wizyta u lekarza

1. Data: 2002-12-29 23:30:39

Temat: wizyta u lekarza
Od: "asd" <c...@f...dw> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy grupa jest wlasciwa, ale potrzebuje pomocy. Pracuje w
Warszawie, jednak ubezpieczony jestem w dolnoslaskiej kasie chorych. Teraz
tj. w sylwestra lub na poczatku stycznia chcialbym odwiedzic dermataloga w
Warszawie. Jak uzyskac taka pomoc bezplatnie w ramach rozliczen miedzy
kasami chorych ?

Ew. ostatecznie ile kosztuje wizyta u dermatologa w Warszawie.

Bylbym tez wdzieczny za konkretne adresy przychodni, ktore mnie obsluza w
ramach kontraktu z kasa chorych lub niewiele kosztuja.

2. Data: 2003-01-01 21:18:47

Temat: Re: wizyta u lekarza
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asd" <c...@f...dw> napisał w wiadomości
> [...]
> tj. w sylwestra lub na poczatku stycznia chcialbym odwiedzic dermataloga w
> Warszawie. Jak uzyskac taka pomoc bezplatnie w ramach rozliczen miedzy

promesa wlasnej kasy chorych o pokryciu kosztow

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl