włosy w nosie

1. Data: 2004-02-12 20:45:16

Temat: włosy w nosie
Od: "marta" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mój mąż ma problem z włosami w nosie :)
Poradźcie jak je skutecznie usunąć. Słyszałam o specjalnych maszynkach do
tego celu służących, ale nie wiem gdzie je kupić.
Pozdrawiam serdecznie
Marta.

1. Data: 2004-02-12 20:53:20

Temat: Re: włosy w nosie
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

marta wrote:

> Witam!
> Mój mąż ma problem z włosami w nosie :)
> Poradźcie jak je skutecznie usunąć. Słyszałam o specjalnych maszynkach do
> tego celu służących, ale nie wiem gdzie je kupić.

W Euro chociazby. Takie cudo wyrywarkowe, wyglada jak chinska maszynka
do tortur ^__^ Nie wiem, jak sie sprawuje, bo tylko za kazdym razem
przechodze obok i robie O_o

Wlosy z nosa da sie tez wyrywac zwykla pensetka albo wycinac.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-02-13 06:53:20

Od: Krzysztof Wróblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

w Rossmanie widzialem takie cudo co wypala wloski - zastanawia mnie tylko jak
duzo smrodu to wytwarza? - kosztowalo 10 zl

1. Data: 2004-05-13 16:54:19

Od: "Granula" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krzysztof Wróblewski" <k...@a...wbc.lublin.pl> napisal w
wiadomosci news:402C7460.804262F6@avalon.wbc.lublin.pl...
> [...]
> duzo smrodu to wytwarza? - kosztowalo 10 zl
>
> NIe radze uzywania takiego wyrywania do wlosw w nosie ....boli jak nie
wiem co .. takze zdecydowanie odradzam ..a czy az tak bardzo przeszkadzaja
one Twojemu mezowi ?? przeciez wlosy w nosie to nic strasznego ..;d

1. Data: 2004-05-14 12:07:16

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

marta <j...@w...pl> napisał(a):
> [...]
> Poradźcie jak je skutecznie usunąć. Słyszałam o specjalnych maszynkach do
> tego celu służących, ale nie wiem gdzie je kupić.

przepraszam, ale jakiej długości on ma te włosy w nosie, że mu przeszkadzają?
włosy w nosie to normalne zjawisko, chronią one przed wnikaniem bakterii i
wirusów do dróg oddechowych.

solarium, a karmienie piersią
Płyn do kąpieli, wytwarzający duuuzo piany? :)
Filmik
[AVON - ekosmetyki.pl] PROMOCJA: darmowy krem
depilacja laserowa w Lublinie