włosy

1. Data: 2007-05-18 13:40:44

Temat: włosy
Od: "Brygida M" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ostatnio byłam u fryzjera i tak zniszczyła mi włosy,że mam wrażenie iż wcale
nie rosną.
Co mam zrobić,aby były znów takie jak niegdyś i się tak nie łamały?
Pozdrowionka,pa.

2. Data: 2007-05-19 06:25:00

Temat: Re: włosy
Od: Pałka <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Probowalas kiedys stosowac nafte kosmetyczna? Kiedys bardzo mi pomogla
po tym, jak sobie najpierw sama spapralam wlosy, a potem fryzjerka
doprawila mi wyrownywaniem koloru do czarnego :/ Nafta pomogla i wlosy
ocalaly ;)
Poza tym raz na jakis czas smaruje na noc wlosy oliwa z oliwek z paroma
kroplami cytryny - rano po myciu widac poprawe ;)
Aaaa jesli chodzi o kosmetyki, w sklepach fryzjerskich bywa do kupienia
cud nad cudami - mianowicie superwydajna i rewelacyjna odzywka Helen
Seward zdaje sie - ooo cos takiego:
http://galeon.hispavista.com/b-look/img/medi%20azul5
.jpg
Polecam. Cenowo tez do przezycia, duza butla ok. 750 ml cos okolo 40-50
zl, a starczy na pewno na pare miesiecy.
No i to chyba tyle jesli chodzi o moje pomysly...
Pozdrawiam,
Pałka

3. Data: 2007-05-19 09:37:05

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Brygida M wrote:

> [...]
> nie rosną.
> Co mam zrobić,aby były znów takie jak niegdyś i się tak nie łamały?

Lepszy fryzjer i zabiegi regeneracyjne? Ja sobie bardzo chwale nowe
maski do wlosow Glisskuru, te z 19 i 35 skladnikami.

--
Beth Winter
Extenuation Collective <http://www.extenuation.net/>

4. Data: 2007-05-20 08:34:51

Od: "Iwona Kuriata" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Brygida M" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wcale nie rosną.
> Co mam zrobić,aby były znów takie jak niegdyś i się tak nie łamały?

Witam! Ja też miałam ten sam problem i ostatnio odwiedziłam fryzjera i
powiedział,że mam ten sam problem.Włosy niszczą się od suszenia, prostowania
i od noszenia włosów w kucyk. Odkąd zaczełam używać szamponu i odżywki
Timotej zauważyłam różnice, moje włosy odżyły i już się tak nie łamią.Więc
wypróbuj i zobacz różnice. Pa pozdrawiam

5. Data: 2007-05-20 19:52:04

Od: MagMa <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Maj, 10:34, "Iwona Kuriata" <i...@w...pl> wrote:
> [...]
> i od noszenia włosów w kucyk. Odkąd zaczełam używać szamponu i odżywki

Swego czasu zabłąkałam się do salonu JLD, nieświadoma ich metody
cięcia, która dla moich kręconych włosów okazała się zabójcza.
Regenerowałam je pół roku ale się udało. W moim przypadku szampon
Timotei pogorszyłby tylko sprawę, bo nawet jak mam włosy w porządku to
je drażni i wysusza... :>

W ramach tej mojej regeneracji działały dobrze okłady z lnu, a jak nie
miałam czasu się za bardzo grzebać w łazience to Henna Treatment Wax i
takie sympatyczne serum nawilżające które sobie czasem podczas kąpieli
nakładam na końcówki firmy Charles Worthington, O &A Frizz (zielona
buteleczka). Bardzo fajne.

Polecałabym też pić rumianek, zażywać tabletki ze średniej półki które
ponoć działają na skórę-włosy-paznokcie, włosy spinać najlepiej tylko
takim plastikowym grzebykiem, a zarówno jak je myjesz jak i wtedy gdy
suszysz nie szarp ręcznikiem tylko palcami zrób sobie delikatny
masaż :). I się zregenerują na pewno, tylko musisz uzbroić się w
cierpliwość, ale efekty będą.

ciepło pozdrawiam
MagMa

stary zapach adidasa
Pachnidelka do ciala typu zele, balsamy, olejki pod prysznic - HELP
Opinia o sklepie internetowym
Hermes - ogrodek srodziemnomorski...
[allegro] Korektor pod oczy Clinique