woda a niepołodność

1. Data: 2003-09-25 13:27:49

Temat: woda a niepołodność
Od: "om" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich,
Niedawno spotkałam się z opinią, iż picie dużej ilości wody (zimnej lub o
temperaturze pokojowej) oraz unikanie ciepłych, wysokoenergetycznych
posiłków może doprowadzić do wyziębienia organizmu a w konsekwencji
bezpłodności. Niestety, nic na ten temat nie moge znaleźć. "Wykładowca" tej
teorii twierdzi, że szczegóły sa znane jedynie wąskiemu gronu, a
propagowanie nieskokalorycznych, zimnych diet, unikanie innych napojów, niż
zimna woda ma doprowadzić do wyludnienia zgodnie ze światowymi planami
ekonomicznymi (?) W tej sprawie panuje swoista zmowa milczenia. Tu niestety
nie jestem w stanie zacytować całego wykładu, ale postanowiłam poszukać
czegoś na ten temat.

Czy rzeczywiście taka dieta, ale wystarczająca kalorycznie może doprowadzić
do bezpłodności?

pozdrawiam,
Małgorzata

2. Data: 2003-09-25 13:29:14

Temat: Re: woda a niepołodność
Od: "om" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodam jeszcze, iż mój rozmówca użył terminu: "naturalny środek
antykoncepcyjny"

3. Data: 2003-09-25 13:37:16

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bkuqf5$1aqc$...@n...ipartners.pl,
om <m...@o...pl>:

> "Wykładowca" tej teorii twierdzi, że szczegóły sa
> znane jedynie wąskiemu gronu

:)))

Czy ten "wykładowca" coś sprzedawał? Co to za "wykład" był?

> Tu niestety nie jestem w stanie zacytować całego wykładu

Nie podzielam Twojego rozczarowania tym faktem ;)

> ale postanowiłam poszukać czegoś na ten temat.

Mysle, ze lepiej zajac sie czyms innym.

--
Robert

4. Data: 2003-09-25 13:38:16

Od: "Maciej Panczykowski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trudno mi w to uwierzyć. Jądra do tego by produkować plemniki potrzebują
temperatury właśnie niższej niż temperatura 37 stopni, dlatego znajdują się
w mosznie, a nie wewnątrz organizmu (tam zstępują). Związku między zimna
wodą a niepłodnością nie widzę. Woda wypita w organizmie się ociepla.
Trzebaby chyba wyziębić człowieka na amen, a to raczej nie o to chodzi.

--
Maciej Panczykowski
m...@w...pl

5. Data: 2003-09-25 13:44:33

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

In article <bkuqf5$1aqc$1@news2.ipartners.pl>, om wrote:
> [...]
> nie jestem w stanie zacytować całego wykładu, ale postanowiłam poszukać

Proponuję człowieka w ogóle zamrozić - wtedy robi się nie tylko bezpłodny,
ale wręcz zostaje impotentem.
--
Samotnik
www.zagle.org.pl

6. Data: 2003-09-25 13:45:16

Od: "Csirke" <c...@p...wytnij.to.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dawna tajemnicą poliszynela jest, że _szklanka_zimnej_wody_
jest_najlepszym_środkiem_antykoncepcyjnym_.

ROTFL

Csirke

Ps. Oczywiście stosowana zamiast, zamiast!

7. Data: 2003-09-25 13:57:22

Od: "om" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ten "wykładowca" coś sprzedawał? Co to za "wykład" był?

Jedynie chciał zaprosić mnie na coś ciepłego, gdy zobaczył u mnie na biurku
wodę :-) Osoba ta ma coś wspólnego z medycyną, dlatego to mnie
zaintrygowało :-) Wykład raczej dotyczył niepłodności u kobiet.

8. Data: 2003-09-25 14:08:58

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bkus6h$1ban$...@n...ipartners.pl,
om <m...@o...pl>:

> Jedynie chciał zaprosić mnie na coś ciepłego, gdy zobaczył u mnie na
> biurku wodę :-) Osoba ta ma coś wspólnego z medycyną, dlatego to mnie
> zaintrygowało :-) Wykład raczej dotyczył niepłodności u kobiet.

Z medycyną? Może coś z tych rzeczy:

http://www.faans.com/10-doctor-who-pickup-lines.html

:)))

--
Robert

9. Data: 2003-09-25 14:16:57

Od: "om" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z medycyną? Może coś z tych rzeczy:
>
> http://www.faans.com/10-doctor-who-pickup-lines.html
>
> :)))

raczej bym nie podejrzewała, ale kto wie? :-)
pozdrawiam,
M.
Jestem troszkę spokojniejsza. Kiedyś też zaplanuje potomka :-)

10. Data: 2003-09-25 19:45:00

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Sep 2003, om wrote:

> [...]
> temperaturze pokojowej) oraz unikanie ciepłych, wysokoenergetycznych
> posiłków może doprowadzić do wyziębienia organizmu a w konsekwencji

chyba jestesmy jednak stalocieplni?

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

farbowanie wlosow a ciaza
jakies nerwobole w ledzwiach
Gdzie kupić używany zestaw pomocy tlenowej?
testosteron, opóznione dojrzewanie...
co to może być?