Re: woda termalna

1. Data: 2004-04-20 16:53:34

Temat: Re: woda termalna
Od: "TiTi" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "blasia" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
news:c60j6h$5s1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Mam pytanie czy nie wiecie czy jest mniejsza woda z La Roche niz 150 ml i
> jakiej cenie??

Z tego co wiem to La Roche ma tylko jedna pojemnosc. Natomiast firma Avene
posiada wode termalna w roznych pojemnosciach, najmniejsze opakowanie to
50ml i kosztuje chyba cos ok 10 zl.

Pozdr

Titt

1. Data: 2004-04-21 07:41:23

Od: "blasia" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdr
>
> Titt
>
> wlasnie sie wczoraj rozgladalam i chyba rzeczywiscie z La Roche nie ma
mniejszej a z Avene ta mala 50 ml widzialam ze jest tylko dodawana gratis
ale nie widzialam jej normalnie w sprzedazy samej tylko ta 150 ml :(

Wrocław, H&M, rotfl.
Re: Problem
Re: Dermatlog Wrocław
Szukam stylisty