wpływ badań ginekologicznych na psychike kobiety!

71. Data: 2006-11-12 13:05:38

Temat: Re: wpływ badań ginekologicznych na psychike kobiety!
Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@w...pl> napisał(a):

> juz widze jak dwudziestolatka pierwszy/drugi raz idaca na badanie robi
> dym u dyrektora :) a ta sytuacja miala miejsce dosyc dawno, pewnie teraz
> jest duzo lepiej :-)

toż nie mówię, by wystraszone dziewczę robilo awanti, ale jako 32 letnia
kobita z lekko społecznym zacięciem (mnie by pewnie ta sytuacja nie
zestresowała a zniesmaczyła) zrobiłabym to wlasnie dla przeżywających horror
poniżenia nastolatek

h.

72. Data: 2006-11-12 13:40:42

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> jakoś nigdy nie czułam podtekstu seksualnego podczas badania, no może raz
> głupi uśmieszek na widok fryzurki (nie na głowie) ;-))

Ale to musi być przykre uczucie dla kobiety ... zobacz ... siedzi kobieta na
tym fotelu, ginekolog patrzy, przeglada, dotyka ... i nic ... nic go nie
rusza, ani mu drgnie ! No normalnie w kompleksy można wpaść :))

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

73. Data: 2006-11-12 13:48:40

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym fotelu, ginekolog patrzy, przeglada, dotyka ... i nic ... nic go nie
> rusza, ani mu drgnie ! No normalnie w kompleksy można wpaść :))

ale on wgłąb patrzy, a nie głaszcze z wierzchu. Nie wiem, nie jestem
facetem, ale mnie chyba sama błona śluzowa nie kręciłaby ;-))

Poza tym, ekhm, to taka statyczna sytuacja: kobita przecież nie rysza się na
tym samolociku, leży, gapi się w sufit, no i na dodatek tak głupkowatą
pozycję przyjmuje, że to raczej seksownie nie wygląda.

No i zero radochy z rozbierania panny, bo sama łachy zostawia na krześle ;-))

h.

74. Data: 2006-11-12 14:01:04

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale on wgłąb patrzy, a nie głaszcze z wierzchu. Nie wiem, nie jestem
> facetem, ale mnie chyba sama błona śluzowa nie kręciłaby ;-))

No właśnie. Tylko wgłąb patrzy, choć może obok. Nie głaszcze, choć może -
pod byle pretekstem. Zero zainteresowania :))

> [...]
> tym samolociku, leży, gapi się w sufit, no i na dodatek tak głupkowatą
> pozycję przyjmuje, że to raczej seksownie nie wygląda.

No i wina. Świec brakuje i wina :)

> No i zero radochy z rozbierania panny, bo sama łachy zostawia na krześle
> ;-))

I jeszcze te słowa na koniec - "proszę się już ubrać". Jak bym był kobietą i
ktoś by mnie tak przedmiotowo potraktował, to bym trzasnął po ryju, strzelił
focha, wyszedł i nigdy nie wrócił :))

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

75. Data: 2006-11-12 14:16:15

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> I jeszcze te słowa na koniec - "proszę się już ubrać". Jak bym był kobietą
> ktoś by mnie tak przedmiotowo potraktował, to bym trzasnął po ryju,

Coś w tym jest: jak mi jedna dziadyga odmówiła pigułek, bo to niemoralne
(siiic!), a i badania cytologicznego (bo się nie należy a mnie się coś w
sobie nie podobało i wolałam, by ktoś tam fachowo zaglądnął), to strzeliłam
focha, otworzyłam drzwi na poczekalnię i rzekłam "czy nie daje panu nic do
myślenia, że do pana kolegów tu są tłumy, a do pana to tylko czasem ktoś sie
po receptę zaplącze?", coś jeszcze rzekłam o podwójnej moralności i
frustracji widocznej na krzywej gębie, uradowana, że panu para z uszu poszła
stwierdziłam w myślach niezadługie "no!" i zadowolona wyszłam.

Odrzucona kobieta zachowuje się przeróżnie ;-))

h.

76. Data: 2006-11-12 15:27:37

Od: "Kasia Schmidt" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zle to interpretujesz. U lekarza nie ma seksualnosci. Lekarzowi pokazuje sie
wszystko tak samo, jak np. złamaną noge. Lekarz nie traktuje pacjentki jako
kobiety. Nie moze. Badanie ginekologiczne jest inne od wszystkich, ale w
gruncie rzeczy takie, jak kazde inne. I tak trzeba do tego podchodzic - to
jest moje zdanie.

