wkupne

1. Data: 2001-12-16 13:07:55

Temat: wkupne
Od: "Joasia_Annetka T." <a...@b...bn.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Jakos mi nieschodzilo ostatnio siedzenia przy kompie i nie mialam czasu
nawet na napisaniu przepisu na wkupne w grupe, nio ale w koncu sie zebralam
i podaje wam jedna z moich ulubionych potraw

"Ptysie z pieczarkami"

ciasto dla 6 osob: 4 jajka, 1/2 kostki masla, 3/4 szklanki maki, sól

Zagotowac szklanke wody z sola i maslem ( 2 lyzeczki odlozyc ). Wrzatej
zdiac z ognia, mieszajac, wsypac make. Ponownie podgrzewac na malym ogniu i
mieszac az zgestenieje.
Zestawic z ognia. Mieszajac, wbijac po jajku. Porcje ciasta nalozyc lyzka na
posmarowana maslem blache. Piec 30 - 35 min w temperaturze 180 stopni C.

farsz : 1/2 kg pieczarek, zabek czosnku, 2-3 lyzki natki z pietruszki (
swiezej ewentualnie suszonej ), 1/3 kostki masła, 3 lyzki maki, szklanka
mleka, 7 dag startego sera zoltego, 2 lyzki smietany , zoltko.

Rozpuscic polowe masla, wsypac make, zasmarzyc. Wlac zimne mleko i
zagotowac. Zdiac z ognia wsypac ser. Pieczarki obrac, pokroic usmazyc na
reszcie masla. Dodac zmiazdzony czosnek, natke i sos ( smietana zmieszana z
zoltkiem) . Wymieszac, doprawic do smaku ( sol,pieprz ) Ptyszie wypelnic
farszem.

Zycze smacznego

Joasia_Annetka T.

1. Data: 2001-12-17 08:35:45

Temat: Re: wkupne
Od: "Joasia_Annetka T." <a...@b...bn.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia_Annetka T." <a...@b...bn.krakow.pl> napisał w
wiadomości news:9vi63r$psv$1@news.tpi.pl...
> [...]
> zoltkiem) . Wymieszac, doprawic do smaku ( sol,pieprz ) Ptyszie wypelnic

--------------------------------

i jak prubowal ktos mojego danka ?

mam nadzieje ze jeslitak to sie udalo

Joasia_Annetka T.

1. Data: 2001-12-17 08:46:55

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

w wiadomości do grup dyskusyjnych napisała:
> [...]
[...]
> i jak prubowal ktos mojego danka ?

Chyba jeszcze nikt nie probowal Anetko :), ale nie przejmuj sie,
danie wpisowe wyglada na bardzo apetyczne i na pewno ktos
je wkrotce zrobi.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-12-17 08:51:14

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilla <l...@f...krasnik.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> Chyba jeszcze nikt nie probowal Anetko :),

Przepraszam za skrot - mialo byc: Joasiu_Annetko :)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-12-17 08:53:26

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Anetko, wykorzystam twoj farsz. Zeby az ptysie robic to przyznam sie - tak
daleko to sie nie posune. Ale np. ciasto francuskie zamrozone kupie i wloze
tam twoj farsz, zakleje i do pieca. Bedzie dobre, wiem na pewno.

******
m-gosia
******

1. Data: 2001-12-17 14:48:28

Od: "Joasia_Annetka T." <a...@b...bn.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości

> Przepraszam za skrot - mialo byc: Joasiu_Annetko :)
>
> Pozdrawiam
> Lilla

Spoczko :))))))))
mow jak chcesz albo pierwsze albo drugie imie

Joasia_Annetka T.

1. Data: 2001-12-17 14:49:34

Od: "Joasia_Annetka T." <a...@b...bn.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
wloze
> tam twoj farsz, zakleje i do pieca. Bedzie dobre, wiem na pewno.

hmmm ciekawy pomysl , prawde mowiac nawet nie pomyslalam o czyms takim
bedzie napewno smaczne

mniam mniam

Joasia_Annetka T.

Wołek w piwie