włóczka i brak pomysłu ;(

1. Data: 2004-03-10 15:19:01

Temat: włóczka i brak pomysłu ;(
Od: "ender" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rok temu kupiłam włóczkę na sweterek i do dzisiaj nie zrobiłam z niej
nic ciekawego...
Poradźcie coś fajnego - może da się coś zrobić na szydełu?
To jest dość gruba włóczka na druty 4,5.

Asia

1. Data: 2004-03-10 15:26:48

Temat: Re: włóczka i brak pomysłu ;(
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ender wrote:

> Rok temu kupiłam włóczkę na sweterek i do dzisiaj nie zrobiłam z niej
> nic ciekawego...
> Poradźcie coś fajnego - może da się coś zrobić na szydełu?
> To jest dość gruba włóczka na druty 4,5.

Ja ostatnio zachorowalam na bezrekawnik z golfem i grubym sciagaczem na
dole, za to srodek mocno azurowy - zdecydowanie wiecej dziur niz
wloczki, ale tyle innych roznosci czeka w kolejce...;)

Th.

1. Data: 2004-03-10 16:50:04

Od: "Bebe" <b...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może sweterek z kapturem albo kamizelka z kapturem?
Pozdrawiam
Bebe z Tychów

1. Data: 2004-03-11 09:20:15

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja bym przejrzała prasę nawet w empik i to co by mi odpowiadało i pasowało
do włóczki. Ponadto jeśli o mnie chodzi jeżeli włóczka jest gruba i twarda
to szydełko odpada bo moze być blacha/ zrobić próbkę/ ale myśle że lepiej
zdecydować się na druty.
Miłego przeglądu
Anna J.

(masa solna) baranek