wow ale trafiłem...

1. Data: 2003-08-20 16:48:02

Temat: wow ale trafiłem...
Od: "alex" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

a takie małe pytanko... dla pań raczej...
-ulubione perfumy, dezodoranty męskie :0 tzn te ktore pdobaja Wam sie u
facetow

pozdro

1. Data: 2003-08-20 18:37:09

Temat: Re: wow ale trafiłem...
Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alex" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> a takie małe pytanko... dla pań raczej...
> -ulubione perfumy, dezodoranty męskie :0 tzn te ktore pdobaja Wam sie u

Aqua di Gio Armaniego. Gdzieś kiedyś przeczytałam, że faceta tym
wyperfumowanego ma sie ochotę zjeść i to prawda. kupiłam ten zapach bratu,
sama wybierałam bez jego udziału i jest zachwycony.
Maga

1. Data: 2003-08-20 19:59:30

Od: "oniOn" <djozon@_N_O_S_P_A_M_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

alex wrote:
: witam,
:
[...]

ja jestem facetem, ale najlepiej mi podchodza Calvin Klein - Crave :)

--
: z pOzdrowieniami
: kRk : ozOn : djozon(at)poczta(dot)fm

1. Data: 2003-08-20 20:06:17

Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello alex,

Wednesday, August 20, 2003, 6:48:02 PM, you wrote:

a> a takie małe pytanko... dla pań raczej...
a> -ulubione perfumy, dezodoranty męskie :0 tzn te ktore pdobaja Wam sie u
a> facetow

Bardzo niedawno był taki wątek tutaj :) Poszperaj w archiwum, a
znajdziesz trochę odpowiedzi na swoje pytanie.
I zapewniam, że nie odsyłam Cię tam złośliwie.
Wydaje mi się, że nie dostałeś zbyt wielu odpowiedzi, może jest tak
właśnie dlatego, że niedawno już na ten temat ludzie pisali :)

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-08-20 20:37:35

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-08-21 06:52:20

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> a takie małe pytanko... dla pań raczej...
> -ulubione perfumy, dezodoranty męskie :0 tzn te ktore pdobaja Wam sie u

Czesc, jestes chyba dzisiata osoba, ktora o to pyta i zawsze otrzymuje to
samo: ilu czytelnikow, tyle opinii :)
ode mnie Fahrenheit - jesli chodzi o perfumy (scislej wode toaletowa)
a jesli idzie o dezodorant - po prostu Nivea. Jest piekny :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-08-21 07:47:11

Od: "mimi" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja bardzo lubię gdy facet pachnie midsummer z oriflame

1. Data: 2003-08-21 08:09:43

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Czesc, jestes chyba dzisiata osoba, ktora o to pyta i zawsze otrzymuje to
>samo: ilu czytelnikow, tyle opinii :)

Oby tylko dziesiata... Mnie juz mdli od tego (niezbyt inteligentnego zreszta)
pytania.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-08-21 08:34:01

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <h...@i...org.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wyperfumowanego ma sie ochotę zjeść i to prawda. kupiłam ten zapach bratu,
> sama wybierałam bez jego udziału i jest zachwycony.

Podpisuję się pod tym, ten zapach jest cudowny. Ale niestety drogie,już sam
dezodorant około 100zl.
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-08-21 08:44:07

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości
> Oby tylko dziesiata... Mnie juz mdli od tego (niezbyt inteligentnego
zreszta)
> pytania.

A w ogole zastanawiajace jest to, jak duza wiara utrzymuje sie, ze kobieta
poczuje perfumy, zmieknie na miejscu i bedzie jak najbardziej otwarta na
dalsze poglebianie znajomosci :) Moze to sie bierze z tego, ze zapachy sa
reklamowane jako silne afrodyzjaki? Owszem, zapach jest bardzo wazny i
brzydki na pewno przeszkadza, ale oprocz niego liczy sie cos jeszcze. Ja
znam czlowieka, ktory pieknie pachnie (nei mam pojecia czym, ale naprawde
pieknie), a ja na jego widok dostaje nerwowej wysypki :)

Kruszynka
--
"Primum non stresere... "

nowy podkład Avonu
żele do twarzy
Tusz
[chyba OT] Szczyt kobiecosci - ku pokrzepieniu serc :)
bielizna