woda utleniona a spirytus salicylowy??

1. Data: 2003-11-25 13:51:54

Temat: woda utleniona a spirytus salicylowy??
Od: Marcin <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie kogos rozbawie bo sam sie smieje ze swojej glupoty ale sprawa
jest taka ze mam ostra angine i lekarka kazala mi plukac gardlo
rozcienczona woda utleniona i tak pare razy robilem, ale ostatnio przez
pomylke wzialem zamiast wody utlenionej spirytus salicylowy i nim
plukalem gardlo (oczywiscie rowniez rozcienczony) ;) Co prawda nie czuje
pogorszenia zdrowia ale gardlo dalej boli.. Czy moglem tym sobie jakos
zaszkodzic? :/

Pozdr

2. Data: 2003-11-26 10:29:09

Temat: Re: woda utleniona a spirytus salicylowy??
Od: "Doxent" <d...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> plukalem gardlo (oczywiscie rowniez rozcienczony) ;) Co prawda nie czuje
> pogorszenia zdrowia ale gardlo dalej boli.. Czy moglem tym sobie jakos
> zaszkodzic? :/

ach tak te promile :) swoja droga to salicylowy smaczniejszy od 'dykty' i
zdrowszy.

---

3. Data: 2003-11-27 08:10:26

Od: "tzap" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdyby

4. Data: 2003-11-27 08:12:22

Od: "tzap" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdybys wypil spirytus, najlepiej nierozcienczony, to na pewno by ci pomoglo!

5. Data: 2014-11-03 18:33:27

Od: 1...@g...powiat.sejny.pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 25 listopada 2003 14:52:56 UTC+1 użytkownik Marcin napisał:
> [...]
> plukalem gardlo (oczywiscie rowniez rozcienczony) ;) Co prawda nie czuje
> pogorszenia zdrowia ale gardlo dalej boli.. Czy moglem tym sobie jakos

zamiast płukać gardło wodą utlenioną albo spirytusem salicylowym użyj szałwi. Można
ją kupić w aptece i zaparza się ją jak normalną herbatę. Reszta jak coś to jest na
opakowaniu. Też jej używałam jak miałam anginę i naprawdę pomaga. ;-)

6. Data: 2014-11-03 19:38:08

Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-03 o 18:33, 1...@g...powiat.sejny.pl pisze:

> [...]
opakowaniu. Też jej używałam jak miałam anginę i naprawdę pomaga. ;-)

I myślisz, że on przez 11 lat ma tą anginę?

Paweł

7. Data: 2014-11-03 22:43:06

Od: PeKaeS <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-03 o 19:38, Pawel Muszynski pisze:

> I myślisz, że on przez 11 lat ma tą anginę?
>
> Paweł

:-D to bylo boskie

8. Data: 2014-11-03 22:57:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-03 19:38, Pawel Muszynski pisze:

> I myślisz, że on przez 11 lat ma tą anginę?

Ale jest szansa, że znowu złapał. ;)

Ewa

9. Data: 2014-11-04 20:33:12

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale jest szansa, że znowu złapał. ;)

O ile nie zaczął tego spirytusu salicylowego pić miast tylko płukać.

kaszel, katrar
Czy prawdą jest,że lekarze tak fantastycznie zarabiają?
ból głowy
uczucie ciepla
jeszcze raz o glistach