woskowanie bikini na modle brazylijska

1. Data: 2005-11-08 09:38:30

Temat: woskowanie bikini na modle brazylijska
Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

to teraz tak.

poczytalam sobie troszke o tych woskowaniach bikiniowych i zainteresowalo
mnie woskowanie "brazylijskie". z tego co zrozumialam w ten prosty sposob
mowi sie "pa" calemu owlosieniu od koncowek ud po pepek z obu stron.
odpowiednik wejscia do wanny z czyms zracym wlosy :) pytam was, o
doswiadczone kobiety, czy ktoras sobie cos takiego fundowala i na ile
milimetrow wbila zeby w drewienko?

na co patrzec przy wyborze salonu, ktory sie czyms takim trudni?

czy faktycznie da sie naciagnac dosc miekka i delikatna skore w okolicy na
tyle, zeby skutecznie zerwac razem z wlosem nie odrywajac skory od reszty
czlowieka? :)

czy faktycznie jest to usuniecie calosci owlosienia? z tego co czytalam
zabieg wykonuje sie po calkowitym zdjeciu bielizny i uniesieniu nog, co
wskazywaloby, ze nawet futro po wewnetrznej stronie oraz tam, gdzie stringi
zwezaja sie w sznureczek zostanie mi odebrane jednym pewnym ruchem
kosmetyczki.

a wlasnie, moze lepiej zeby to byl jakis miesniasty pracownik fizyczny...
duzo sily trzeba zeby taki zabieg byl malo bolesny?

mam powoli dosc traktowania sie chemia, a jesli chocby pomysle o ostrzu
dotykajacym mojej skory to momentalnie mam zapaleniowa wysypke, taka jej
jamnicza mac.

aha. i panowie, nie interesuje mnie, ze ktorys z was lubi wlochatosc. JA
NIE.

--
Boska

Linoskoczka: jestes jak rodzina Adamsow :]

1. Data: 2005-11-08 10:21:28

Temat: Re: woskowanie bikini na modle brazylijska
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Nov 2005 09:38:30 +0000, in pl.rec.uroda Boska
<b...@n...ma.takiego.numeru.pl> wrote in
<107vo05sv7u3k.v6qsczp9bmni$.dlg@40tude.net>:

>to teraz tak.

http://42.pl/url/eGo
http://42.pl/url/eGp

Tyle ode mnie. Ale oczywiście odpowiem na inne pytania.

--
pozdrawiam,
amg

1. Data: 2005-11-08 10:38:23

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 08 Nov 2005 11:21:28 +0100, Anna M. Gidyńska wrote:

> [...]
>
> http://42.pl/url/eGo
> http://42.pl/url/eGp
>
> Tyle ode mnie. Ale oczywiście odpowiem na inne pytania.

oj a ja myslalam ze ameryke odkrylam... dziekuje juz przegladam :}

--
Boska

Jon: Some people have something exciting and new happen to them every
single day!
Garfield: Sounds monotonous

1. Data: 2005-11-10 01:00:21

Od: "Bluzgacz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Boska" <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> wrote in message

> doswiadczone kobiety, czy ktoras sobie cos takiego fundowala i na ile
> milimetrow wbila zeby w drewienko?

Podziwiam i pytam: po co Wam to wszystko?
Szczerze - odpowiedzcie mi do cholery.
Jak kazda poda co najmniej 3 rozsadne argumenty to przegralem.
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2005-11-10 08:17:31

Od: "Asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz"
> Podziwiam i pytam: po co Wam to wszystko?
> Szczerze - odpowiedzcie mi do cholery.
> Jak kazda poda co najmniej 3 rozsadne argumenty to przegralem.
Jest przyjemniejsze w dotyku
Lepiej wyglada na zdjeciach ;P
Jest jedynym sensownym rozwiazaniem do stringow.
Jest prostsze i praktyczniejsze niz codzienne golenie

AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

1. Data: 2005-11-10 19:53:50

Od: 'madzik' <g...@o...tegoteznie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz:

> Podziwiam i pytam: po co Wam to wszystko?
> Szczerze - odpowiedzcie mi do cholery.
> Jak kazda poda co najmniej 3 rozsadne argumenty to przegralem.

Szybka ankieta wśród kolegów online wskazała na duże znaczenie jednego
punktu: wygodniej przy seksie oralnym.

Z argumentami AsiS zgadzam się natomiast ja - jako kobieta - w całej
rozciągłości.

--
[Pozdrawiam cieplutko, ]
[Magda ]

1. Data: 2005-11-11 11:37:30

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 Nov 2005 02:00:21 +0100, Bluzgacz wrote:

> "Boska" <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> wrote in message

> Podziwiam i pytam: po co Wam to wszystko?
> Szczerze - odpowiedzcie mi do cholery.
> Jak kazda poda co najmniej 3 rozsadne argumenty to przegralem.

jest higieniczniej (bakterie zbierajace sie na wlosach)
jest estetyczniej (ladnie wyglada i czysciutko w kazdego rodzaju bieliznie)
jest erotyczniej (dla obu stron imho)

a. i nie jestem kazda.

--
Boska

Garfield: I'm tired of just lying here. Carry me someplace else

1. Data: 2005-11-11 11:45:18

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomosci <news:acoxbv5keawp$.wa1zamxar5tv$.dlg@40tude.net>
Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> pisze:

> jest higieniczniej (bakterie zbierajace sie na wlosach)

No to juz totalnie nagiety argument ;-)
Rozumiem, gdyby ktos myl okolice intymne raz na dwa dni, nie wycieral
ich/nie myl po zalatwieniu potrzeb fizjologicznych, nie zmienial codziennie
bielizny, a w ciagu dnia wkladek - wtedy ten argument mialby racje bytu.

> jest estetyczniej (ladnie wyglada i czysciutko w kazdego rodzaju
> bieliznie)

To tez zalezy od tego, jakim kto owlosieniem "dysponuje".
Nie wszystkie kobiety musza depilowac miejsca intymne, by ladnie i
czysciutko wygladac w kazdego rodzaju bieliznie :)

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-11-11 13:39:27

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Boska napisał(a):

> jest higieniczniej (bakterie zbierajace sie na wlosach)

A gdzie się wtedy zbierają? Znikają?

IMO też nietrafiony argument, chociaż z tym, że "erotyczniej" się
zgadzam :-).

Ewa

1. Data: 2005-11-11 13:52:46

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dl26u8$3a3$2@proxy.provider.pl>
medea <e...@p...fm> pisze:

> A gdzie się wtedy zbierają? Znikają?

Może im zimno i się nie rozmnażają ;-)

> IMO też nietrafiony argument, chociaż z tym, że "erotyczniej" się
> zgadzam :-).

To też kwestia gustu (partnera ;-)

--
PozdrawiaM