Re: wolowina

1. Data: 2001-10-06 10:22:03

Temat: Re: wolowina
Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"k" <d...@b...gnet.pl> wrote in message
news:9pg4vk$bnm$1@news.tpi.pl...
> Witam.
> Przepraszam za testowanie na ludziach, ale czy jeszcze
jecie wołowine czy
> BSE zabilo calkowicie ten mily smak u was???.... ten
tatar..... (az lza
sie
> w oku kreci)

Tatara nie jadlam i tesknilam za tym smakiem.
Wreszcie mialam wypadek dwa dni temu, auto do kasacji, a ja
cudem nieskasowana. Pomyslalam wreszcie ze gdyby... to po co
byly te strachy - i poszlam wczoraj zamowic dobrego tatara.
Z zalem stwierdzam ze od tego BSE restauracje oduczyly sie
robic dobry tatar hahaha i jeszcze musialam zlozyc przy
innym kelnerze ustne oswiadczenie ze jak mnie salmonella
zlozy od zoltka to wylacznie na wlasna odpowiedzialnosc
heheh powaga!

Castle

1. Data: 2001-10-06 10:32:27

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tatara nie jadlam i tesknilam za tym smakiem.
> Wreszcie mialam wypadek dwa dni temu, auto do kasacji, a ja
> cudem nieskasowana. Pomyslalam wreszcie ze gdyby...

Ech, bido, mialas kuuupe szczescie

> [...]
> innym kelnerze ustne oswiadczenie ze jak mnie salmonella
> zlozy od zoltka to wylacznie na wlasna odpowiedzialnosc

trzebabylo powiedziec, ze jajka przed podaniem na surowo to sie parzy,
wrzatkiem najlepiej
:)
oby Cie brzuszek po tym nie bolal:)

pozdry Monika

1. Data: 2001-10-06 12:44:25

Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> trzebabylo powiedziec, ze jajka przed podaniem na surowo
> [...]

jakos tak... brzuszkiem to ja sie juz nie przejmuje...
a o wrzatku mowilam!! nie chcieli sluchac.. bo zeby pozniej
nie mieli nieprzyjemnosci - lamerstwo normalnie!

CAstel

1. Data: 2001-10-06 14:43:45

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakos tak... brzuszkiem to ja sie juz nie przejmuje...
> a o wrzatku mowilam!! nie chcieli sluchac.. bo zeby pozniej
> nie mieli nieprzyjemnosci - lamerstwo normalnie!
>
> CAstel

nieprzyjemnosci? ze co, ze jaka sparza to beda mieli nieprzyjemnosci? ale to
nie o ich jajka idzie przecie tylko o kurze!

jejku, ale ludzie to czasem wymyslajom... zeby nie wiedziec jak sie pozbyc
salmonelli z jaj.....

pozdry Monika

1. Data: 2001-10-06 22:08:41

Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nieprzyjemnosci? ale to
> nie o ich jajka idzie przecie tylko o kurze!
>
> jejku, ale ludzie to czasem wymyslajom... zeby nie

oni sparzaja! ale to byl zabieg w stylu napisu na suszarce
do wlosow f-my Sears: "Nie uzywac podczas snu."
czyli jakby CO, to ostrzegalismy :))))

po mojemu to sie klyenta pozbyli ;)))
Castle

Jak oszczędzić na koszcie naprawy?