dwie ankiety!

21. Data: 2000-02-01 01:03:27

Temat: Re: dwie ankiety!
Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Abraszewska napisał(a):

ciach

Wwitttajcie

Oczom nie wierzę a jeszcze nie śpię?

hej sądząc po tym co wyżej przed napisał (a):
Czy to czasem nie rodzina A.A. naciera?
Kurcze ale będzie ubaw.
Pora przystosować do internetu swoje trzy kobity.
A.A. Mam przewagę liczebną w ludziach i sprzęcie:)
Hi ale czadowo sie robi:)

--
Pozdrowka
Apik

22. Data: 2000-02-02 19:26:58

Temat: Odp: dwie ankiety!
Od: "Pearl" <p...@a...bti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! (w pierwszej linijce)

Użytkownik Kasia Abraszewska <"Ka_abra"@home.pl (not for mail)> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:874p7n$ii9$...@s...icm.edu.pl...,
a właściwie
użytkownik Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@c...pl... między innymi:

[...]
> Ale zes tak to napisal ze Jozka wkurzylo. Nie wiem czy wiesz ale w
> Niemczech jesli sie za cos placi to sie wymaga jakosci (w
> przeciwienstwie do nas) . Jesli sie PLACI to przykro czlowiekowi jak
> ktos mu pisze ze Twoje konto jest do dupy czy jeszcze gorzej. Musisz
> wiedziec ze tam za Odra troszke sie na pewne sprawy inaczej patrzy i
> czasem nasz slang (dostosowany do naszej sytuacji) moze razic lub wrecz
> obrazac. Wez Pearl (wezcie wszyscy) na to porawke. Ba slang zgierski
> razi np warszawiakow ;-) czego mozecie byc czesto swiadkami tu na grupie
> :))

Trochę racji w tym jest, ale nie we wszystkim. Bo w gruncie rzeczy nie raziło go
to konkretne słowo. Pod zarzutem, jak rozumiem, użycia przeze mnie brzydkiego
słowa, kryje się zupełnie coś innego. Tym bardziej, że zdawał sobie doskonale
sprawę, że nie jest ono skierowane do niego. Zaprezentował histeryczną postawę
typu: "możecie wszystko o mnie mówić, ale ma być to w samych superlatywach.
Jestem wielki, nieomylny..." itd. Z tego trudno mu się teraz wycofać. "Błoga
atmosfera NA GRUPIE" mu odpowiada, ale ma na myśli błogą atmosferę wokół swojej
osoby. Kto się waży ją naruszyć otrzyma natychmiast pytanie: "... potrzebna Ci
zadyma?"
Gdybym zamiast słowa "olewałeś" napisał "zignorowałeś", reakcja byłaby taka
sama.

> OK. OK. Zamiast sie tak zarzekac, skrobnij cieple slowko do Jozka.

Skrobnę, jak trochę ochłonę.

> Czemuz zes zauwazyl tylko u Jozka takie slowa. WWW Wizja takowych nie
> pisal ? Mam Ci podrzucic liste tych ktorzy na grupie bluznili ? Moze to
> stad wziela sie tak a nie inna metopda komunikowania Twojego oponeta z
> innymi ? Skoro tamci to i on - w mysl zasady 'kto z kim przystaje ... '

Przecież to właśnie on postawił mi zarzut, że używam źle dobranych słów, cyt.:

"4.Tym określeniem czy twierdzeniem wychodzisz poza kraj więc jeżeli wypowiadasz
się w ten sposób w imieniu jakiegoś serwera czy administratora to zważaj trochę
na dobierane słowa chyba , że denerwuje Cię ta błoga atmosfera na GRUPIE i
potrzebna Ci zadyma.
Kreujesz w ten sposób też obraz Polski"

Dlatego też wybrałem z ostatniego tygodnia słowa, których on używa, a nie WWW
Wizja, czy ktokolwiek inny.
No i jeszcze to kreowanie obrazu Polski... To już mnie dobiło.

> Witam pisze sie w PIERWSZEJ linijce :)))
> To tak jakbys brudne buciory chcial wycierac w dywan :)

Nie zawsze pozwala na to sytuacja, ale jeżeli sobie życzysz?

--
Pozdrawiam.
Pearl

23. Data: 2000-02-02 19:27:00

Od: "Pearl" <p...@a...bti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Użytkownik JC <J...@t...de> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:874t4g$8v$...@n...btx.dtag.de...

