Wystawa xxx w Wawie

1. Data: 2003-07-19 20:12:28

Temat: Wystawa xxx w Wawie
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Bylysmy z dziewczynami dzisiaj na wystawie xxx w hotelu Solec w Wawie - jakie
cudenka tam pokazuja !!! No mowie Wam. Jeszcze jutro (niedziela) mozna sie wybrac
jakby kto chetny. Zdjecia sie powiesi.

Poznalysmy tam mase ciekawych ludzi, m. in. wlasciciela pasmanterii w pasazu po
Dworcem Haosu. Tenze, bardzo sympatyczny zreszta (jakby to czytal, to macham mu
lapka ;-)), pan poinformowal nas, ze robi kurs xxx i prosil mnie, zebym rozglosila
info -
jest to reklama, wiem, ale nic mi za to nie zaplacil ;-) No, ale ja takie dobre serce
mam,
wiec podaje:

Pan Wlodzimierz Batijewski
tel. 601-202-444

Nalezy do niego zadzwonic i powiedziec, ze jest sie chetnym (to nie jest obowiazkowe,

oczywiscie, ale jak kto chce... ;-) i on cos zorganizuje. IMHO jest to bardzo
szczytna i
niezbedna w dzisiejszej sytuacji rynkowej dzialalnosc - popieram calym sercem,
watraba i dusza ;-)

Poznalam rowniez przedstawicielke firmy DMC, ktora z cala pewnoscia nas czytuje i tu
nastepuje kolejne machanie lapka (mach mach), bardzo ciekawy program pt. cross
stitch mi pokazala.

Wogle fajnie bylo.

Kot

1. Data: 2003-07-19 21:20:09

Temat: Re: Wystawa xxx w Wawie
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jakie
> cudenka tam pokazuja !!! No mowie Wam. Jeszcze jutro (niedziela) mozna sie

Witam Cię kocie, gdzie się podziewasz?

No widzisz, ja też byłam ze Stynką. I moje odczucia są zupełnie inne ;)
Pasmanterię pod Centralnym znam, czasem robię tam zakupy, bardzo miła
obsługa i duży wybór mulin i drukowanych kanw (to mnie zwykle interesuje).

Wracam o wystawy.
Wykonanie prac - tylko pozazdrościć, też tak bym chciała. Niestety, oczęta
już nie te ;(
Większość obrazków na szarym lnie, xxx bardzo drobne, jedna nitka muliny lub
dwie.Było trochę prac wełną, ściegiem gobelinowym, trochę ściegiem długim
( jak się nazywa - zapomniałam).
Trochę torebek, kosmetyczek, plecaków i innych torebek. Jakiś obrus, trochę
ręczników, sporo dziecięcych wyrobów.

Jeśli chodzi o surowce:
był restor, mulina metalizowana, trochę kordonków.
Były katalogi, wzorniki kolorów, segregatory na mulinę, koszulki do
segregatorów, szpatułki na mulinę,teczki na akcesoria. Wszystko co można
kupić w pasmanteriach i sklepach wysyłkowych. Nie było kanwy z materiały,
była tylko plastikowa. Chyba, że nie zauważyłam.
Siedziały dwie dziewczyny i wyszywały obrazki, tak samo ładnie jak te już
wykonane.

Ktoś pytał o zasadę funkcjonowania czółenka, ktoś odpowiedział że gdzieś
trzeba naciskać, bo szpulka nie chce się obracać ;) Chyba nie było osoby
która umie posługiwać się czółenkiem.

Raczej nie jestem zachwycona, prace wykonane przez koleżanki z grupy są
również prześliczne, może nawet śliczniejsze. Zabrakło pomysłowości
organizatorów: adresy hurtowni, dobrych pasmanterii, pełnego katalogu
asortymentów, prac wykonanych innymi technikami - szydełko, czółenko, druty.
A przecież DMC to wspaniałe kordonki.
Zobaczyłam prześliczną serwetę szydełkową, chciałam obejrzeć dokładniej -
okazało się że to robótka przyniesiona przez kogoś ze zwiedzających.

Oczywiście nic nie można było kupić. Na zapytania o kupno organizatorzy byli
mocno zdziwieni. odsyłali do pasmanterii.

Zastanawiałyśmy się ze Stynką, czemu miała służyć ta wystawa? Propagowanie
akcesoriów DMC? Gdyby można było kupić, to rozumiem, jest korzyść.
Informacja? Lepiej informują w pasmanteriach i jest większy wybór towaru.
Wzornictwo? W sieci większy wybór.
Osoba, której to nie interesuje, nie przyjdzie, bo nie ma takiej potrzeby.
Ktoś, kto zajmuje się robótkami, niewiele skorzysta.

