woskowanie nog

1. Data: 2003-05-23 19:02:46

Temat: woskowanie nog
Od: "Magda Mazur" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam male pytanko:czy da sie przezyc woskowanie nog?
Moja kosmetyczka mowi ze jeszcze nikt z fotela nie uciekl ale ja mam male
obawy.Mam dosc duzo wlosow na nogach ,kiedys uzywalam depilatora
mechanicznego ale teraz sobie odposcilam i gole je maszynka.Wlosy sa
naprawde geste i jak to z goleniem szybko odrastaja.Opowiedzcie mi o swoich
wrazeniach z tego zabiegu :)))))
Magda

1. Data: 2003-05-23 19:10:18

Temat: Re: woskowanie nog
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Mam male pytanko:czy da sie przezyc woskowanie nog?

Tak. IMO nogi (a zwlaszcza lydki) sa najmniej bolesna czescia ciala przy
depilacji :) IMO uczucie podobne do depilatora, tylko szybciej.
Pierwsza depilacja jest najbardziej nieprzyjemna, a potem juz z gorki - sek w
tym, aby juz nie golic (chyba ze cos NAPRAWDE pilnego), jesli juz - to uzyc
depilatora. Ja po 10 razach juz widzialam roznice.
Teraz woskowanie mnie WCALE nie boli, wloski sa slabe, wolno odrastaja,
depilacja depilatorem jest tez dla mnie kompletnie bezbolesna.

Hint: nie kazda kosmetyczka ma pojecie o depilacji. :(
Jedna taka pani sprawila mi ogromne krwiaki na udach :(((((

Dunia
aktywnie woskujaca od 10 lat
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-05-23 19:50:51

Od: "thethe" <n...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

> Dunia
> aktywnie woskujaca od 10 lat
> --

szacunek

1. Data: 2003-05-23 20:22:07

Od: "El@" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości
(....)
> Hint: nie kazda kosmetyczka ma pojecie o depilacji. :(
> Jedna taka pani sprawila mi ogromne krwiaki na udach :(((((
>
> Dunia
> aktywnie woskujaca od 10 lat

A ile taka depilacja kosztuje (mniej wiecej)? i czy efekt (w tempie
odrastania wlosow jest podobny jak przy depilatorze?

pozdrawiam,
El@

--------------------------------
www.camping-elblag.alpha.pl

1. Data: 2003-05-23 20:49:44

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości
>(....)

>A ile taka depilacja kosztuje (mniej wiecej)? i czy efekt (w tempie
>odrastania wlosow jest podobny jak przy depilatorze?

Ja we Wroclawiu place za nogi+pachwiny+pachy jakies 100 zl.
Wydaje mi sie, ze wlosy odrastaja wolniej niz przy depilatorze, bo przy
woskowaniu wychodza rzeczywiscie z cebulka (jesli to czarne 'cus' na koncu to
cebulka ;) ), a przy depilatorze czasem sie urywaja tuz przy skorze. Poza tym
efekt wrastania wloskow jest, przynajmniej u mnie, mniejszy przy wosku.

Dunia

1. Data: 2003-05-23 23:42:53

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Mazur" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam male pytanko:czy da sie przezyc woskowanie nog?

Przepraszam, ale śmiać mi się chce ;))))
Przy woskowaniu nawet nie pomyślałam, że to boli. O wiele mniej nieprzyjemne
niż depilator.
Polecam depilację laserową - to jest dopiero ból!!!

Sandra

1. Data: 2003-05-24 07:27:46

Od: "Magda Mazur" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za opinie :)) chyba sie zdecyduje

Magda

1. Data: 2003-05-24 08:33:27

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Mam male pytanko:czy da sie przezyc woskowanie nog?
spokojnie się da;) w ubiegłe wakacje własny facet depilowal mi nogi
woskiem:) a ze to był mój pierwszy raz to piszczałam troche, bo bolało,
ale tak samo było przy depilatorze elektrycznym...ja po prostu nie
cierpie wyrywania bo mnie najzupelniej w swiecie boli. mam delikatne i
jasne włoski więc lubią sie urywać i przy woskowaniu i przy depilatorze.
W kazdym badz razie po woskowaniu przez mojego lubego nogi mialam
gładkei kolo 2-3 miesiecy, z tym ze po ok tygodniu, dwóch po 1
woskowaniu robił mi poprawke na te włoski które sie urwały.
Zdajecie sobie sprawe ile od tamtej pory zaoszczedziłam na woskowaniu u
kostetyczki???:)))
--
pozdrowionka, ula.p
gg 1756591

1. Data: 2003-05-26 13:48:26

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Nie wiem, ale w porównaniu z depilacja za pomocą plastrów - sporo.
>Ja depilowałam u kosmetyczki dwukrotnie, a potem przerzuciałm sie na plastry
>i jestem im wierna już kilka lat. Ból ten sam, a stosunek ceny......jak
>1:10.

Wiesz, to zalezy. Ja plastrami moge sobie tylko narobic krwiakow . slabe
naczynia krwionosne i depilacja wychodzi tylko bardzo dobrym kosmetyczkom.
W porownaniu z plastrami zdecydowanie preferuje depilator - zero siniakow.

Dunia

1. Data: 2003-05-26 13:53:45

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

i jestem im wierna już kilka lat. Ból ten sam, a stosunek ceny......jak
Ola

CHIRURGIA PLASTYCZNA -ARS MEDICA
CHIRURGIA PLASTYCZNA
LipoCELL Blocker