[...]
> Co Ty sądziłeś w stosunku do Wojtka to Twoja sprawa a mnie to nie
> zobowiązuje do główkowania co sądzi jakiś PEARL wpiepszając się do mojej
> i Wojtka rozmowy.
[...]
> Tobie nie odpowiadał? A co mnie obchodzą sprawy między Tobą a Wojtkiem.
> Nie jestem Tobą abym się wpiepszał w Wasze posty.
> Wyślij se do Niego E- mail a nie korzystaj z " łącza " Józek - Wojtek.
[...]
> Jak się ma taką sztukę przed sobą ( j / w ) to trudno zachować kulturę
> czy w / g Twojego słownika " nie być zadziornym "
[...]
[...]
> To chyba do mnie pisałeś bo Wojtka w Twoim tekście nie widzę ??????
> Ja mam się w tym miejscu domyśleć że Ty :
[...]
> A co ja jasnowidz jestem? Czy Ty mnie nie przeceniasz ?
> A może Ty faktycznie tak wysoko mnie cenisz ? Przepraszam , że Cię
> zawiodłem.
[...]
> Na zarzucanie mi " olewałeś " odpowiedziałem jako Bogu ducha winny
> jeszcze nie wólgarnie lecz grzecznie i z pełną prawdą że :
[...]
[...]
> Co Cię tu obraziło człowieku. To naprawdę dotyczy mojego prywatnego już
> lania i olewania.
[...]

Tu akurat nic i nie dawałem temu wyrazu.

[...]
> Staram się jak mogę ale
> Ale pojąć Cię nie mogę
[...]

Po prostu pogubiłeś się.

[...]
> No to o co chodzi? Było to czy nie było niezręczne z Twojej strony?

Było, ale tylko troszeczkę i nie warte szumu, który wokół tego robisz.

> A MOZE W TYM MIEJSCU MAM SIE CZEGOS DOMYSLEC CO TY W TEJ CHWILI ZNOWU
> SADZISZ ??????????
[...]
> Gdzie to napisałeś że to było do Wojtka ?????????

"Do każdego użytkownika onet wysyłał imienne komunikaty, a Ty się chyba nie
dostosowałeś albo je olewałeś".
W tym zdaniu tylko pierwsza część mogła dotyczyć Ciebie jako nieużytkownika
onet'u, całość dotyczyła użytkownika onet'u, np. Wojtka.
Ale przecież bardzo dobrze o tym wiesz.

[...]

> No napewno na powyższy temat nic. Ale na moje przeczucie o co Tobie tak
> naprawdę chodziło dowiadujemy się teraz.

Nie zasłaniaj się innymi. Inni bardzo dobrze wiedzieli od razu o co mi chodziło,
przeczytaj odpowiedzi. Do Ciebie zaczyna docierać to dopiero teraz. To dobrze.

> I ZMIANA O 180 st. TEMATU
> a powodem tego jast już " Twoja gorąca miłość do mnie "
> za to , że pozwoliłem sobie w niedalekiej przeszłości ostro bronić tych
> którzy piszą mi na priva
> że pod koniec stycznia tracą pracę , nie mają na chleb i lekarstwa dla
> dzieci jednym słowem
> że jestem najgorszy i jak ja się wyrażam do swoich rozmówców. Nic dodać
> nic ująć.

Nie widzę związku. Twój żal i rozgoryczenie są nieuzasadnione. Weź się w garść.
Nie pisałem ani jednego słowa o tym, że jesteś najgorszy. Nie pochwaliłem Cię
też - i chyba to Cię najbardziej boli. Nie jest wykluczone, że to wkrótce
uczynię, jeśli Ci na tym tak zależy. Bądź dobrej myśli.

> [...]
> fałszu , mącicieli , zwolenników zadym ( Twoja obecna próba ) ,
> zboczeńców obrażających kobiety, cwaniaków , wilków , włamywaczy ,
> kopiących osoby niepełnosprawne, itd , itd.,
>
> I ja to nazywam jak nazywam , czy Ci się to podoba czy nie a to dlatego
> , że PODLOSC ludzka z jaką dane mi było zderzyć się tu na GRUPIE w
> stosunku do ludzi i problemów wyzwoliła takie a nie inne z mojej strony
> reakcje i słowa które w zestawieniu z tym co ludzi niepełnosprawnych
> w ich niedoli spotyka czasami tak trzeba nazywać , inaczej nie dotrze do
> zakutych pał i nieczułych serc na innych tragedię.