Ale nie chcę nikogo zniechęcać, zawsze to jakieś doświadczenie i możliwość
porównania (w tym przypadku na niekorzyść organizatorów).

To by było na tyle.

Pozdrawiam
Ela (Warszawa)

1. Data: 2003-07-19 21:30:46

Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka Roos) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2003-07-19 at 23:20, ela0626 wrote:
> jakie
> wybrac
>
> Witam Cię kocie, gdzie się podziewasz?

No jak to gdzie, przed komputerem, prawie jak zwykle ;-)

> No widzisz, ja też byłam ze Stynką. I moje odczucia są zupełnie inne ;)
> Pasmanterię pod Centralnym znam, czasem robię tam zakupy, bardzo miła
> obsługa i duży wybór mulin i drukowanych kanw (to mnie zwykle interesuje).

Ototo. I okazuje sie, ze wszyscy maja to samo zdanie nt. pasmanterii na
Sniadeckich ;-)

Kot

1. Data: 2003-07-19 21:53:45

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No jak to gdzie, przed komputerem, prawie jak zwykle ;-)

No, ale mało się wypowiadasz, chyba że się mylę ?

> w pasazu po
Dworcem Haosu.

> Ototo. I okazuje sie, ze wszyscy maja to samo zdanie nt. pasmanterii na
> Sniadeckich ;-)

To o jaką pasmanterię chodzi? czyżby właścieciel był ten sam? W takim razie
dlaczego tak rózny jest asortyment w obu sklepach?

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-07-20 09:53:28

Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka Roos) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2003-07-19 at 23:53, ela0626 wrote:

> No, ale mało się wypowiadasz, chyba że się mylę ?

No, ostatnio rzeczywiscie, ale teraz powinno byc duuzo lepiej.

> Dworcem Haosu.

> To o jaką pasmanterię chodzi? czyżby właścieciel był ten sam? W takim razie
> dlaczego tak rózny jest asortyment w obu sklepach?

Nie, pod dworcem jest od tego pana, sprzedaje tam mila sprzedawczyni i
mozna zamawiac u niej co sie chce, a ona dostarczy, a soho to zupelnie
inna para kaloszy. Tam sie ciezko dogadac. Ajesli chodzi o wuuczki, to i
tak wiekszy wybor i piekniejsze sa na Wolskiej.

Kot

1. Data: 2003-07-20 15:22:25

Od: "Connie" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Roos" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:1058650112.7135.15.camel@cosmos...
> Ototo. I okazuje sie, ze wszyscy maja to samo zdanie nt. pasmanterii na
> Sniadeckich ;-)

A jakie, jeśli można zapytać? Bo ja mam takie średnio przychylne, ale tam
byłam na razie raptem jeden raz, więc może wrażenie było mylne....

Pozdrawiam,
Connie (W-wa)

1. Data: 2003-07-20 17:57:02

Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ajesli chodzi o wuuczki, to i
> tak wiekszy wybor i piekniejsze sa na Wolskiej.
>
> Kot

A można prosić o dokładniejsze namiary?

Ani Wwa

1. Data: 2003-07-21 07:21:44

Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka Roos) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 2003-07-20 at 19:57, ania wrote:
> Ajesli chodzi o wuuczki, to i

> A można prosić o dokładniejsze namiary?

Hmmm...ciezko bedzie. No wiec, jak jedziesz sobie
Wolska w kierunku Jelonek, mijasz pedet, Plocka,
jedziesz jeszcze malenki kawaleczek i to jest po prawo.

Kot informujacy

1. Data: 2003-07-21 07:21:44

Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka Roos) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 2003-07-20 at 17:22, Connie wrote:
> [...]
> >

> A jakie, jeśli można zapytać? Bo ja mam takie średnio przychylne, ale tam
> byłam na razie raptem jeden raz, więc może wrażenie było mylne....

Pancie nieprzyjemne, ciezko sie z nimi dogadac, ciezko uprosic, zeby cos sprowadzily.

Kot

1. Data: 2003-07-21 13:23:45

Od: "Connie" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Roos" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:1058770483.2019.6.camel@cosmos...

> Pancie nieprzyjemne, ciezko sie z nimi dogadac, ciezko uprosic, zeby cos
sprowadzily.

Ano racja :o(( Wstyd mi było w tym sklepie za siebie, że paniom przeszkadzam
;o)))

Connie

włóczkowe maskotki
Koronki
jak to zrobić?
Rzeszów - Kiermasz rękodzieła artystycznego
[xxx] porada - nowe mieszkanie