woda z kranu w butelce...

1. Data: 2005-06-21 21:00:36

Temat: woda z kranu w butelce...
Od: "Maciek C" <maciek82[wytnijto]@idea.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. W ostatnim czasie mieszkam w 2 róznych miastach. W zależności od
obowiązków muszę się przemieszczać. W jednym z miast woda w kranie jest
okropna... :( W drugim super... Kupowanie mineralnej jest dobre, ale nie na
dłuższą metę, koszta są wbrew pozorom spore... W związku z tym mam pytanie, czy
jeżeli będę sobie zabierać wodę w plastkikowych butelkach (5l) na potrzeby picia
i gotowania (nie jest to żadnym problemem, bagażnika starczy :) ), to czy ta
woda może ulec jakiejś przemianie, czy coś sie może z nią stać jak będzie
powiedzmy przez 4 dni w zamkniętej butelce w temp pokojowej? Kiedyś gdzieś
czytałem , że coś z taką wodą się dzieje i nie powinno się raczej pić wody która
stoi dość długo... Czy to prawda?

Maciek C

2. Data: 2005-06-21 22:18:13

Temat: Re: woda z kranu w butelce...
Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 21 Jun 2005 23:00:36 +0200, Maciek C napisał(a):

> [...]
> czytałem , że coś z taką wodą się dzieje i nie powinno się raczej pić wody która

A ta woda z barku Aqua i podobne w butlach to ile czasu stoją? Nieraz
długo.
4 dni to może stać, tylko niezakorkowana.

--
Kaja

3. Data: 2005-06-21 22:37:26

Od: "Maciek C" <maciek82[wytnijto]@idea.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:

> A ta woda z barku Aqua i podobne w butlach to ile czasu stoją? Nieraz
> długo.
> 4 dni to może stać, tylko niezakorkowana.

Hmm, no ale to jest woda "fabrycznie" zakorkowana, a tutaj, ta z kranu
dlaczego ma być niezakorkowana??? No właśnie, taka ustana, niezakręcona woda, to
moim zdaniem się do kwiatków nadaje? :)

Maciek C

4. Data: 2005-06-21 22:42:51

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <d99v2u$5a7$1@inews.gazeta.pl>
tako rzecze Maciek C :

> to czy ta
> woda może ulec jakiejś przemianie, czy coś sie może z nią stać jak będzie
> powiedzmy przez 4 dni w zamkniętej butelce w temp pokojowej?

Pozostaw kilka dni w butelce, potem obejrzyj pod światło. Ciekawe czy
dalej będziesz chciał pić?

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

5. Data: 2005-06-21 22:50:43

Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozostaw kilka dni w butelce, potem obejrzyj pod światło.

...przemienia się w wino? ;P

6. Data: 2005-06-21 23:42:19

Od: "grupy" <stacja@(...)mail.argos1.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> ...przemienia się w wino? ;P
a to dobre, uśmiałem się :D

7. Data: 2005-06-22 04:32:22

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedyny minus to taki, że po pewnym czasie na ściankach butelek pojawia się
warstewka osadu, gdzie żyją bakterie i inne jednokomorkowce. Po roku
powinien być już zielony osad. Butle trzeba co jakiś czas myć od środka
szczotką, bo samo płukanie nie wystarcza. To samo dotyczy bidonów rowerowych
itp.
JAck

Migrena a melatonina
dna moczanowa - pytanie o nowe mozliwosci leczenia
Czy paski testowe moczu można wykorzystać do badania na krew utajoną w kale?
badania - skąd opis [długawe]
Rozwalona reka i duuuuza rana HELP!