wloczki w warszawie

1. Data: 2006-01-25 16:16:35

Temat: wloczki w warszawie
Od: "karka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!!
gdzie znajde wloczki w Warszawie w rozsadnej:))cenie??tak naprawde to
kojarze tylko jeden sklep na Al.Solidarnosci...ale nigdy tam nie bylam:(
dzieki za odpowiedz

2. Data: 2006-01-25 17:33:17

Temat: Re: wloczki w warszawie
Od: Polka <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

karka wrote:
> [...]
> gdzie znajde wloczki w Warszawie w rozsadnej:))cenie??tak naprawde to
> kojarze tylko jeden sklep na Al.Solidarnosci...ale nigdy tam nie bylam:(

podobno super zaopatzrony ale baardzo drogi sklep to gleria mokotów,
znajdziesz coś w hali mirowksiej ale jeszcze na ul. Targowej niedaleko
Lotto
Pozdrawiam
Paulina

3. Data: 2006-01-25 18:01:17

Od: "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

karka <k...@o...pl> wrote:
> witam!!
> gdzie znajde wloczki w Warszawie w rozsadnej:))cenie??tak naprawde to
> kojarze tylko jeden sklep na Al.Solidarnosci...ale nigdy tam nie
> bylam:( dzieki za odpowiedz

Na Pradze Pn na Placu Hallera (mam nadzieję, że nadal tam jest), a i na
Świętokrzyskiej (na wysokości PKiN-u)ale nie wiem jak tam z cenami.

M.K.

4. Data: 2006-01-25 18:16:17

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

karka wrote:
> witam!!
> gdzie znajde wloczki w Warszawie w rozsadnej:))cenie??tak naprawde to
> kojarze tylko jeden sklep na Al.Solidarnosci...ale nigdy tam nie bylam:(
> dzieki za odpowiedz

Był w grudniu wątek o pasmanteriach w W-wie. Zajrzyj do archiwum.

Pozdrawiam
Bea

5. Data: 2006-01-25 19:16:53

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Jan 2006 18:33:17 +0100, Polka <p...@g...pl>
wrote:

>podobno super zaopatzrony ale baardzo drogi sklep to gleria mokotów,

Tam jest taka przesuwana sciana z polkami...pani przesuwa sciane,
za nia wylania sie inna, z innymi wloczkami...hehehe sa wloczki
bardzo drogie (alpaka) i zupelnieniedrogie i dobre.

>znajdziesz coś w hali mirowksiej ale jeszcze na ul. Targowej niedaleko
>Lotto
>Pozdrawiam
>Paulina

Na Targowej to takie mini centrum handlowe po schodkach chyba,
prawda?

Jeszcze Sniadeckich dodaje, choc teraz tam sie pogorszylo :(
mniej jest i jakos mniej ciekawie, ale cos tam jest.

Pierz, z doskoku

p.s. z tego, co pamietam, na Solidarnosci nie jest przesadnie
tanio
K.T. - starannie opakowana

6. Data: 2006-01-25 22:29:32

Od: "Ana_Koli" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <

> p.s. z tego, co pamietam, na Solidarnosci nie jest przesadnie
> tanio

> K.T. - starannie opakowana
******

a ja gdzies wyczytalam ze te z Solidarnosci zlikwidowali ...
u mnie Swietokrzyska to faworyt jesli chodzi o wybor/cene
ps
ale i tak ostatnio szaleje wylacznie na allegro ;-PP
--
Ania K :-)

****
http://community.webshots.com/user/Annavilma
http://www.anavilma1.prv.pl

7. Data: 2006-01-25 22:40:12

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tradycyjnie polecam "Kłębuszek" na bazarku przy Al. Lotników. Nie ma
wodotrysków, ale dobre ceny i duży wybór.

Joe

8. Data: 2006-01-27 19:36:07

Od: " js" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

karka <k...@o...pl> napisał(a):

> witam!!
> gdzie znajde wloczki w Warszawie w rozsadnej:))cenie??tak naprawde to
> kojarze tylko jeden sklep na Al.Solidarnosci...ale nigdy tam nie bylam:(
> dzięki za odpowiedz

Owszem,"Kłębuszek" jest OK,ale taniej polecam hurtownię na ul.Garażowej
(wejście od ul.Wołoskiej z boku budynku po schodkach).Problem jest tylko
taki,że czynna jest od 8 do16.00 i najmniej można kupić 0,5kg włóczki.Jest
tam naprawdę wszystko. I ceny oczywiście duuuuuużo niższe.Przykładowo: 1 kg
włóczki akrylowej - 50 zł. Galeria Mokotówjest najdroższa !!!

9. Data: 2006-01-27 19:36:39

Od: Polka <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ana_Koli wrote:
> [...]
> ps
> ale i tak ostatnio szaleje wylacznie na allegro ;-PP
a w którym mijescu na Świętokrzyskiej?

10. Data: 2006-01-30 16:14:24

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Jan 2006 20:36:39 +0100, Polka <p...@g...pl>
wrote:

>a w którym mijescu na Świętokrzyskiej?

Chyba tak rowno za Palacem Kultury...czy ktos powtierdzi czy
skoryguje??? bylysmy tam grupa i facet nam sie zalil, ze zona
wyjechala i mu sie nudzi, hrehrehre

Pierz
K.T. - starannie opakowana

xxx slady kleju jak naprawic?