Jeszcze raz Ci tłumaczę. Wykazanie słów używanych przez Ciebie było odpowiedzią
na Twój zarzut, że to ja używam nieodpowiednio dobranych. Zauważ, że inni
respondenci
również nie przebierają w słowach, a ich się nie czepiałem.

> I Ty jesteś tego żywym przykładem , wyrażając w stosunku do mojej osoby
> krytykę na to co kryją w treści wybrane przez Ciebie pojedyncze słowa.
> Ja nie mam żadnego prywatnego interesu do zbicia tu na GRUPIE. Mam
> wszystko aby móc żyć w szczęściu i dostatku.
>
> Pomimo jednak dobrej mojej sytuacji i braku problemów mam jeszcze serce
> i wrażliwość na krzywdę cierpienie i problemy innych. I służę moim
> słowem ( brzydkim też ) i czynem tym ludziom jak tylko potrafię.

Ani jednym słowem nie zanegowałem Twoich dobrych uczynków.

> Ty natomiast wyglądasz mi na KIBICA bo bardzo dokładnie śledzisz to co ma
> związek z moją osobą a więc dotyczy to tylko tego , że mnie BARDZO NIE
> LUBISZ i to od dłuższego czasu ( patrz Twój zbiór - w czasie ). To jest
> Twoja prywatna sprawa i wizytówka człowieka aprobującego to co ja
> nazywam jak trzeba jak nazywali to wszystko moi poprzednicy , mądrzejsi
> odemnie a już napewno od Ciebie - PROFESOROWIE

Biorąc pod uwagę wszystko, co do tej pory napisałeś, muszę zauważyć, że
wykazujesz zachowanie typowe dla jednostki o charakterystycznych ideach
prześladowczych, jednostki będącej w trwałym urojeniu co do ważności dotychczas
odgrywanej roli czy swojej misji, którą ma do spełnienia. Wszystko to wskazuje
na zachowania paranoidalne. Gdyby nie te lęki prześladowcze, można by podciągnąć
rzecz pod paratymię.

Nikt Cię przecież nie śledzi ani nie prześladuje. Wyimaginowałeś sobie pewną
grupę ludzi pod nazwą KIBIC, która rzekomo stanowi dla Ciebie zagrożenie, a w
chwilach przypływu odwagi wyrzucasz z siebie lęki, atakując kogo się da.
A co do tego, czy Cię lubię czy nie, to nie mam sprecyzowanego jeszcze poglądu.
Dopiero sobie wyrabiam.

A ty znowu wkoło Wojtek...

--
Pozdrawiam.
Pearl

24. Data: 2000-02-02 20:32:49

Temat: Re: wlasnie stamtad wyszedlem...z pustymi rekoma.
Od: The Black <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !
:)

Nie wiem czy powinienem odpisywać na listę, czy może na priv,
ale...

Joseph Rock wrote:

> Witaj The Black,
>
> Twoj list byla dla mnie inspiracja aby napisac kolejny list ...
> Czy czytales "Listy z Pustyni"

nie czytałem, a co to jest ?

> Przejrzalem pobieznie Twoja strone - wroce do niej. Ciesze sie ze jestes
>
> i serdecznie pozdrawiam
>
> Joseph Rock

Dzięki !
:)

THe Black

25. Data: 2000-02-02 20:36:26

Od: The Black <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !
:)

Apik wrote:

> Ja też pozdrawiam...ciekawe jak długo wytrzymasz za nim grupa pokaże
> pazurki?:)
> Trzeba mieć anielską cierpliwość ale jakby co to do dzieła bracie!
> ciach

hi, hi...
Dobrze że nie wiesz potrafią zachowywać się fani japońskiej animacji...
na np.- pl.rec.anime
Przeglądałem trochę archiwaliów z waszej i jest o niebo spokojniejsza i
bardziej kulturalna.
:)
Pewnie wiek rozmówców ma tu największy wpływ.

> Pozdrowka
> Apik
> a...@c...pl

Pozdrawiam

The Black

26. Data: 2000-02-02 21:28:26

Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

piszesz Pearl :

> Witam! (w pierwszej linijce)

Superowo ! Widze ze ciagle nawolywania o cieple slowo trafiaja
do przekonania. :)

i dalej to stosunek do tego com napisal :

> Trochę racji w tym jest, ale nie we wszystkim.

