wosk do twarzy (usuwanie owłosienia)

1. Data: 2006-03-26 22:41:26

Temat: wosk do twarzy (usuwanie owłosienia)
Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki możecie polecić? I w ogóle, czy regulujecie w ten sposób brwi?
Gosia

1. Data: 2006-03-27 17:32:51

Temat: Re: wosk do twarzy (usuwanie owłosienia)
Od: "Aga" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Ci wosk na zimno - Tanita chlorofilowy wosk do depilacji twarzy w
plastrach.
Doskonały do brwi i wąsików, ale jezeli nigdy nie depilowałaś się woskiem,
to najpierw potrzyj skórę kostką lodu zawiniętą w szmatkę .Potem będzie ok.
Poprawki robię malutką pęsetką - niestety brwi mam gróbe i co 3 dni musze
regulować włoski.
Wosk stosuję raz - dwa razy w miesiącu. Jest delikatny iw dodatku niedrogi.

Pzdr,
Aga

1. Data: 2006-03-27 17:50:59

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jaki możecie polecić? I w ogóle, czy regulujecie w ten sposób brwi?

Niestety nie znam kosmetyczki które by to robiła woskiem na gorąco i
której w dodatku na tyle bym zaufała żeby dać sobie to zrobić, a chętnie bym
skorzystała z takiego sposobu regulacji brwi z ich górnej strony.
Wosk na zimno (wszelkie "plastry" dostępne w sprzedaży) odradzam. Tą metodą
większość włosów się urywa a nie wyrywa, więc nic dziwnego ze efekt jest
podobny do golenia.:>
W dodatku boli z pięć razy bardziej niż przy wosku na gorąco.

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

1. Data: 2006-03-27 18:39:24

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"gsk" <c...@w...pl> wrote in message
> Jaki możecie polecić? I w ogóle, czy regulujecie w ten sposób brwi?

reguluje brwi u kosmetyczki. stosuje wosk na cieplo, potem dokancza
penseta. sama jesli jzu sie w to bawie to uzywam tylko pensete.

iwon(k)a

1. Data: 2006-03-27 18:40:08

Od: "Aga" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wosk na zimno nie boli za bardzo. W dodatku dobrze wyrywa włoski i potem na
parę tygodni jest spokój. Poprawki pęsetą.

Aga

1. Data: 2006-03-27 19:18:08

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> której w dodatku na tyle bym zaufała żeby dać sobie to zrobić, a chętnie
> bym skorzystała z takiego sposobu regulacji brwi z ich górnej strony.

nie wolno, bo nad brwiami jest nerw, który można uszkodzić wyrywając włoski
nad ich linią.

> [...]
> jest podobny do golenia.:>
> W dodatku boli z pięć razy bardziej niż przy wosku na gorąco.

a jaki wosk na gorąco? Jaka firma produkuje coś takiego i czy np. w aptece
można taki wosk kupić?
G.

1. Data: 2006-03-27 19:20:44

Od: Carrie <c...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Mar 2006 19:50:59 +0200, Sowa napisał(a):

> Wosk na zimno (wszelkie "plastry" dostępne w sprzedaży) odradzam. Tą metodą
> większość włosów się urywa a nie wyrywa, więc nic dziwnego ze efekt jest
> podobny do golenia.:>

A w przypadku depilacji "wąsika" nad górną wargą wosk na gorąco jest dobry?
Zawsze to robię plastrami z woskiem i owszem, efekty mnie dość zadowalają,
ale ostatnio po każdej takiej depilacji dostaję opryszczki :/ Rzadko to
robię, raz na kilka miesięcy, ale wolałabym przestać, bo opryszczka bardzo
niefajna jest. Jeśli wosk na gorąco jest łagodniejszy, to może warto
spróbować, jak myślicie?

Brwi sobie reguluję wyłącznie pęsetką i bardzo ostrożnie, bo się boję
zanadto wyskubać ;)

Pozdrawiam, Carrie

1. Data: 2006-03-27 19:59:11

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wolno, bo nad brwiami jest nerw, który można uszkodzić wyrywając
> włoski nad ich linią.

No co Ty?
Widziałam jak ludzie mają to robione, sama tez reguluję brwi od góry
pęsetką, woskiem u kosmetyczki która ma wprawę a ja do niej zaufanie ze nie
zostanę ze "sznureczkami w idealny łuk*" byłoby po prostu sprawniej i
dokładniej.

> a jaki wosk na gorąco? Jaka firma produkuje coś takiego i czy np. w aptece
> można taki wosk kupić?

Nie wiem, chodzę do kosmetyczki po prostu, ma do mniejszych rzeczy taki
jakby "pistolet" którym precyzyjnie nakłada cienkie linie wosku.
Depilowanie brwi (tam gdzie chodzę) to cos koło 10 zł, przy okazji innych
zabiegów, czy depilacji innych rejonów ciała - gratis.

--
Edyta Czyż

1. Data: 2006-03-27 20:04:17

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> No co Ty?

Powtarzam to co wyczytałam gdzieś ostatnio, może to nieprawda....

> [...]
> pęsetką, woskiem u kosmetyczki która ma wprawę a ja do niej zaufanie ze
> nie zostanę ze "sznureczkami w idealny łuk*" byłoby po prostu sprawniej i

a ja nigdy nie miałam usuwanych włosków powyzej - mimo, ze robiono mi to juz
w wielu miejscach.

> [...]
> Depilowanie brwi (tam gdzie chodzę) to cos koło 10 zł, przy okazji innych
> zabiegów, czy depilacji innych rejonów ciała - gratis.

Ja - matka dwojga dzieci - nie zawsze mam czas na kosmetyczkę :-(
Gosia

1. Data: 2006-03-27 20:09:32

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carrie" <c...@w...epf.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> robię, raz na kilka miesięcy, ale wolałabym przestać, bo opryszczka bardzo
> niefajna jest. Jeśli wosk na gorąco jest łagodniejszy, to może warto

Bardzo dobry, bo właśnie nie robią się takie niespodzianki jak opryszczka (?
a to opryszczka, czy po prostu puchnie Ci górna warga?), czy jakieś stada
krostek i podrażnień do zaleczania. I dużo mniej boli.

> Brwi sobie reguluję wyłącznie pęsetką i bardzo ostrożnie, bo się boję
> zanadto wyskubać ;)

Ja mam szczęście chodzić do pani, która nie znosi brwi wyskubanych w
sznureczki . Choć tez ostatnio coś ją opętało i mi brwi od dołu zrobiła w
idealne łuki .:>
A zawsze miałam w taką spłaszczoną i rozciągniętą S. Myślałam że ją zabiję,
mam tylko nadzieję, ze jak zwykle z czasem odrosną i wrócę do dawnego
kształtu.
A po prostu zapomniałam jej przypomnieć, bo myślałam że sama pamięta. :(

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

Fryzjer w Wawie na Świętokrzyskiej
Kłopot z soczewkami- co to jest?
A co powiecie o tym?
Depilacja wlosow z plecow i ramion?