włókniak jeszcze raz

1. Data: 2004-09-23 14:49:36

Temat: włókniak jeszcze raz
Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com> szukaj wiadomości tego autora

Biopsję piersi mam 18.10. i straaasznie się boję, ciąglę chce mi się płakać.
Według onkologa jest szansa że to tylko włókniaki. Mam 24 lata, obciążona
genetycznie. Powiedzcie mi czy włókniaki też sie usuwa chirurgicznie czy
mogą zostać? Jaką mam sznsę że to nic złośliwego?

2. Data: 2004-09-23 15:32:16

Temat: Re: włókniak jeszcze raz
Od: "Martita" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W twoim wieku masz duże szanse, ze to włókniak.

3. Data: 2004-09-23 16:10:41

Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martita" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> W twoim wieku masz duże szanse, ze to włókniak.

W moim wieku mama moja nie miała już obu piersi...

4. Data: 2004-09-23 18:23:04

Od: "Martita" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale nie mozesz sie tak zamartwiac bo do 18 oszalejesz. ty przecież wcale nie
musisz podzielic losu mamy.
popatrz na to z tej strony, że gdyby podejrzewali lekarze że to powazne to
poszlabys na biopsje w ciągu kilku dni a nie miesiąca (wiem , bo takie sa
realia szpitalne). ja na prawdę nie chce się wymądrzać tylko pocieszyc cię i
uspokoić. wiem jak musisz się teraz bać i zamartwiać, bo ja to przeszlam już
jakis czas temu !!!!
TRZYMAM KCIUKI!!!!!

5. Data: 2004-09-24 12:19:04

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nurich" <n...@p...pierdu.com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Martita" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> >

> W moim wieku mama moja nie miała już obu piersi...

Ale to było dwadzieścia kilka lat temu i wtedy rutynowo cięło się całą
pierś, a teraz są świetni chirurdzy, którzy umieją robić częściowe operacje
po których razem z dodatkowym leczeniem kobiety wracają do pełni zdrowia.
Uszy do góry. Nawet jeśli się okaże, że to rak piersi, to to jeszcze nie
jest wyrok.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl