wpływ badań ginekologicznych na psychike kobiety!

61. Data: 2006-11-11 11:32:37

Temat: Re: wpływ badań ginekologicznych na psychike kobiety!
Od: ntech <u...@n...ssn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Data: 11.11.2006 - autor: Flyer - treść:
> Tia - zimny skaj, bo jest higieniczny i daje się łatwo myć. ;) Wyobraź
> sobie siedzenie w Berliecie vel. Jelczu.
Dobra koncze przekomarzanie sie ;).
Bylem przy porodzie corki, przecinalem pepowine wiec wiem jak to wyglada.
I jakos znioslem to ze co 15 min ktos przychodzil i zagladal mojej zonie w
dziure.A jak sie zaczela akcja to sam z radoscia asystowalem calemu
zespolowi i jakos ich nie pogryzlem.

62. Data: 2006-11-11 11:48:17

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ntech" <u...@n...ssn.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> I jakos znioslem to ze co 15 min ktos przychodzil i zagladal mojej zonie w
> dziure.A jak sie zaczela akcja to sam z radoscia asystowalem calemu

Widok łożyska - niezapomniany. Za wszystko inne zapłacisz kartą mastercard
:)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

63. Data: 2006-11-11 21:51:11

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elGuapo <e...@v...pl> napisał(a):

> Owszem problem jak najbardziej niema=B3y, ale ... pozw=F3l mi si=EA
> wycofa=E6 z tego podw=B1tku i wybacz, =BFe go wog=F3le wszcz=B1=B3em. Tym
> razem niech 'reformator' pr=F3buje podszczypa=E6 ten temat.

ja tylko dodam, że emotikonu ";-)" użyłam nie jako znacznika ironii, ale
zdębienia. Podrapałam się po główce, i wyszło mi, że 'reformator' ma jakiś
trudny okres. Gdy przez chwilę myślałam (kiedyś tam): "wszyscy faceci to
chuje", to sama wiedziałam, że nie jest to najlepszy okres na wiązanie się z
kimkolwiek. Reasumując mam (za niego) nadzieję, że mu przejdzie. Z drugiej
strony, ma chłop łatwo: kryterium wyboru kobity na życie to "jeśli masz lęki
przed ginekologiem, to jesteś białogłową dla mnie" (tu już trochę ironizuję).

h.

64. Data: 2006-11-11 22:03:43

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

reformator <t...@o...pl> napisał(a):

> Hania napisa=B3(a):
> fizyczn=B1,
> mi tylko chodzi o psychike
> =BF
> nie zrozumielismy siebie, chodzi o dotyk obcego faceta Ktory ma DO TEGO
> prawo , jest to abrobowane przez wszystkich na okolo.. anawet jest sie
> przymuszanym.

przymuszanym????? Naprawdę uważasz, że kobieta, która ma w dupie (pardon)
własne zdrowie jest normalną istotą i nie powinna być przymuszana?

> to moim zdaniem powoduje ze duza wi=EAkszosc kobiet , " ma w sobie cos z
> dziwki" - po parunastu wizytach pojawia sie znieczulica.. dlatego pod
> wplywem np. alkoholu w pozniejszym czasie nie maja obiekcji przed tym
> zeby ktokolwiek je zmacal

Tu mi się coś kłóci: seksualność kobiety, świadomość własnego ciała i
odczuwanie przyjemności z seksu wzrasta wraz z długością pieszczot. Wybacz,
ale minuta "majdrowania" metalowym ustrojstwem to naprawdę za mało, nawet,
jeśli to jest kilkanaście razy (a ze cytologia przysługuje raz na 3 lata, to
te kilkanaście razy rozciąga się to na jakieś ...dziesiąt lat).

