wloczki sklep

1. Data: 2006-01-25 17:47:22

Temat: wloczki sklep
Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czy znacie ,ale fajny wybor wiec podaje
http://www.vsv.cz/vyrobkyshop.php?l=p pozdrawiam kasias

2. Data: 2006-01-25 18:55:19

Temat: Re: wloczki sklep
Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "kasia" <k...@i...pl> napisal w wiadomosci
> nie wiem czy znacie ,ale fajny wybor wiec podaje
> http://www.vsv.cz/vyrobkyshop.php?l=p pozdrawiam kasias
Tak, tylko jakis czas temu któras pisala ze 4 miesiace czekala i nie
przyslali. Moze to sie zmienilo? Czy ktos juz tam zamawial i ma
doswiadczenia?

3. Data: 2006-01-25 21:08:35

Od: "Aga " <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

HaNo <z...@n...pl> napisał(a):

> Tak, tylko jakis czas temu któras pisala ze 4 miesiace czekala i nie
> przyslali. Moze to sie zmienilo? Czy ktos juz tam zamawial i ma
> doswiadczenia?

JA na razie zamowilam probki, wloczka moim zdaniem sliczna i mieciutka - mam
juz swoje typy :)
Probki (darmowe) dostala po ok. tygodniu.

pozdr
yas

4. Data: 2006-01-25 22:27:30

Od: "Ana_Koli" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga "

> JA na razie zamowilam probki, wloczka moim zdaniem sliczna i mieciutka -
> mam
> juz swoje typy :)
> Probki (darmowe) dostala po ok. tygodniu.

******
no ale z tego co widze to prawie same akryle, IMHO ryzykowne bo nie wiadomo
jak to to sie zachowa po praniu ...
czy ktoras z Was juz robila i prala ?

--
Ania K :-)

****
http://community.webshots.com/user/Annavilma
http://www.anavilma1.prv.pl

5. Data: 2006-01-26 12:57:03

Temat: Ellian Nicky
Od: "Katarzyna " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robiłam w zeszłym roku z ellian nicky - szal (niestety na prezent)i
kołnierz-golf dla syna. Jest bardzo miła w dotyku i raczej się nie machaci.Ale
niestety kołnierz w częsci golfowej się rozciągnął i nie trzyma jak należy.
Urody jednak raczej nie stracił. Włóczkę kupowałam w normalnej pasmanterii.
Pozdrówka

6. Data: 2006-01-26 13:53:21

Od: "Aga " <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ana_Koli <a...@g...pl> napisał(a):

> no ale z tego co widze to prawie same akryle, IMHO ryzykowne bo nie wiadomo
> jak to to sie zachowa po praniu ...

A czemu akryle sa ryzykowne?
Sa tam rowniez mieszanki, ale np. welna mnie drazni... Bawelna wiadomo - nie
na wszystko no i lubis ie rozciagac...

JA tam akryle lubie, ale to moja prywatna opinia :)

pozdr
yas

7. Data: 2006-01-26 14:10:08

Od: "Myszka07 \(Ewelina\)" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> JA na razie zamowilam probki, wloczka moim zdaniem sliczna i mieciutka -
> mam
> juz swoje typy :)
> Probki (darmowe) dostala po ok. tygodniu.

jak mozna zamowic bezplatne próbki , bo nic takiego nie moge znalezc ???

pozdraiwam
myszka07

8. Data: 2006-01-26 19:39:36

Od: "Aga " <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myszka07 \ napisał(a):

> jak mozna zamowic bezplatne próbki , bo nic takiego nie moge znalezc ???
>
> pozdraiwam
> myszka07

Trzeba napisac do przedstawiciela handlowego. Adresem mailowym sluze na priv.

pozdr
yas

szukam programu haft krzyzykowy wersja 2.0
wloczki w warszawie
xxx slady kleju jak naprawic?
Lublin - włóczki tańsze
Gdzie kupić zapięcie do portmonetek