wpłaty na drzewo ofiarom przemocy

11. Data: 2001-10-04 21:03:35

Temat: Re: wpłaty na drzewo ofiarom przemocy
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak. Ja dałem się zwieść Twoim niedawnym słówkom, a Ty znów się
jeżysz.
cyt. "Obiektywnie rzecz biorąc, nie ma potrzeby aby Tobie odpowiadała. Nie
jesteś
ani darczyńcą ani zbierającym."
pozdr. Jerzy

12. Data: 2001-10-04 22:12:15

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

PANOWIE ... SPOKO...!!! Przynajmniej nie w TYM wątku .
Utwórzcie sobie osobny wątek np. pt. "Dwa koguty" i skaczcie sobie do oczu
do woli. A na Woli żeby znów wszystko było, jak poprzednio (:-)).
Chyba że Wy tak w myśl zasady " Kto się lubi ten się czubi" ... to też
proszę w innym temacie.

Pozdrawiam - Jagoda

13. Data: 2001-10-04 22:32:20

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisał:

> Z tym pośpiechem dostosowuję się do Ciebie.

> Właśnie o to mi chodziło, żeby nie spieszyć się, aby dać szansę. W obecnej
> sytuacji, daję szansę zdążyć z wpłatą przed posadzeniem drzewa. Uważam, że
> nie ma sensu wpłacać na drzewo jeżeli drzewo zostanie wcześniej posadzone.
> Widzę, że zgadzasz się z moimi propozycjami...teoretycznie.

HEJ, HEJ !!! Krzysztofie !!! To było tak (:-)

JA : > Myślę że nie ma co się "bawić " w zbieranie złotówek na drzewo, bo to
długo
> potrwa. Tyle osób, ile przyjedzie, sfinansuje drzewo. Ci natomiast którzy
> nie będą mogli się stawić i prześlą pieniądze do Ciebie, zasponsorują
napis
> w kamieniu, a to już będzie można zrobić o każdej porze roku.

TY : > Droga Jago!
> Myślę, że właśnie owe zbieranie jest w całej sprawie najważniejsze.
> Chociaż takie jest moje zdanie, jestem za tym, aby stało się w/g Twojej
> propozycji. Chyba także dlatego, że zbyt często w tym wątku miałem zdanie
> odmienne :-).

Teraz widzę, że jednak nie aprobujesz pomysłu z kamieniem i napisem, co mnie
smuci (:-(( ... Smuci mnie też tak mały odzew na grupie. Czy rzeczywiście
ta akcja nie ma szans powodzenia ???
Proszę wypowiedzcie się w temacie "Sadzenie drzewa"

Pozdrawiam Jagoda

14. Data: 2001-10-04 22:46:36

Temat: Sadzenie Drzewa
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Polecam ten w ostateczności następny weekend. Potem może być za późno.
> Pozdr. Jerzy

Kto chce i może przybyć w następny weekend na Wolę celem posadzenia DRZEWA,
proszę wpisywać się pod :

sobota 13 paźdz. niedziela 14 paźdz.

Uwaga ! Jeśli komuś pasują oba terminy to proszę wpisać się dwa razy.
Wybierzemy ten gdzie będzie więcej osób

Pozdrawiam - Jagoda

15. Data: 2001-10-05 06:58:41

Temat: Re: Sadzenie Drzewa
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Kto chce i może przybyć w następny weekend na Wolę celem posadzenia DRZEWA,
proszę wpisywać się pod :

sobota 13 paĽdz. niedziela 14 paĽdz.
Rafał Wolski Rafał Wolski
Aneta Nowakowska

16. Data: 2001-10-05 08:03:28

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski wrote:
> Kto chce i może przybyć w następny weekend na Wolę celem posadzenia DRZEWA,
> [...]

A ta pani na liscie to kto, bo jakos z grupy nie kojarze?

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek :-)

17. Data: 2001-10-05 09:46:02

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> A w czym ci przeszkadza aleja?

W niczym.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

18. Data: 2001-10-05 10:02:08

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

narzeczona :)

>A ta pani na liscie to kto, bo jakos z grupy nie kojarze?

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski
Wirtualny Sklep Ogrodniczy
http://www.wolski.com.pl/sklep

19. Data: 2001-10-05 10:23:21

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@k...net.pl> napisał w wiadomości
........> Teraz widzę, że jednak nie aprobujesz pomysłu z kamieniem

Aprobuję pomysł z kamieniem/napisem.
Nie aprobuję pomysłu aby jedni sadzili drzewo, a inni wykonywali napis.
Rangę symbolu ma tylko sadzenie drzewa. Napis ma tylko znaczenie porządkowe,
formalne.
Ja osobiście wolałbym, aby nieco mojego "wkładu" znajdowało się także w
drzewie, a nie tylko w kamieniu.

W mojej wypowiedzi, że "zbieranie jest najważniejsze"- rozumiem potrzebę
stworzenie możliwości do dołączenia się wszystkich chętnych. Nie jest, przy
tym ważna ilość biorących udział. Zakładałem ilość kilkunastu osób. Ważna
jest możliwość takiego udziału dla wszystkich zainteresowanych.
Dodam, że chodzi o udział w istocie rzeczy, a nie w działaniach
uzupełniających.

Napisałem też: "> > Chociaż takie jest moje zdanie, jestem za tym, aby stało
się w/g Twojej

Nie zmieniłem swojego zdania tylko uznałem, że powinno stać się tak jak Ty
uważasz.
Wynika to z prostej przyczyny. Ja nie mam żadnego wpływu na to co Ty
postanowisz i przeprowadzisz (i słusznie :-) ). Rozsądek zaleca poddanie się
"przemocy" :-)

Na zakończenie muszę jeszcze odnieść się do n/w:
"Wystarczy lista do wglądu każdemu zainteresowanemu w czasie spotkania..."

Jestem zdania, ze jeśli nie należy upubliczniać listy na grupie, to także
nie należy czynić tego w każdy inny sposób, a w tym udostępnianie każdemu na
spotkaniu. Jeżeli przyjęliśmy że nie powinno to być jawne (zgodziłem się
tutaj z Jerzym. Szkoda że zareagował na ten list tak dziwnie) to bądźmy
konsekwentni.
Tym bardziej, że na Woli, prawdopodobnie nie będzie osób które przesłały
wpłatę, bo wtedy przesyłka wpłaty nie miałaby sensu.
Jeżeli lista nie może być oglądana w gronie osób które wpłacały na nią, to
tym bardziej, nie można udostępniać jej osobom które na tej liście nie
figurują. No bo w jakim celu? Nie wpłacały, a chcą kontrolować? Prawo
kontroli, w takim wypadku mogą mieć tylko osoby wpłacające i to w zakresie
tylko ich dotyczącym. Wpłacający pytają czy są na liście i otrzymują
informację o zaksięgowanej kwocie. Można robić to pocztą elektroniczna, gdy
prześle listę Jagodzie.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

20. Data: 2001-10-05 12:44:26

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
porządkowe,
> formalne.
> Ja osobiście wolałbym, aby nieco mojego "wkładu" znajdowało się także w
[...]
I po co tyle kruszyliśmy kopie?
Dlaczego tego nie powiedziałeś na samym poczatku? i GŁOŚNO!
Z tego wniosek, że pozostaje wiosna?
Pozdr. niezwykle gorąco i serdecznie
Jerzy

Bungevilla