farbowanie wlosow a ciaza

1. Data: 2003-09-25 12:42:05

Temat: farbowanie wlosow a ciaza
Od: "afa" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.

mam pytanie o farbowanie wlosow w czasie ciazy, ja jestem temu przeciwna,
wydaje mi sie, ze moze to zaszkodzic dziecku.

ale prosilabym o opinie fachowcow.

/afa/

2. Data: 2003-09-25 14:37:41

Temat: Re: farbowanie wlosow a ciaza
Od: "thraxx" <t...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy mogę poczuwać się do roli fachowca, ale najzupełniej się
zgadzam, że jest to niebezpieczne. Zręsztą chyba na ulotkach jest takie
przeciwwskazanie, poza uczuleniem na składniki preparatu itd (?)

3. Data: 2003-09-25 15:32:37

Od: "afa" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "thraxx" <t...@f...interia.pl> napisał w wiadomości
> Nie wiem czy mogę poczuwać się do roli fachowca, ale najzupełniej się
> zgadzam, że jest to niebezpieczne. Zręsztą chyba na ulotkach jest takie
> przeciwwskazanie, poza uczuleniem na składniki preparatu itd (?)

a mozesz podac jakies konkretniejsze argumenty. wlasnie niedawno byla taka
dyskusja na grupie pl.rec.uroda i zbieram argumenty :)

/afa/

4. Data: 2003-09-25 15:48:43

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bkv1tg$qe5$...@n...news.tpi.pl,
afa <a...@o...pl>:
> Użytkownik "thraxx" <t...@f...interia.pl> napisał w wiadomości
>
> a mozesz podac jakies konkretniejsze argumenty. wlasnie niedawno byla
> taka dyskusja na grupie pl.rec.uroda i zbieram argumenty :)

Wchlanianie przez skore glowy substancji, ktorej dzialanie na plod nie jest
znane.

--
Robert

5. Data: 2003-09-25 17:15:33

Od: "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "afa" napiała ...

> a mozesz podac jakies konkretniejsze argumenty. wlasnie niedawno byla taka
> dyskusja na grupie pl.rec.uroda i zbieram argumenty :)

Tutaj też była.
I - o ile pamiętam - to Waldim pisał, że dziecku to akurat
nie szkodzi, ale ciężarnej owszem ... na urodę,
bo farba się u niej zazwyczaj fatalnie przyjmuje.

Pozdrawiam !
Mała Mi

6. Data: 2003-09-25 19:32:02

Od: "olcia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bzdury mozna farbowac tak mowia lekarze

7. Data: 2003-09-26 19:02:05

Od: "Ishdi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

farby mogą zawierać ołów, a to nie jest zdrowe, ale istnieje coś takiego jak
pasemka. Przez czepek farba nie wchłonie się przez skóre głowy, a przy
dużyej ilości pasemek można osiągnąć podobny efekt jak przy farbowaniu
całości i niczego się nie ryzykuje. Sama tak robie bo siwieje. Polecam dla
ostrożnych.
> [...]
>
> mam pytanie o farbowanie wlosow w czasie ciazy, ja jestem temu przeciwna,
> wydaje mi sie, ze moze to zaszkodzic dziecku.

jakies nerwobole w ledzwiach
Gdzie kupić używany zestaw pomocy tlenowej?
testosteron, opóznione dojrzewanie...
co to może być?
co to jest? dot. żołądka