wojna się zaczęła ??

11. Data: 2006-06-18 17:22:02

Temat: Re: wojna się zaczęła ??
Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Halinka <s...@b...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Advert" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Zaraz Ci się dostanie :)
> Zaraz jeff Ci powie, że te truskawki to pic na wodę, wypiłeś pewnie oliwę
> zbełtaną z masłem i zagryzłeś boczkiem :))
> LOL

Nie martw sie adrianku, nie powien.
LOL

12. Data: 2006-06-18 17:44:12

Od: "Advert" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Halinka" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

> Zaraz Ci się dostanie :)
> Zaraz jeff Ci powie, że te truskawki to pic na wodę, wypiłeś pewnie oliwę
> zbełtaną z masłem i zagryzłeś boczkiem

O rany... ja nie rozumiem... co Ty do mnie rozmawiasz? ;-) (serio nie wiem o
co ci chodzi - ja jadłem truskawki, ale jeśli to ma być kolejny początek
bijatyki to spadam)
pozdr
ad (jestem Adam)

13. Data: 2006-06-18 18:22:56

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> PS. Zeżarłem (wypiłem) koktajl z pół kila truskawek i prawie litra
> maślanki. Można od tego mocno zgrubnąć? ;-)

Kłócący się przyjmują mile wszelkie pozdrowienia...:)
Nie, ani od truskawek, ani od maślanki zgrubnąć nie można.
Boję sie pisać co myślę o maślance, bo nie chcę wywoływać upiora w
osobie....on już wie....
Adam? To powinieneś bać się jeść jabłka....truskawki mniej.....:)))
Pozdrawiam Jurek M.

14. Data: 2006-06-18 21:41:25

Od: ".rookie." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O rany... ja nie rozumiem... co Ty do mnie rozmawiasz? ;-) (serio nie wiem
> co ci chodzi - ja jadłem truskawki, ale jeśli to ma być kolejny początek
> bijatyki to spadam)

ee ja tak sobie czytam czasami co tu sie wypisuje i brak slow na ignorancje
tych niektorych zaslepionych "optymalnych", to naprawde moze sie stac grozna
sekta jak tak dalej pojdzie i nikt sie ich glupota nie zajmie. A sama wojna
odstrasza sporo osob, ktore by zabraly czasem glos ale jak tu zabrac glos na
polu bitwy?

POZDRAWIAM!!!
Aneta (co chcialaby zgubic z 5-6 kilogramow ale jak tu sobie czegos
odmowic?????)

15. Data: 2006-06-19 00:07:29

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ".rookie." <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ale jak tu zabrac glos na polu bitwy?
>
> POZDRAWIAM!!!
> Aneta (co chcialaby zgubic z 5-6 kilogramow ale jak tu sobie czegos
Na polu bitwy nie zgubisz 6 kilogramów, a jeżeli je zgubisz, to przytyjesz
7-8 kg. Takie są prawa biochemi organizmu.
Ta "sekta" nie stała się groźna teraz, ale już dawno Anetko...
A w "sekcie" zgubiłabyś je bezpowrotnie. ale nie każdy się tu nadaje.
Pozdrawiam Jurek M.

16. Data: 2006-06-19 04:45:32

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl pisze:

> [...]
> Ta "sekta" nie stała się groźna teraz, ale już dawno Anetko...
> A w "sekcie" zgubiłabyś je bezpowrotnie. ale nie każdy się tu nadaje.

Swiete slowa.

17. Data: 2006-06-19 11:00:09

Temat: Re: wojna się zaczęła + KONKURSIK NA LATO ! Z NAGRODAMI! :D
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> Adam? To powinieneś bać się jeść jabłka....truskawki mniej.....:)))

Ja to bym się bała wypowiadać na temat książki której nie czytałam.

