włóczkowe maskotki

1. Data: 2003-07-19 18:43:00

Temat: włóczkowe maskotki
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Słuchajcie widziałam gdzieś wzorki do włóczkowych maskotek ale nie mogę teraz
tego znależć.
Może któraś z Was ma takie wzorki - b.b.b. proszę
Daga

1. Data: 2003-07-19 19:04:04

Temat: Re: włóczkowe maskotki
Od: "belunia" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
teraz
> tego znależć.
> Może któraś z Was ma takie wzorki - b.b.b. proszę

Witaj Daga!

Gdzies na tej stronce..
http://www.hot.ee/kkassipoeg/7.htm

pozdrawiam
belunia

1. Data: 2003-08-04 10:51:50

Od: "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

> Słuchajcie widziałam gdzieś wzorki do włóczkowych maskotek ale nie mogę
teraz
> tego znależć.
> Może któraś z Was ma takie wzorki - b.b.b. proszę

Kilka lat temu w każdym numerze Sandry było zwierzątko do wydziergania. W
sumie kilkanascie różnych. Jeśli jestes w dalszym ciągu zainteresowana to
wygrzebię te numery i zrobię skany. Daj znać.

pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-08-04 14:08:52

Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka Roos) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2003-08-04 at 12:51, Kasia A. wrote:

> Kilka lat temu w każdym numerze Sandry było zwierzątko do wydziergania. W
> sumie kilkanascie różnych. Jeśli jestes w dalszym ciągu zainteresowana to
> wygrzebię te numery i zrobię skany. Daj znać.

A czy ja tez bym mogla poprosic?

Kot spragniony maskotek

1. Data: 2003-08-04 14:54:07

Temat: Re: włóczkowe maskotki do Kasi
Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ie wzorki - b.b.b. proszę

> [...]
> Kasia
>
> Próbowałam prosić Cię na priv - ale poczta do Ciebie wraca. Jeśli w Sandrze
były jakieś misie to bardzo proszę.
pozdr. Ania Wwa mailto a...@g...pl

1. Data: 2003-08-04 16:10:49

Od: "Anna B. " <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jedna jest tu:
http://www.teddys-handarbeiten.de/

--
Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska)
"Człowiek nie musi być niezwykle mądry, byle był dobry i dobroć swą

1. Data: 2003-08-04 16:13:24

Od: "Anna B. " <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

a tu jest dużo szydełkowych maskotek z opisami:
http://perso.wanadoo.fr/sylfeline/

1. Data: 2003-08-04 19:03:14

Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka Roos) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2003-08-04 at 18:13, Anna B. wrote:
> a tu jest dużo szydełkowych maskotek z opisami:
> http://perso.wanadoo.fr/sylfeline/

Ooo fajoskie - sciagnelam sobie lapina i pieski i bede dziergac, tylko niech mi monrz
przetlumaczy ;-)

Kot

1. Data: 2003-08-05 08:04:59

Od: "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Roos" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:1060001783.3654.0.camel@cosmos...

> A czy ja tez bym mogla poprosic?
>
> Kot spragniony maskotek

OK, odgrzebię w takim razie te stare numery, poskanuję, ale nie dziś ani
jutro. Obiecuję najszybciej jak dam radę. Proszę o info na priv komu mam
wysłać. Maile do mnie dochodzą ale po małej modyfikacji adresu.

Kasia
GG 1223774
Kraków

1. Data: 2003-08-05 12:26:45

Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka Roos) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2003-08-05 at 10:04, Kasia A. wrote:

> OK, odgrzebię w takim razie te stare numery, poskanuję, ale nie dziś ani
> jutro. Obiecuję najszybciej jak dam radę. Proszę o info na priv komu mam
> wysłać. Maile do mnie dochodzą ale po małej modyfikacji adresu.

OK, dzieki, bede czekac cierpliwie.

Pozdrawiam
Kot

Koronki
jak to zrobić?
Rzeszów - Kiermasz rękodzieła artystycznego
[xxx] porada - nowe mieszkanie
[szydełko] dwie techniki - znacie?