[włóczka] Gdzie najlepiej w W-wie?

1. Data: 2004-11-28 23:08:04

Temat: [włóczka] Gdzie najlepiej w W-wie?
Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane, pomóżcie!

Mam swoją ulubioną pasmanterię, ale okazało się, że jest słabo zaopatrzona
we włóczkę. Byłam w innej, ale tam też nic z tego. Zanim zedrę obcasy na
poszukiwaniach po całym mieście i w efekcie się zniechęcę - doradźcie mi
proszę, gdzie najlepiej wybrać się po włóczkę?

Z góry dzięki!
Pozdrawiam,
Connie (W-wa)

1. Data: 2004-11-29 00:21:29

Temat: Re: [włóczka] Gdzie najlepiej w W-wie?
Od: "Luiza" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

bylo juz pare razy to pytanie ale zebralam w calosc mam nadzieje ze wszytko
co juz bylo :)
1. ursus - ul. Pużaka 1
2. sniadeckich ?? - za konstytucji w kierunku pl. politechniki "soho"
3. ursynow - surowieckiego 4
4. kolejowa
5. widok
6. galeria mokotow II pietro - "bocian"
7. wolska - miedzy ciolka a j. pawla
8. wola park
9. targowa 33a na przeciwko bazaru rozyckiego w pasazu
10. na tylach hali mirowskiej
11. rozlogi 2
tyle znalazlam nawet nei wiedziala ze tak duzo hehe ale i tak zaopatruje sie
puki co w niteczce

aha ta na sniadeckich ma bardzo duzy wybor nici mulin jesli chodzi o wloczki
duzo mniejszy niestety

pozdrawiam Luiza

1. Data: 2004-11-29 06:58:31

Od: Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pl.rec.robotki-reczne, Luiza splodzil(a) nastepujacy tekst:
> [...]
> 7. wolska - miedzy ciolka a j. pawla
> 8. wola park
> 9. targowa 33a na przeciwko bazaru rozyckiego w pasazu

12. "Klebuszek", bazar przy przystanku Aleja Lotnikow, adres chyba Smyczkowa.

Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein ~*~ srebrna(małpa)kni(.)ae(.)krakow(.)pl
--
"Prawdziwa ambicja kobiet jest i bedzie zawsze budzic milosc." - Molier

1. Data: 2004-11-29 07:14:44

Od: "ola" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

a możecie polecić jakąś pasmanterie we wrocku?
pozdrawiam astrzyk

Użytkownik "Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein"
<s...@k...pl> napisał w wiadomości
.

1. Data: 2004-11-29 10:15:38

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Luiza" <d...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
sie
> puki co w niteczce
>
> aha ta na sniadeckich ma bardzo duzy wybor nici mulin jesli chodzi o

oraz w Al Solidarności idąc od Al.Jana Pawła II za sądem
pozdrawiam
AnnaJ

1. Data: 2004-11-29 10:49:36

Od: Ula Plosarek <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Luiza wrote:

>5. widok

Chodzi o Widok 22 "Pan Guzik"? Bylam tam ostatnio, rzeczywiscie mila
pasmanteria, chociaz malenka. I przyjmuja karty platnicze, co jest -
jak dla mnie - ogromnym plusem.

>7. wolska - miedzy ciolka a j. pawla

????
Wolska nie dochodzi do Jana Pawla, a Ciolka jest tylko do Gorczewskiej,
nie dochodzi do Wolskiej.
Pewnie chodzi o te pasmanterie w okolicach skrzyzowania Wolskiej z
Sokolowska?

>11. rozlogi 2

Jezeli to jest to, o czym mysle, to dosc trudno trafic, a czynne tylko
do 18tej :(((. moglam sobie zatem popatrzec przez szybke co najwyzej i
jakos podejrzanie pusto mi sie wydalo.

Uka P.

1. Data: 2004-11-29 10:51:27

Od: "lady_huncwot" <l...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 7. wolska - miedzy ciolka a j. pawla
> 8. wola park
> 9. targowa 33a na przeciwko bazaru rozyckiego w pasazu

Kolejowa to zdaje się miała się zwinąć.
Dorzuciłabym jeszcze:
12. Dąbrowszczaków przy pl. Hallera
13. Swiętokrzyska naprzeciwko Pałacu Kultury, niedaleko sklepu z sukniami
ślubnymi

Pozdrawiam,
LH

1. Data: 2004-11-29 11:08:18

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Ula Plosarek wrote:

> ????
> Wolska nie dochodzi do Jana Pawla, a Ciolka jest tylko do Gorczewskiej,
> nie dochodzi do Wolskiej.

Bo ten Jan Pawel to mial byc Prymas Tysiaclecia, a Ciolek to byla Plocka...

> Pewnie chodzi o te pasmanterie w okolicach skrzyzowania Wolskiej z
> Sokolowska?

Tak, ona ci jest. Bardzo fajne wloczki, inne niz wszedzie i w dobrych
cenach.

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-11-29 11:48:11

Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:coeuvf$sv1$1@news.onet.pl,
ktoś podpisujący się lady_huncwot chciał powiedzieć, że:
> Kolejowa to zdaje się miała się zwinąć.

Z tego co jest na stronie, to jest teraz przy Placu Żelaznej Bramy 1...

--
Aneczka

1. Data: 2004-11-29 14:24:00

Od: Ula Plosarek <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazlam taka strone:

http://www.teleadreson.com.pl/branze/pasmanteria.htm

Na pierwszy rzut oka wydalo mi sie super, a potem sie zorientowalam, ze
nie wszystko pasmanteria, co sie w dziale "pasmanteria" znalazlo. Ale
zawsze mozna wrzucic linka i zobaczyc, co tak naprawde maja w dzialalnosci.
Poza tym chyba mozna w roznych miastach szukac.

Uka P

[szycie] pomóżcie z opisem szycia... :(
szukam instrukcji
switeczne ozdoby lub fajne obrazki poszukiwane
(xxx) szukam elfów
[szydełko]szukam