Jak w zyciu. W tym wypadku sporo. Bierz poprawke na to ze znam Jozka
troche lepiej niz Ty, pisujemy serdeczne listy, dobre pol litra tez
wspolnie obalilismy wiec samo przez sie rozumie, nie ?

> Bo w gruncie rzeczy nie raziło go to konkretne słowo.

O tu ciekawa sprawa, ktore i w stosunku do mnie, tu na grupie sie
pojawiala. Moi interlokutorzy lepiej ode mnie wiedzieli co chcialem
powiedziec, co mialem na mysli, co pozwalalo im na tej podstawie budowac
rozne teorie. Np ze A.A. nienawidzi zdrowych . Nie wiem czy pamietasz
jak pieknie skasowala to Kari . :)

> Pod zarzutem, jak rozumiem, użycia przeze mnie brzydkiego
> słowa, kryje się zupełnie coś innego.

Ono nie bylo brzydkie ono bylo obrazliwe. Dla czlowieka ktory zyje kupe
lat w kraju gdzie praworzadnosc i solidnosc jest na pierwszym miejscu
powiedzenie mu ze cos olewa rownoznaczne jest np z ... wyrzuceniem z
roboty. U nas zaczenie tego slowa jest inne. Prawda ?

> Tym bardziej, że zdawał sobie doskonale
> sprawę, że nie jest ono skierowane do niego.

I tu sie mylisz. Zrozumial wlasnie ze to kierowane jest do niego. Ja,
przypatrujac sie waszej rozmowie dokladnie to tak samo odebralem. Stad
wlasnie moje nieformalne wtracenie sie do Waszego watku. Stad moje
prosby o cieple slowo bos to Ty Pearl, mysle ze nie specjalnie, troszku
namieszal. Niby drobiazg ale ...
Dla Ciebie drobiazg, ot malenka oszibka a dla kogos solidnego wyzwanie,
prowokacja.

> Zaprezentował histeryczną postawę
> typu: "możecie wszystko o mnie mówić, ale ma być to w samych superlatywach.
> Jestem wielki, nieomylny..." itd.

Nie przypominam by uzyl takich slow. Czyzbys chcial takimi slowami
namieszac ? Pearl, prosze stosuj smileys, wtedy bedzie latwiej
interpretowac Twoj hunor, nastroje, podejscie do tekstu. Jesli piszesz
to bez tego to brzmi to cholernie powaznie i mozna na opieprz (kolejny)
zasluzyc. Formalnie, jesli to nie zgrywa to powinienes to co powyzej
odszczekac co w mojej notacji rownoznaczne jest ze zjedzeniem trampka
;-) . Nie uwazasz ?

> Z tego trudno mu się teraz wycofać.

Ciekaw jestem jak Ty sie wycofasz z tego powyzej :)

> [...]
> zadyma?"
> Gdybym zamiast słowa "olewałeś" napisał "zignorowałeś", reakcja byłaby taka

Dokladnie bo to nie On byl adresatem. Pomyliles sie Pearl i teraz nie
wmawiaj ze to wina tego kto poczul sie obrazony. Prosze po raz ktorys
:'szepnij cieple slowo Jozkowi" , bo jak mysle nie miales na celu
wprowadzic na grupe nerwowej atmosfery. Prawda ze sie nie myle ?

> Skrobnę, jak trochę ochłonę.

:) Chłoń chłód zachlannie i ...

> [...]
> na dobierane słowa chyba , że denerwuje Cię ta błoga atmosfera na GRUPIE i

Ale rozumiesz to ostatnie zdanie ? Dla nas w Polsce jest ono (jeszcze)
nie zrozumiale. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe z tego co Jozek
chcial nim przekazac. Chodzi o to ze takie publiczne wytkniecie
providerowi internetu takich wlasnie niedomagan spowodowaloby na w
Niemczech jego plajte. Co jest calkowicie naturalne . U nas to normalaka
ze nic nie dziala a my wrecz tlumaczymy fuszerke, tumiwisizm, ignorancje
i arogancje naszej elity polityczno-kulturalno-biznesowej. Czyli :

kreujemy w ten sposob obra Polski

:) Tak, tak z zachodu pewne rzeczy naprawde inaczej widac. Ci co tam
zyja nie moga pewnych spraw zrozumiec. Pouczaja nas bysmy sie w tym
PRL'owski mysleniu opamietali. Pamietasz jak dopiero co pisalem : Komuna
w serwisie NEWS ?' To bylo dokladnie tak jak powinno sie pisac. Widze
myslenie po staremu to pietnuje a nie jak poniektorzy tlumacza , bredzac
o historii .

