wizyta u dermatologa jak sie przygotowac/uniknąc

1. Data: 2004-10-12 02:21:20

Temat: wizyta u dermatologa jak sie przygotowac/uniknąc
Od: "mikkodes" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam spory problem. Od jakiegoś czasu (prawie dwóch lat) cierpię na grzybicę
stóp. Leczyłem ja już wieloma sposobami, wydałem majątek na różne preparaty
szeroko reklamowane (lamisilat, daktarin etc.. we wszelkich możliwych
postaciach). A ona jak sinusoida - co myślałem że już po wszystkim -
wracała. Ale ostatnio rzuciła mi sie na paznokieć - no i tego już za wiele.
Problem jednak polega na tym, ze na myśl o wizycie u dermatologa robi mi sie
słabo. Grzybica kojarzy mi sie z brakiem higieny i wszystkim co najgorsze i
najbardziej obleśne. Wiele bym dał żeby uniknąć takiej upokarzającej dla
mnie wizyty, ale jeżeli ma już do niej dojść to proszę o rady jak sie do
niej przygotować.
Wiem że niektórym wyda się to śmieszne, ale dla mnie pokazywanie komuś moich
stóp jest ponad moje siły (może mam dusze japończyka ;)).
Proszę się powstrzymać od komentarzy typu- "trzeba było myć stopy i zmieniać
skarpetki" - zapewniam że to robiłem i robię nadal.
A może jest jakiś lek bez recepty albo szansa na dostanie leku na recepte
bez niej - przecież to nie morfina??
pozdrawiam i dzieki za pomoc
mikkodes

2. Data: 2004-10-12 07:32:50

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapewniam Cie, ze lekarz widzial juz bardziej obrzydliwe rzeczy niz
grzybica, i bardziej intymne czesci ciala niz stopy :). Grzybicą mozna
zarazic sie na basenie, chodzac po posadzce boso czy to na basenie czy na
silowni czy gdziekolwiek. A jak ktos ma wrazliwe stópki to nawet calodzienne
chodzenie w butach moze sie skonczyc grzybica.

Proponuje przemoc wstyd i sie wybrac, moze skonczy Ci sie ta przykra, acz
nierzadka, dolegliwosc.

Maja

3. Data: 2004-10-12 08:32:32

Od: "BS" <o...@U...TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Mniej wstydliwe wydaje mi sie pojscie do dermatologa, gdzie w gabinecie
jestes tylko ty i lekarz, niz wolanie w aptece lamisilattu przy czekajacej
za toba grupce osob.
Lekarze po to sa, zeby przynosic pomoc. Przelam sie, zrob liste lekow, ktore
stosowales. Lekarz pewnie wysle cie na badania, zeby okreslic rodzaj grzyba,
a poznej odpowiednie leczenie zastosuje.

4. Data: 2004-10-12 09:49:00

Od: "monia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mikkodes" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> . Wiele bym dał żeby uniknąć takiej upokarzającej dla
> mnie wizyty, ale jeżeli ma już do niej dojść to proszę o rady jak sie do
> niej przygotować.

Wybacz, ale coś Ci się w głowie pomieszało! A cóż to za wstydliwa
wizyta? Ja się nabawiłam grzybicy stóp, siedząc całymi dniami w pracy w
przyciasnych, mało przewiewnych butach. Do głowy by mi nie przyszło wstydzić
się tego przed lekarzem.

ortopeda dzieciecy w Toruniu?
pytanie do ortopedy (interpretacja zdjecia rtg dziecka)
Papierosy - pytanie
szczepienie na grype i przeziebiebie.
nadmiar i niedobór serotoniny