77. Data: 2006-11-12 15:30:07

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poszła
> stwierdziłam w myślach niezadługie "no!" i zadowolona wyszłam.

... a mogłaś zabić :)
Nie pamietam o co dokładnie chodziło ... w kazdym razie w konsekwencji jakaś
baba ostro do mnie z ryjem wyskoczyła, twierdząc na końcu iż mogłaby być
moją matką. Obciąłem ją spojrzeniem od stóp do głów i z niezmąconym spokojem
odrzekłem - babcią droga pani, babcią :)

Na post o zbóju zaprosił
P.D.

78. Data: 2006-11-12 15:36:25

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie oplacalo sie: ruszyc g* a odpowiadać za czlowieka?

> [...]
> moją matką. Obciąłem ją spojrzeniem od stóp do głów i z niezmąconym
spokojem
> odrzekłem - babcią droga pani, babcią :)

tyż piknie. Gdy jakiś papudrak nie może skończyć wywodów a akurat jestem z
jakąś koleżanką, mówię teatralnym szeptem "zoostaw, jak byś miała taką twarz
to też byś była sfrustrowana" ;-)

h.

79. Data: 2006-11-12 16:11:44

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Schmidt" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jako kobiety. Nie moze. Badanie ginekologiczne jest inne od wszystkich,
> ale w gruncie rzeczy takie, jak kazde inne. I tak trzeba do tego

To jak oni ze sobą rozmawiają ? "Niech pacjątko się robierze" - "dobrze,
wasza ginekologowatośc" ? :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

80. Data: 2006-11-12 21:08:02

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> Ale to musi być przykre uczucie dla kobiety ... zobacz ... siedzi kobieta
> na tym fotelu, ginekolog patrzy, przeglada, dotyka ... i nic ... nic go
> nie rusza, ani mu drgnie ! No normalnie w kompleksy można wpaść :))

Praca ginekologa jest dopiero przykra.
Wyobraz sobie taka sytuacje:
ginekolog caly tydzien ma zapierdol (bo np. sam w okolicy wykonuje swoja
prace) i codziennie przyjmuje co najmniej kilkanascie cip do obejrzenia.
Stare-mlode, pachnace-cuchnace, ladne-oblesne, zdrowe-z cystami i chuj wie
czym jeszcze.
Non kurwa stop cipki, gdzie sie nie odwroci to pacjentka ze swoja szuflada
kurwa do sprawdzenia. Facet nieustannie pochylony nad cipka i w te cipke
wpatrzony. Wklada tam swoje lapy, uzywa rozmaitych narzedzi i nawet nie ma
czasu aby zjesc sniadanie, bo tu juz od razu nastepna z pizda do zbadania
albo jakas gowniara po piguly na ruchanie.
Wiec rytm jego dnia wyglada nastepujaco: pobudka, mycie, sniadanie, dojazd
do pracy, praca: cipka, cipka, cipka, cipka, rozlazle kapsko jakiejs
staruchy, cipka, cipka, pizda kurwiszona, cipka, cipka, cipka, ciasna brocha
gimnazjalistki + przepisanie pigul, cipka, cipka, cipka.............
I tak co najmniej 5x w tygodniu po kilkanascie godzin.
Wyobraz sobie, co wspanialego musi czuc taki facet jak po tygodniu roboty a
wlasciwie zapierdolu przy cipach, wraca do domu i ma perspektywe calego
weekendu przed soba tylko dla siebie.
Jakie to cudowne dla niego przezycie, siasc w swoim ulubionym fotelu,
kobieta zapewnie przyniesie pyszna kolacje, w tv poleci ulubiony film.....
Kiedy taki rozluzniony, dodatkowo po kilku kieliszkach odda sie blogiemu
stanowi lenistwa podchodzi do niego jego kobieta i glosem dziwki dorzuci do
pieca mowiac:
"Kochanie, wylizesz mi cipke???"
--

Bluzgacz
GG:5015

Kary na psp (część II)
Śmieszne!
Zdrowy stosunek człowieka do własnego ciała
burzliwa przeszłość kobiety a związek
Szczerość czy hipokryzja?