektakularnych efektow. Wlasciwie to nie zaobserwowalam zadnych, ale
zuzylam jakies 3/4 opakowania, wiec moze za malo.

Kalina

1. Data: 2004-08-14 16:56:16

Od: ".:p.biernacki:." <no.spam(odspam)@poczta.neostrada.p(NO)> szukaj wiadomości tego autora

Kalina wrote:
> [...]
> spektakularnych efektow. Wlasciwie to nie zaobserwowalam zadnych, ale
> zuzylam jakies 3/4 opakowania, wiec moze za malo.

Ja od dzisiaj tez czuje pewna nadwrazliwosc w zabkach...szczegolnie dolnych.
Ale nie jest to ani bolesne,ani wkurzajace... nawet jesliby takie bylo to
wytrzymam wszystko ;-) dla efektu!

1. Data: 2004-08-14 16:56:16

Od: ".:p.biernacki:." <no.spam(odspam)@poczta.neostrada.p(NO)> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-08-16 12:35:50

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

".:p.biernacki:." <no.spam(odspam)@poczta.neostrada.p(NO)> wrote in message
> Ja od dzisiaj tez czuje pewna nadwrazliwosc w zabkach...szczegolnie dolnych.
> Ale nie jest to ani bolesne,ani wkurzajace... nawet jesliby takie bylo to
> wytrzymam wszystko ;-) dla efektu!

jest to najczestsza dolegliwosc zwiazana z wybielaniem, nie martw sie
jednak tym. mozesz wybielac co drugi dzien. wybielisz ale dluzej to bedzie
trwalo.

iwon(k)a

1. Data: 2004-08-17 19:54:34

Od: ".:p.biernacki:." <no.spam(odspam)@poczta.neostrada.p(NO)> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:
> jest to najczestsza dolegliwosc zwiazana z wybielaniem, nie martw sie
> jednak tym. mozesz wybielac co drugi dzien. wybielisz ale dluzej to
> bedzie
> trwalo.

1 dzien bylo dziwnie
teraz wrazliwosc na zimno/cieplo jest LEPSZA tzn mniejsza niz przed
uzywaniem paskow!
Jeszcze 2 dni i koniec! ;-)

--
[ .:p.biernacki:. - patryk.biernacki(at)data(dot)pl ]
[ gg# 82928 ] [ Tlen.pl: patryk_biernacki ]
[ -->>www.biernacki.tk<<-- ]

Krem fluid itp
sprawdzanie waznosci
odchudzanie i cellulit - czy to dobra metoda?
powiekszanie ust kolagenem
sklepy Butik w Warszawie