wory

1. Data: 2002-10-22 08:49:31

Temat: wory
Od: Magrat <alexhorn@no_spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanko: jak sobie radzicie z opuchnietymi oczami? Mam taki
problem, ze przy niskim cisnieniu robi mi sie cos strasznego pod oczami
- niewazne ile spie (co ciekawe zwlaszcza przy lewym oku). Stosowalam
zel ze swietlika, napar z herbaty, ale jakos slabo pomaga, a dyskonfort
psychiczny z powodu tych worow mam okropny ;-)

Magrat

1. Data: 2002-10-22 09:06:28

Temat: Re: wory
Od: "yeene" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magrat" <alexhorn@no_spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości:
jak sobie radzicie z opuchnietymi oczami? Mam taki problem...robi mi sie
cos strasznego pod oczami...

Miałam to samo po obudzeniu przez pewien czas. I to nie ważne o której
godzinie bym wstała. Czy o 7 rano czy o 10 "rano" :-))). Chodzi o to , że
tzreba organizmowi pomóc ustabilizować wydalanie wody. W tej chwili działa
jak gąbka. Proponuje kuracje ziołami moczopędnymi przez 2 tygodnie. Mi
pomogło. Teraz mam wory ale tylko jak zaśpie do 12 "przed południem" ;-)))
PZDR

--
@@@@@@@@@
@@ YEENE @@

1. Data: 2002-10-22 13:28:34

Od: MADZIA <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magrat wrote:

> [...]
> zel ze swietlika, napar z herbaty, ale jakos slabo pomaga, a dyskonfort
> psychiczny z powodu tych worow mam okropny ;-)

Dwie łyżki na noc do lodówki i później rano na oczka :)
Ewentualnie napar z herbaty albo świetlika spróbuj
zamrozić w woreczkach na lód i takimi kostkami delikatnie
przecieraj rano opuchliznę :)

I koniecznie sprawdź, czy masz w porządku nerki.

--
MADZIA

kto poleci fryzjera
Fajnie Było wczoraj na spotkaniu :))))
Znowu: w co sie ubrac?
(Uzupełnienie)kosmetyk idealny krem i podkład - zestawienie....
kosmetyk idealny krem i podkład -zestawienie dla poszukujących !!!