włosy proste

1. Data: 2004-05-26 08:57:09

Temat: włosy proste
Od: "Paulina" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam długie włosy , ale choć są z natury proste, czasem się "falują" , co moim
zdaniem wygląda wstrętnie. Doradźcie mi proszę , jakiego środka stosować , aby
całkiem wyprostować włosy i by ten efekt pozostał na dłużej .
pozd

--
Paulina p.307
D.S. Ustronie

1. Data: 2004-05-26 09:25:43

Temat: Re: włosy proste
Od: "szulik" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulina" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
moim zdaniem wygląda wstrętnie. Doradźcie mi proszę , jakiego środka
stosować , aby całkiem wyprostować włosy i by ten efekt pozostał na dłużej .

A ja właśnie odwrotnie bym chciała - by te fale trwały jak najdłużej, a one
nic, tylko proste i proste. ;-)

Ewa

1. Data: 2004-05-26 09:28:42

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
moim zdaniem wygląda wstrętnie. Doradźcie mi proszę , jakiego środka
stosować , aby całkiem wyprostować włosy i by ten efekt pozostał na dłużej .

Zdaje się, że l'oreal ma jakiś zabieg prostujacy i nie niszczacy wlosów.
Popytaj w gabinet.

pozdrawiam

Sandra

1. Data: 2004-05-26 09:34:31

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulina <p...@i...pl> napisał(a):
> DQp3aXRhbQ0KbWFtIGSzdWdpZSB3s29zeSAsIGFsZSBjaG/mIHOx
IHogbmF0dXJ5IHByb3N0ZSwg
> Y3phc2VtIHNp6iAgImZhbHVqsSIgLCBjbyBtb2ltIHpkYW5pZW0g
d3lnbLFkYSB3c3Ry6nRuaWUu
> IERvcmFkvGNpZSBtaSBwcm9zeuogLCBqYWtpZWdvILZyb2RrYSBz
dG9zb3dh5iAsIGFieSBjYbNr
> aWVtIHd5cHJvc3Rvd2HmIHezb3N5IGkgYnkgdGVuIGVmZWt0IHBv
em9zdGGzIG5hIGSzdb9laiAu
> DQpwb3pkIA0KDQotLSANClBhdWxpbmEgIHAuMzA3DQpELlMuIFVz
dHJvbmllDQoiS2llZHkgd3N6
> eXN0a2ltIGRvb2tvs2EgamVzdCBkb2JyemUsDQp3dGVkeSBpIGN6
s293aWVrIGN6dWplIHNp6iBz
> emN66rZsaXd5IC4iDQoNCg==

??? :D

są specjalne kosmetyki do włosów przeciwko puszeniu się.

1. Data: 2004-05-26 09:41:13

Od: "Madzik" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hejka
ja pytałan o taki zabieg u fryzjera
kosztuje ok 600 zł (włosy za ramiona, Śląsk)
starcza podobno na ok 5 miesięcy
fryzjerka stwierdziła ze jak odrastają to są kręcone naturalnie
to niby logiczne bo jak sie robi trwałą to wlosy tez odrastają proste.

to już wole wyprostowac na wielkiej szczocie (tylko trzeba dobrze wysuszyć)
i spryskać lakierem i naciągnąć woskiem.
mi sie trzymają do następnego mycia.

Madzik

1. Data: 2004-05-26 10:10:34

Od: Asiek <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paulina napisał:
> [...]
zdaniem wygląda wstrętnie. Doradźcie mi proszę , jakiego środka stosować , aby
całkiem wyprostować włosy i by ten efekt pozostał na dłużej .

Hejka!!!
Miałam ten sam problem co ty (niby proste, ale falowane :( ), dlatego
fryzjerka poleciła mi LISS CONTROL -L'oreal Professionnel - 44 zł do
nabycia w salonach fryzjerskich. Produkt ma konsystencje żel - krem,
wciera sie go we włosy umyte. Dla mnie jest świetny, po nim mam
gładziutkie i prościutkie włosy - żadnych fal ;), nawet pod wpływem
wilgoci.

Pozdrawiam
Asiek

1. Data: 2004-05-26 15:39:57

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Paulina wrote:

> [...]
zdaniem wygląda wstrętnie. Doradźcie mi proszę , jakiego środka stosować , aby
całkiem wyprostować włosy i by ten efekt pozostał na dłużej .

Ja, jak mam nastroj na proste (z reguly mam fale w porywach do lokow),
to uzywam plynu z serii Garnier Fructis - bodajze Frisotis to sie
nazywa.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-05-26 19:03:35

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulina wrote:
> [...]
> , co moim zdaniem wygląda wstrętnie. Doradźcie mi proszę , jakiego
> środka stosować , aby całkiem wyprostować włosy i by ten efekt

Pewnie jakieś silne środki do stylizacji włosów. W salonach fryzjerskich
możesz wybrać się na prostowanie prostownicą, ale efekt utrzymuje się do
pierwszego mycia.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-05-31 12:46:55

Od: "lea" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Witam!
Tez mam takie wlosy, niby proste, ale cos tam sie wywija albo zafaluje. No i
mnie ten praparat - Liss Control w ogóle nie pomaga, owszem wlosy mam gładkie,
ale nie mogę ich tym wyprostować!! Juz lepsze jest (mocniej prostuje) mleczko
Loreala - dostepne w sklepach i o wiele tańsze! - STRAIGHT z serii Studio FX,
takie mocno błękitne. Polecam. No a tak calkiem jak chcę wyprostować, to
pozostaje tylko prostownica! Najlepiej do włosów juz posmarowanych tym
mleczkiem albo żelem, wtedy dłuzej utrzymuje sie efekt.
Pzdr
Lea

gdzie jestt marcin -zielona góra
studio tatuazu -zielona góra