włosy

1. Data: 2003-02-27 20:17:20

Temat: włosy
Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie co robić, by włosy nie elektryzowały się, mam długie za pas
włosy i nie mogę sobie z tym poradzić, proszę o pomoc, dzięki.

Aguś

1. Data: 2003-02-27 21:15:07

Temat: Re: włosy
Od: "Betty" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szama" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie co robić, by włosy nie elektryzowały się, mam długie za pas
> włosy i nie mogę sobie z tym poradzić, proszę o pomoc, dzięki.

Ja mam włosy za ramiona i nigdy się nie elektryzują. Po każdym myciu
nakładam odżywkę i spłukuję. Szczotkę myję szamponem do włosów. Ubrania
płuczę w płynie do płukania. I działa.
Betty

1. Data: 2003-02-28 00:51:28

Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik szama <s...@p...onet.pl> napisala:

: Mam pytanie co robić, by włosy nie elektryzowały się, mam długie za pas
: włosy i nie mogę sobie z tym poradzić, proszę o pomoc, dzięki.

Zacznij uzywac odzywki, to przestana sie elektryzowac.

pzdr
Kaf

1. Data: 2003-02-28 08:00:46

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kafar wrote:
> [...]
> : włosy i nie mogę sobie z tym poradzić, proszę o pomoc, dzięki.
>
> Zacznij uzywac odzywki, to przestana sie elektryzowac.
A ty masz wlosy do pasa, ze tak fachowo doradzasz? ;-)

Agusiu, sprobuj wymienic grzebien z plastikowego na drewniany lub rogowy.
Mozesz plukac sweterki w plynach, chociaz to wlosom wiele nie pomoze.
Na moje dobrze wplywa odzywka AVONu w sprayu, cos jak plyn do ukladania,
spryskujesz i rozczesujesz. Nie obciaza wlosow, a elektryzuja
zdecydowanie mniej.
Ja w zimie to raczej nosze spiete, bo i elektryzuja, i niszcza sie
obcierajac o swetry :-(

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-02-28 10:29:17

Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za rady, ale też używam odżywek ostatnio z kawałkami bursztynu i
nagietkiem, ale nie pomaga, nie wiem czy to zależy od mrozu na dworze, bo
właśnie zauważyłam, że jak jest mróz to elektryzują się bardziej.

Aguś

1. Data: 2003-02-28 18:32:22

Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik szama <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b3ndr6$e9v$...@n...onet.pl...
: Dzięki za rady, ale też używam odżywek ostatnio z kawałkami bursztynu i
: nagietkiem, ale nie pomaga, nie wiem czy to zależy od mrozu na dworze, bo
: właśnie zauważyłam, że jak jest mróz to elektryzują się bardziej.
:
: Aguś
:
: Kafar wrote:
: > Użytkownik szama <s...@p...onet.pl> napisala:
: >
[...]
heh mam na Ciebie plonka jak zapomnialas...
jesli Cie to tak bardzo interesuje jakie mam wlosy, to jestem lysy.

: Ja w zimie to raczej nosze spiete, bo i elektryzuja, i niszcza sie
: obcierajac o swetry :-(

a wiesz o tym, ze wlosy spiete gumka sie wlasnie niszcza ?!

1. Data: 2003-02-28 21:16:04

Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego włosy spięte gumką się niszczą?

Aguś

1. Data: 2003-02-28 21:45:46

Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik szama <s...@p...onet.pl> napisal:
: Dlaczego włosy spięte gumką się niszczą?
:
zwlaszcza cienka gumka, bo te "traby" to w mniejszym stopniu ... a
najbardziej sie niszcza jak na dole warkocza sa spiete, wtedy wlosy sie
ocieraja o siebie i rozdwajaja.

Pozdr
Kaf

1. Data: 2003-03-03 08:00:55

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kafar wrote:

> heh mam na Ciebie plonka jak zapomnialas...
Nie zaprzatam sobie glowy bzdurami, ale gdybys mnie splonkowal to bys
nie odpowiadal na mojego posta ;-)

> [...]
> : obcierajac o swetry :-(
>
> a wiesz o tym, ze wlosy spiete gumka sie wlasnie niszcza ?!
Dlatego wlasnie nigdy nie zwiazuje wlosow gumka, tylko spinam :-)

Pozdrowienia
ISIA

Ciag dalszy, moj zbior linkow dot. urody
Dziękuję
Mam pytanie:)
Re: Oligoaquavita
bielizna Atlantic