tydzień bez komputera

1. Data: 2000-01-28 12:28:20

Temat: tydzień bez komputera
Od: "Wojtek Urban" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Przepraszam wszystkich tych, którzy chcieli się ze mną skontaktować przez
ostatni tydzień. Nie miałem niestety w domu komputera więc nic nie mogłem
zrobić.

Pozdrawiam
Wojtek Urban

2. Data: 2000-01-28 23:31:51

Temat: Re: tydzień bez komputera
Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek Urban napisał(a):

> [...]
> ostatni tydzień. Nie miałem niestety w domu komputera więc nic nie mogłem

Co spipał się? Znam ten dołek ja nie miałem swego 3 tygodnie i byłem
chory,
teraz mam ale za to umieram nad klawiszami..:)
--
Pozdrowka
Apik

3. Data: 2000-01-29 13:57:17

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Apik <a...@c...pl> schrieb in im Newsbeitrag:
3...@c...pl...
> [...]

> chory,
> teraz mam ale za to umieram nad klawiszami..:)

Och Apik , czyżby brakowało Ci zadymy czy jak niedźwiedzi zimą , ogarnął
Cię zimowy sen ?

pozdr. - Józek

4. Data: 2000-01-29 23:18:51

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

JC napisał(a):

> Apik <a...@c...pl> schrieb in im Newsbeitrag:
> 3...@c...pl...
>
> Witam ,

ciach

> Och Apik , czyżby brakowało Ci zadymy czy jak niedźwiedzi zimą , ogarnął
> Cię zimowy sen ?

Sen w tygodniu? Zimowy? zartujesz roboty man od cholery.
Stać mnie tylko na 2 no 3 godzinną drzemkę:)
Dobrze że masz chumor i mi też się poprawił

--
Pozdrowka
Apik

5. Data: 2000-01-30 11:23:09

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

JC napisał(a):

> [...]

Sen w tygodniu? Zimowy? zartujesz roboty man od cholery.
Stać mnie tylko na 2 no 3 godzinną drzemkę:)
Dobrze że masz chumor i mi też się poprawił

Microsoft-General Motors
PIKNIK
Cytacik
pytanie