wizyta u onkologa

1. Data: 2010-08-22 17:58:17

Temat: wizyta u onkologa
Od: "Agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam małego guza i chcialabym sie dowiedzieć jak wygląda pierwsza wizyta u
onkologa?

2. Data: 2010-08-22 18:03:28

Temat: Re: wizyta u onkologa
Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:4c716532$0$22807$65785112@news.neostrada.pl...
> Mam małego guza i chcialabym sie dowiedzieć jak wygląda pierwsza wizyta u
> onkologa?

Normalnie, stoisz w kolejce cały dzień, a co się nasłuchasz od pacjentów, to
Twoje. Znaczy masz śmierć w oczach jeszcze na parę godzin przed wejściem do
gabinetu.
Pozdr.
A.

3. Data: 2010-08-22 18:35:27

Od: BlueGirl <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ffiona napisał:

> [...]
>>
> Normalnie, stoisz w kolejce cały dzień, a co się nasłuchasz od
> pacjentów, to Twoje. Znaczy masz śmierć w oczach jeszcze na parę godzin

Nie przesadzaj i nie strasz dziewczyny.
do Agnieszki:
Wizyta u onkologa wygląda normalnie jak u lekarza.
Opowiadasz mu po co przychodzisz, objawy, pokazujesz wyniki badan ew on
kieruje Ciebie na badania. Jesli zajdzie potrzeba leczenia kieruje
Ciebie do szpitala. Jesli w poczekalni sa osoby pesymistycznie
nastawione to nie nalezy ich sluchac, jesli lekarz nie wzbudzi twojego
zaufania lub nie podejdzie powaznie do twojego przypadku to trzeba
poszukac nowego.

pozdrawiam
Blue z duzym doswiadczeniem w wizytach u onkologow

4. Data: 2010-08-22 20:18:02

Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BlueGirl" <b...@s...net> napisał

> Nie przesadzaj i nie strasz dziewczyny.

Oj tam. Nie straszę przecież. Pisałam o poczekalni. W poczekalni może być
strasznie. U onkologa jest spoko, zakłada Ci kartę, ogląda Twoje usg, a
jeśli są to piersi, to maca z namaszczeniem i mówi, że wszystko ok:)
Pozdr.
A.

5. Data: 2010-08-23 11:43:22

Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Mam małego guza i chcialabym sie dowiedzieć jak wygląda pierwsza wizyta u
> onkologa?

Żeczywiście w poczekalni gada się tylko o chorobach
a u lekarza jest szybko czasami miło czasami nie

ból po leczeniu zebów
Potrzebna dobra diagnoza.
Klinika nadciśnienia-pilnie poszukuje
hormon wzrostu u dorosłego