włosy...

1. Data: 2004-04-17 15:10:45

Temat: włosy...
Od: "Rendi" <glupi_login[NOSPAM]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

hmm.. istnieją jakieś preparaty ( do 30zł) które przyspieszają porost
włosów? a może znacie jakieś domowe sprawdzone sposoby?:)

1. Data: 2004-04-17 15:33:12

Temat: Re: włosy...
Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rendi:

> hmm.. istnieją jakieś preparaty ( do 30zł) które przyspieszają porost
> włosów? a może znacie jakieś domowe sprawdzone sposoby?:)

Np. Henna Treatment Wax. Zerknij do archiwum i FAQ.

BA

1. Data: 2004-04-17 20:01:18

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

natomiast ja czytałąm kiedyś wypowiedx znanej modelki : płucze włosy (
ostatnie płukanie) proszjkiem do pieczenia rozpuszczonym w wodzie.
Określiła to tak : Jak zniszczę włosy lub cos złego zaczyna sie znimi dziać
to płucze je proszkiem do pieczenia aby szybko odrosły.
Ciekawe? Stosowałąm kilka razy ale mi sie odechciało :)

1. Data: 2004-06-22 11:13:23

Od: "Baby Doll" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

:)

1. Data: 2004-06-22 13:12:05

Od: "pim" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baby Doll" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> :)
> Użytkownik "Rendi" <glupi_login[NOSPAM]@interia.pl> napisał w wiadomości

Świetny jest Seboradin - płyn. Ważne jest jednak, aby wcierać go regularnie.
Po ok. 6 miesiącach powinny być widoczne wyraźne efekty:)
Podobno nie zaleca się go jednak stosować podczas upalnych dni;) a podobno
lato będziemy mieć w tym roku gorące..;-)))

**pim

1. Data: 2004-06-22 13:23:06

Temat: Re: (OT)włosy...
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pim napisał:
> a podobno
> lato będziemy mieć w tym roku gorące..;-)))

Ups, ja słyszałam dokładnie coś odwrotnego :)

Krusz.

1. Data: 2004-06-22 13:27:32

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna <k...@g...pl> napisał(a) w wiadomości

> Ups, ja słyszałam dokładnie coś odwrotnego :)

Pim pisze z Sycylii. ;-)
--
Pozdrawiam, S e b a s t i a n 'Seva' M y a. GG#788049
Polecane aukcje: http://www.kuvera.prv.pl | mail:w...@p...pl

1. Data: 2004-06-22 15:17:55

Od: "pim" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości
> Kruszyzna <k...@g...pl> napisał(a) w wiadomości

> Pim pisze z Sycylii. ;-)
> --

:)może znowu coś się zmieniło.
Bo w tamtym tygodniu, zaglądając w tramwaju przez czyjeś ramię, ujrzałam
nagłówek w gazecie w stylu "A jednak lato będzie upalne":))

**pim

1. Data: 2004-06-22 15:22:33

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

pim wrote:

> [...]
> Bo w tamtym tygodniu, zaglądając w tramwaju przez czyjeś ramię, ujrzałam
> nagłówek w gazecie w stylu "A jednak lato będzie upalne":))

Dzisiaj napisali, ze w lipcu ma byc jakies 5 dni z temperatura powyzej
25 stopni. W zeszlym roku chyba caly lipiec tak bylo?

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

Lakier do paznokci Manhattan Fluo Club - przestrzegam
MELA-D - La Roche-Posay
Re: Metoda na cellulit
plyn do higieny intymnej
acne peel-zabieg dla skóry tłustej(Łódź)