> Dlatego też wybrałem z ostatniego tygodnia słowa, których on używa, a nie WWW
> Wizja, czy ktokolwiek inny.

Teraz juz cosik tam wiesz a jak jeszczo popatrzysz na to od strony tego
co Jozek pisal na grupe , gdy nawolywal ;' ludzie bierzcie swoje sprawy
w swoje rece, nie biadolcie, nie stekajcie ...' to przyznasz ze mozna
sie wkurzyc jak jeden z nas na wlasne zyczenie osmiesza nas samych w
oczaach zagladajacych na grupe obserwatorow z zagranicy. Myslisz ze
Jozek nie ma kumpli Polakow ktorzy nasmiewaja sie z nas , ktoorzy cytuja
mu pisen z "Wesela' " 'miales chamie zloty rog ...' - myslac oczywiscie
o glupich polaczkach ktorzy tylko bic piane potrafia i ciagnac ale do
dolu wszelkie pozytyne inicjatywy.

> No i jeszcze to kreowanie obrazu Polski... To już mnie dobiło.

Eee, nie jest tak zle. Przezy;es i masz sie chyba juz lepiej. ;-)
A jak teraz chyba widzisz nie bylo to bezpodstawne. Pamietasz polish
jokes - nie musimy chyba dochodzic skad sie wziely. Hm ?

> Nie zawsze pozwala na to sytuacja, ale jeżeli sobie życzysz?

Kultura nie jest na zyczenie. Kultura musi byc ! ;-)

Widzisz gdybys wstawil smileys to powyzsze zdanie mogloby byc naprawde
sympatyczne. Domyslam sie ze mialo byc - wiec na wesolo odpowiadam . I
od razu zrobilo sie cieplo i przytulnie. :)

pozdrawiam
A.A.

27. Data: 2000-02-02 23:02:42

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Pearl <p...@a...bti.pl> schrieb in im Newsbeitrag:
6y%l4.33707$H...@n...tpnet.pl...
> Witam! (w pierwszej linijce)

> [...]

6y%l4.33707$H...@n...tpnet.pl... wrote :

Witam ,

( ponad twoją linijką )

Czemu tak krzyczysz i to w pierwszej linijce?

> [...]
> napisał:3...@c...pl... między innymi:
>
> [...]
>
> Trochę racji w tym jest, ale nie we wszystkim.

A to kochany Pearl tylko Tobie się wydaje co nie omieszkam ci pokazać w
prozie :

- chorego paranoika
- jednostki o charakterystycznych ideach prześladowczych
- jednostki będącej w trwałym urojeniu co do ważności dotychczas
odgrywanej roli czy swej
- misji,

Diagnoza dr. Pearl : Józek - PARANOIK i PARATYM
( kiedyś komuś poradziłem Lubliniec - ciekawe ?)

Wszystko na PA i PA. Nie , nie dr. Pearl ja się nie żegnam , czekam aż
skończysz.Już.

> Bo w gruncie rzeczy nie raziło go
> to konkretne słowo. Pod zarzutem, jak rozumiem, użycia przeze mnie
brzydkiego
> słowa, kryje się zupełnie coś innego.

patrz :

- jednostki będącym w trwałym urojeniu .......

> [...]

- jednostki będącym w trwałym urojeniu .......

> Zaprezentował histeryczną postawę
> typu: "możecie wszystko o mnie mówić, ale ma być to w samych

Gdzie ja takie coś powiedziałem?
A więc :

patrz :

- jednostki będącym w trwałym urojeniu .......

> Z tego trudno mu się teraz wycofać.

Ani myślę się dokondkolwiek wycofywać , czy ja to gdzieś powiedziałem? ,
wa więc ,

> [...]

> "Błoga
> atmosfera NA GRUPIE" mu odpowiada, ale ma na myśli błogą atmosferę

Pan dr. Pearl wszedł do mojej głowy i czyta moje myśli, a więc :

Gdzie to napisałem? , nigdzie a więc :

> [...]

- jednostki będącym w trwałym urojeniu .......

> Gdybym zamiast słowa "olewałeś" napisał "zignorowałeś", reakcja byłaby

Gdzie była taka sama reakcja i słowo " zignorowałeś "? , a więc :

patrz :

- jednostki będącym w trwałym urojeniu .......

