włosy-co plecacie?

1. Data: 2003-08-28 12:52:43

Temat: włosy-co plecacie?
Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moje włsoy są cienkie i delikatne oraz farbowane. Myję je co 2,3 dzień.
Fryzura jak i rodzaj włsów wymaga odemnie układania więc suszę je suszarką.
Przez dłuzszy już okres czasu stosuję szampon i odżywkę L'Oreal na zmaine do
włosów farbowany i cienkich i delikatnych. Chciałabym spróbować czegos
nowego. Co polecacie jakie szampony i odzywki?? Jesli chodzi o cenę to
raczej cos nie bardzo drogiego.
Bardzo dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam

1. Data: 2003-08-28 17:24:39

Temat: Re: włosy-co plecacie?
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 28 Aug 2003 14:52:43 +0200, a_gg_a <s...@i...pl> wrote:
[...]

jeszcze niedawno polecilabym ci szczerze szampon avonu do wlosow cienkich,
delikatnych i przetluszczjacych sie, ale wlasnie jestem w trakcie
przekonywania sie, ze powoduje on u mnie lupiez :( jednakowoz wlosy sa po
nim ladne i puszyste. moze tobie bedzie odpowiadal?

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-08-28 18:24:28

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

a_gg_a napisał/a w news:biku01$mi4$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Moje włsoy są cienkie i delikatne oraz farbowane. Myję je co 2,3
> dzień. Fryzura jak i rodzaj włsów wymaga odemnie układania więc
> suszę je suszarką.

Mam włosy zniszczone farbowaniem i szuszeniem suszarką, a przy tym
przetłuszczające się. Myję je codziennie rano. Ostatnio odkryłam
idealny dla mnie szampon, który cudownie odartował moje biedne
kędziorki. Jest to nowość Gliss Kur do włosów zniszczonych i matowych.
Ślicznie pachnie, dobrze się pieni, szybko spłukuje. Pozostawia na
włosach delikatny film, dzięki czemu łatwo je rozczesać i ułożyć.
Kosztuje ok. 10zł, ja płaciłam w Rossmannie w promocji 7,29zł. Jest
baaardzo wydajny. Polecam:)

--
mips

Jedni sa wiecznie mlodzi, drudzy wiecznie starzy.
To kwestia charakteru, a nie kalendarzy.

1. Data: 2003-08-28 22:36:25

Od: "Marlena" <0...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a_gg_a" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> raczej cos nie bardzo drogiego.
> Bardzo dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam

a ja polecam szampony i odżywki Garnier Fructis - dla mnie idealne.
Niedrogie, wydajne, ładnie pachną. Ta nowsza seria odżywek, takich okrągłych
bez spłukiwania też udana :)
Z Fructis'a nie polecam tylko pasty modelującej włosy, w takim płaskim,
okrągłym zielonym pudełku - strasznie skleja włosy, ale za to ślicznie
owocowo pachnie :)

pozdrawiam,
Marlena

1. Data: 2003-08-29 16:01:55

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:biku01$mi4$1@atlantis.news.tpi.pl,
a_gg_a <s...@i...pl> typed:
> Witam
> Moje włsoy są cienkie i delikatne oraz farbowane.

To dokladnie tak, jak moje. Ostatnio wyprobowalam sposob naszych Babc -
jajko. Rozbeltalam bialko z zoltkiem, nalozylam na wlosy, poczekalam az
przyschnie i zostawilam na noc. Rano zmylam i umylam szamponem tym, co
zawsze (Neutrogena T/Gel) - wlosy sa piekne! Mieciutkie, same sie ukladaja
(zwykle sie buntuja), blyszcza jak glupie =]]]] Zamierzam sobie robic taka
jajeczna maseczke raz w tygodniu, dawno nie mialam tak fantastycznych wlosow
=]

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-08-30 11:15:14

Od: "Magdalena Marcinkowska" <v...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

> To dokladnie tak, jak moje. Ostatnio wyprobowalam sposob naszych Babc -
> jajko. Rozbeltalam bialko z zoltkiem, nalozylam na wlosy, poczekalam az
> przyschnie i zostawilam na noc.

a nakladasz na suche czy wilgotne wlosy?

pozdrawiam
Magda M.

1. Data: 2003-08-30 13:45:55

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:biq0q5$7v5$1@kastor.ds.pg.gda.pl,
Magdalena Marcinkowska <v...@d...pg.gda.pl> typed:

> a nakladasz na suche czy wilgotne wlosy?

Na suche - z wilgotnych by splywalo.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-09-01 08:54:48

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też mam takie włosy, tylko że nie są farbowane.
Jakiś czas temu przeczytałam w gazecie o jednym sposobie ale to niestety
zabiera sporo czasu,ale naprawdę warto.
Kupujesz w aptece zmielone siemię lniane,i jedną łyżeczkę zalewasz gorącą
woda tak do polowy szklanki,dobrze mieszasz i czekasz aż siemię opadnie na
dno a na górze zostanie coś w rodzaju śluzu (taka gęsta woda, coś jak
kisiel;)
Na wilgotne(wilgotne a nie mokre!) umyte włosy nakładasz to coś, tak jakby
wgniatasz a nie smarujesz całość,moczysz w tym łapki i gnieciesz tym
włosy.Jeśli są proste to porobią się niezłe loki (ja tak mam) suszę włosy
(długo to trwa przez to siemię bo one się jakby sklejają,a włosy mam z tylu
za ramiona a z przodu do brody) i ja najdłużej jak się da chodzę z tymi
sklejonymi włosami a potem ewentualnie lekko spryskam lakierem i rozczesuje.
Mam normalnie dwa razy więcej włosów na głowie i są pięknie
pofalowanie,puszyste,kolor jest ładniejszy (mój to blond) Świecą się
ślicznie normalnie cudo, każdy mi mówi "Ania co zrobiłaś z włosami,układałaś
je? są takie fajne" a ja tylko nałożyłam len i wysuszyłam ;)
Można to oczywiście zrobić szybko,od razy po wysuszeniu rozczesujesz włosy.
Nie wiem jak to działa na długie włosy i kręcone czy falowane albo na
krótsze niż moje ale u mnie jest super.
Warto spróbować i zobaczyć czy się podoba czy nie:)

Przycinanie brwi
bielizna damska
super sklep z bielizna
E-mail do Yves Rocher