Re: worki pod oczami

Data: 2003-03-11 08:18:22
Temat: Re: worki pod oczami
Od: Paweł Paroń <p...@f...lublin.pl>

In article <b4j83n$eom$1@inews.gazeta.pl>, agata wrote:

> Witam. Czy worki pod oczami mogą być wynikiem złego krążenia, wszystkie
> znane mi osoby które mają ten problem, mają też kłopoty z krążeniem. I czy
> istnieje jakiś skuteczny środek na ich pozbycie się, czy pozostaje
> interwencja chirurgiczna?

Jeśli chodzi o worki pod oczami, to pamiętam taki list do jakiejś gazety
(chyba to było "Jestem", tak mi się wydaje, to było bardzo dawno temu), coś
w tym rodzaju: "droga redakcjo, mam straszne wory pod oczami, jak się tego
pozbyć, bo wszyscy na ulicy widzą, że jestem zboczeńcem". Niestety, nie
pamiętam jaka była odpowiedź redakcyjnego eksperta. Nie pamiętam też czy
było powiedziane o jaki rodzaj zboczenia chodzi :)

Paweł