Dodam jeszcze coś, czego chyba nie jesteś świadom: standardowa wizyta to
pogadanka z lekarzem, przeczytanie przez niego karty i ew. wypisanie pigułek
lub jakiegoś skierowanka (krew/wątroba/USG piersi)

hania

65. Data: 2006-11-11 22:09:48

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka <c...@g...com> napisał(a):

> [...]
> do tego pijan=B1 i obmacan=B1 ideologi=EA. Ja wiem, =BFe psp nadaje si=EA
na
> takie
> *przemy=B6lenia*, ale bez przesady. I jakie zmuszanie? Jak Ci=EA lub
> mni=EA
> ryj boli i z=B1b puchnie to kto=B6 nas przymusza do wizyty u dentysty?
> I jak Ci ma=B3y spuchnie albo zmieni barw=EA, to nie idziesz do lekarza,
> bo czeka tam na Ciebie Z=A3YYY?? I ma DO TEGO prawo !!!
>
> No tak, kolejna praca doktorska.
> Kurtwa, nied=B3ugo w tym kraju same doktory b=EAd=B1 biega=E6.

o ja pie* - już myślałam, że jako baba w tym wątku jedyna widzę debilizm
przemyślen, uff, wlałaś mi trochę nadziei jak mniód na serce.

hania

66. Data: 2006-11-11 22:14:46

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ntech <u...@n...ssn.pl> napisał(a):

> Data: 10.11.2006 - autor: Hania - treść:
> Hehe....Patyczki,urzadzonka.Niezla perwersja...
> Az sie oblizalem ;)

no chyba niektórych to rajcuje, bo w seksszopach wzierniki sprzedają jako
erotyczne gadżety ;-)) a patyczek to taki jak do uszu, serio ;-)

h.

67. Data: 2006-11-11 22:19:02

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

> Czytając was, staje mi przed okami scena z seksmisji .... z korkociągiem
> którym nie trzeba mówić do czego służył :)

jakoś nigdy nie czułam podtekstu seksualnego podczas badania, no może raz
głupi uśmieszek na widok fryzurki (nie na głowie) ;-))

h.

68. Data: 2006-11-11 22:20:38

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@w...pl> napisał(a):

> czekalem kiedys w poczekalni, panie po rozebraniu sie z dolnych czesci
> garderoby musialy wyjsc z pokoju na korytarz i wejsc do gabinetu lekarza
> :) mam watpliwosci czy zaobserwowanie tego zjawiska przez 'zadrosnego o
> ginekologa' pomogloby w pozbyciu sie zazdrosci

nazwałabym tę sytuację skandalem, zrobiła awanturę u dyrektora przychodni i
powiadomiła prasę.

h.

69. Data: 2006-11-12 02:55:20

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"reformator" <t...@o...pl> wrote in message
s.com...

>kazdy slyszal haslo " kazda kobieta ma w sobie cos z dziwki " skad sie
>wzielo?

Wzielo sie to stad, ze kazda kobieta ma w sobie cos z dziwki.

>Dobra przechodze do sedna sprawy, jezeli na sile zmuszona dziewczyna
>pokazuje to co "ma" to co potem dzieje sie z jej psychiką? czemu sie
>potem dziwimy ze wszystkie kobiety tak naprawde są łatwe ( tak -wiele
>zaprzeczy ), przeciez jezeli ktos zna sie na ich psychice poradzi sobie
>potem prawie ze z kazdą one nie beda sprawiac oporu sa juz przeciez
>"złamane".

Jestes kurwa megadebilem.

>dobra co o tym sądzicie.. czekam na komenty jaki wpływ wdłg was maja
>takie badania na psychike kobiety

Sadze, ze osoby, ktore rozumuja w podobny sposob do twojego sa pokurwione.
Osmieszyles sie i pokazales, ze jestes intelektualnym scierwem.
Dlatego mozesz wypierdalac.
--

Bluzgacz
GG:5015

70. Data: 2006-11-12 06:48:46

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote:

> nazwałabym tę sytuację skandalem, zrobiła awanturę u dyrektora przychodni i
> powiadomiła prasę.

juz widze jak dwudziestolatka pierwszy/drugi raz idaca na badanie robi
dym u dyrektora :) a ta sytuacja miala miejsce dosyc dawno, pewnie teraz
jest duzo lepiej :-)

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

Kary na psp (część II)
Śmieszne!
Zdrowy stosunek człowieka do własnego ciała
burzliwa przeszłość kobiety a związek
Szczerość czy hipokryzja?