wkład kominkowy

1. Data: 2004-12-14 19:49:52

Temat: wkład kominkowy
Od: "Mustafa" <m...@e...ir> szukaj wiadomości tego autora

no i nareszcie nadszedł czas na......
pokój wygląda tak:
_______________________ ___
| K| 80cm |
| |
|_______________|______________|

w środku jest "łuk", ponieważ pokój powstał z połączenia 2 pokoi
podstawa ścianki łuku ma szerokość 80 cm i w miejscu literki "K" chciałbym
zbudować kominek narożny
trafiłem w internecie na coś takiego:
http://www.ekoszok.szczecin.pl/KOMINKI/kominki.htm
mam na mysli model 10kW z pryzmatyczną szybą
i teraz mam do Was pytania:
- czy te wkłady są cokolwiek warte
- czy nie lepiej kupić model 14 kW - moc jak dla mnie chyba trochę za duża
ale ma zaletę w postaci ściętych boków bo będzie łatwiej zmieścić go w kącie
- ponieważ komin ma 13 cm (większa rura nie weszła) jak się będzie
zachowywał taki wkład z takim kominem ? (2 -3 cm różnicy)
(cug jest dobry - jak podłaczyłem kozę to popiół z popielnika porywało do
góry :-) )
- czy znacie innych producentów wkładów ze ściętymi ściankami ? (domyślam
się że jest ich wielu ale jakoś nie mogę znaleźć)
- nie będe ukrywał że cena ma znaczenie......
z góry dziekuję za wszelkie rady
Mustafa

1. Data: 2004-12-15 08:02:59

Temat: Re: wkład kominkowy
Od: "Lesio5" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mustafa" <m...@e...ir> napisał w wiadomości
> no i nareszcie nadszedł czas na......
> pokój wygląda tak:
> _______________________ ___

Skoro nie uzywasz do tworzenia ascii artu czcionki o stalej szerokosci -
nikt ci nie odpowie. Nikt nie bedzie sie domyslal jakiej czcionki o zmiennej
szerokosci uzyles.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

1. Data: 2004-12-15 08:55:51

Od: "JKK" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> >

> Skoro nie uzywasz do tworzenia ascii artu czcionki o stalej szerokosci -
> nikt ci nie odpowie. Nikt nie bedzie sie domyslal jakiej czcionki o

Najwyraźniej trzeba sobie czytnik właściwie ustawić,
bo u mnie widać wszystko OK.

;-P

Pzdr
JKK

1. Data: 2004-12-15 10:46:23

Od: "Lesio5" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JKK" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

> zmiennej
> >

> Najwyraźniej trzeba sobie czytnik właściwie ustawić,

Wlasnie. WŁAŚCIWĄ czcionką czytnika jest czcionka o STAŁEJ szerokości.
To, że masz ustawiona ta sama czcionke w czytniku, jaka ma nadawca to tylko
przypadek. Ty tez nie masz właściwej czcionki.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.
Lou Reed - Perfect Day

Elektroszczotki Zelmera-czym się różnią???
drzwi drewniane Szczecin
Czy ogrzewanie PROPANem tak drogo wychodzi?
Ariston LD87x - do fachowcow!
Badania wody pitnej