Za Wojtka się nie wypowiadam. Nie jestem doktorem.

> Skrobnę, jak trochę ochłonę.

Człowiek wracający z krainy urojeń a więc :

patrz ale na CAŁOSC

- jednostka będąca w trwałym urojeniu co do ważności dotychczas
odgrywanej roli czy swej
- misji,

Panie dr. Pearl to wszystko wyżej to o mnie czy o Panu??????

> [...]
nie WWW
> Wizja, czy ktokolwiek inny.
> No i jeszcze to kreowanie obrazu Polski... To już mnie dobiło.

Może Pan doktor nie powrócił jeszcze do reali z tego " dobicia ". Zeby
Pan dr. Paerl błądzący w krainie urojeń znowu coś sobie nie uroił to mu
to wytłumaczę.

Cyt słowa "doktora ":

Gdyby to przeczytał ktoś z zagranicy chcący skorzystać z usług polskich
serwerów i zobaczył jak zwraca się do klienta administrator serwera to
co pomyślałby sobie? , kto więc kreuje negatywny obraz Polski
usługodawca - klient ?

ja czy administrator w roli którego występuje dr. Pearl a może nim jest
bo do dziś tego nie wiem co i tak niczego nie zmienia gdyż taką rolę w
tym tekście kreuje.

Kto jak nie administrator ( oprócz Wojtka ) mógł mi odpowiedzieć na moje
pytanie do niego :

Moim zdaniem tylko Wojtek albo administrator .

Dziękuję za przedstawienie mi swoich urojeń dr. Pearl
Wystawiłbym Panu opinię gdybym był w tej materi specjalistą ale nie
jestem . A Pan Panie dr.jaki ma tytuł w tej profesji. Czy może się Pan w
końcu przedstawi skoro pokusił się Pan o wystawienie mi na podstawie
swoich urojeń świadectwa :

PARANOIK i PARATYM

A może dalej Pan dr. nie na ziemi?
To bało drugi raz i prozą , bez brzydkich słow o których Pan dr. już
zapomniał czyli nie o nie Panu dr. - owi chodzi. Do drugiego Postu z dn.
dzisiejszego się nie odniosę bo mój czas się dla " lekarzy -
psychologów - samozwańców " skończył a tam o to samo chodzi.

Bilans dla Pana dr. Pearl - a , jest tragiczny oczywiście w oczach tych
co nie mają urojeń.

Tylko głupcy twierdzą , że są nieomylni.

Proza więc się skończyła i pozostał tylko wierszyk będący zarazem
pożegnaniem z Dr. Pearl
jak i wyjaśnieniem dlaczego ten " chory psychicznie " Józek musi w końcu
wierszem bluźnić.

"Jasia cytowania "

Zapytała Pani w szkole
kiedy Jasiu coś cytował,
Czy wiesz Jasiu skąd ten cytat ?
jaki sens w nim autor schował ?

Jasiu chcąc przed klasą błysnąć
no bo wciąż na tyłach siedział :
Ja...pse...Pani myślę sobie ,
ze...ten...autor " gówno " pedział.

Szkoda Jasiu , że z cytatów
tylko tyle zrozumiałeś ,
gdzieś po drodze pogubiłeś
sens i tylko "plamę dałeś".

Widzisz , "gównem" Jasiu drogi
ludzie kał swój określają
który może też oznaczać
co dla INNYCH w sercach mają.

Czy to w Polsce czy to w świecie
gówno wszędzie wierzchem pływa
Lecz znaczenie w tym kontekście
wciąż to samo wszędzie miewa.

Płęta Jasiu mój kochany
z tego gówna TU wypływa :
" Masz coś dla cierpiących ludzi?"
Daj IM to , nie gównem zbywaj.

ASTA la VISTA dr. Pearl

Józek

28. Data: 2000-02-03 02:44:07

Od: "Joseph Rock" <a...@n...ca> szukaj wiadomości tego autora

The Black wrote in message <3...@p...onet.pl>...
>Hej !
>:)
>
>Nie wiem czy powinienem odpisywać na listę, czy może na priv,
>ale...

Witaj The Black,

...pisz zawsze tam gdzie bedziesz czul komfort ze swojego pisania . Gdzie po
napisaniu swoich mysli poczujesz satysfakcje i spac bedziesz spokojnie.....
:)

>nie czytałem, a co to jest ?

....ksiazka, autorstwa Carlo Carretto

serdecznie pozdrawiam