Ale tak przy okazji, jak już na biblijne tematy zeszło.
KONKURSIK na lato:

1. Kto znajdzie i zacytuje coś o jedzeniu _jabłek_ (takich z jabłoni) w
Księdze Genesis (Rodzaju), wygra ode mnie 3 litry 36% Łowickiej. Na własny
koszt wyślę pod wskazany adres. :)))

2. Dlaczego w pieśni nad Pieśniami, której autorstwo przypisuje się
najmądrzejszemu z królów, Salomonowi, jabłoń i jabłka mają tak dobre
konotacje, ze się do nich ukochanych porównuje?
Ukochany jest : "Jak jabłoń wśród drzew leśnych, tak ukochany mój wśród
młodzieńców. "
Ukochana prosi : "Posilcie mnie plackami z rodzynek, wzmocnijcie mnie
jabłkami, bo chora jestem z miłości."(A nie jajek woła ku pokrzepieniu?)
Ukochany opiewa są ukochaną:"Tak! Piersi twe niech [mi] będą jako grona
winne, a tchnienie twe jak zapach jabłek."
Czyżby Salomon miał coś źle odżywione.8-)))?
(Litr łowickiej do wzięcia!)

3. Skąd te minorowe tony, wręcz histeryczne, gdy w wyniku suszy poschły
zboża i drzewa owocowe w tym jabłonie:
"Okryjcie się żałobą, kapłani, słudzy Pańscy! (10) Spustoszone jest pole, w
żałobie jest ziemia, bo spustoszone jest zboże, wysechł moszcz, zwiędło
drzewo oliwne. (...) Uschła winna latorośl i zwiędło drzewo figowe, drzewo
granatowe i palma daktylowa, i jabłoń - wszystkie drzewa polne uschły. I
zniknęła radość spośród synów ludzkich. (13) Przepaszcie się i płaczcie,
kapłani; narzekajcie, słudzy ołtarza, wejdźcie i nocujcie w worach, słudzy
Boga mojego(...)" (To cały czas ST)

To nie powinni aby tańczyć i śpiewać z radości? 8-)))
(kolejny literek śmietany do wygrania, za odpowiedz w miarę sensowną! :P)

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

18. Data: 2006-06-19 11:00:56

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Advert" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> PS. Zeżarłem (wypiłem) koktajl z pół kila truskawek i prawie litra
> maślanki. Można od tego mocno zgrubnąć? ;-)

Nie. Co roku próbuję w lato zgrubnąc trochę zgodnie z propagowaną tu teorią
że od owoców się tyje i jak zwykle to co zwykle, czyli nic. :>

--
Edyta Czyż

19. Data: 2006-06-19 11:05:26

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:e73lt3$s7b$1@news.onet.pl...

tzn. między wegetarianami a optymalnymi,

Owszem tak.

a ściślej mówiąc między
> "węglowodanami a tłuszczem, jako głównym źródłem energii w diecie :)
^

Nic bardziej mylnego.

Nie o węglowodany i tłuszcze tu chodzi, bo i optymalni węglowodany jadają, i
wegetarianie tłuszczu nie unikają.
Na dokładkę sam Kwaśniewski napisał i jest czarno na białym w jednej z jego
książek, ze dieta tzw. japońska (oparta na węglowodanach), to dieta tak samo
doskonała dla człowieka jak DO.

Najczęściej chodzi o próby dowartościowania się, poprzez wmawianie wszystkim
innym, że w przeciwieństwie do "coponiektórych" odżywiają się źle, bo... bo
tak. Bo gupi som. :P

[Ja od razu uprzedzę odpowiedz i sama napiszę, zeby Krystyna się nie musiała
fatygować: "powiedziała co wiedziała, wegetraiańskie chamstwo! Masz źle
odżywiony mózg i nie będę z Tobą gadać! PLONK!"
Pominięte samodzielnie sobie dodać, nic nie wykreślać. :D ]

--
Edyta Czyż

20. Data: 2006-06-19 12:04:44

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odżywiony mózg i nie będę z Tobą gadać! PLONK!"
> Pominięte samodzielnie sobie dodać, nic nie wykreślać. :D ]

A to to już wege projekcja :P

--
"Jakby to powiedziec: akurat w to gowno trudno jest nie wdepnac na tej
grupie. Moze jednak zainstaluj sobie jakis czytnik? " Marcin 'Cooler'

Czy warzywa są przereklamowane?
(OT) Janusz Lepionko
Dieta niskotluszczowa CZY dieta niskoweglowodanowa.???
Czerwone wino i kakao
Jaka dieta ??