wrastające paznokcie - pomocy

1. Data: 2003-06-01 21:40:38

Temat: wrastające paznokcie - pomocy
Od: "Sekret" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

temat o tyle nieprzyjemny co bardzo bolesny:

- moje duże paznokcie na nogach rosną nie tylko wzdłuż ale i w szerz

- skutek tego jest taki, że bardzo bolesne jest jakiekolwiek dotykanie tego
palca

- dodatkowo co jakiś czas wzdłuż bocznej krawędzi paznokcia tworzy sie pod
skórą jakis paskudny stan zapalny, zbiera sie ropa i ... boli jeszcze
bardziej

- dla niektórych dowciapnych: bardzo dbam o higienę w tym także stóp więc
nie tędy droga

- lekarz kazał obcinać paznokcie nie "półokragło" lecz "na prosto" ale
niestety nie pomaga

pozdrawiam

pomocy! co robic? co stosować ?

1. Data: 2003-06-01 21:47:30

Temat: Re: wrastające paznokcie - pomocy
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sun, 1 Jun 2003 23:40:38 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <0...@w...pl> i powiedziała:

> - lekarz kazał obcinać paznokcie nie "półokragło" lecz "na prosto" ale
> niestety nie pomaga

Pedicure profesjonalny u kosmetyczki?

Zuzanka

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

1. Data: 2003-06-01 22:03:50

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sekret" <0...@w...pl> napisał w wiadomości
> temat o tyle nieprzyjemny co bardzo bolesny:
>
> - moje duże paznokcie na nogach rosną nie tylko wzdłuż ale i w szerz

Był juz taki temat kiedyś na grupie, poszukaj w archiwum
http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&g
roup=pl.rec.uroda

Były nawet podawane adresy gabinetów, które pomagają przy tym schorzeniu.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Posiadanie dzieci nie czyni z nas jeszcze rodziców,
podobnie jak nie stajemy się pianistami,

1. Data: 2003-06-01 22:20:23

Od: "Sekret" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
roup=pl.rec.uroda
> Były nawet podawane adresy gabinetów, które pomagają przy tym schorzeniu.

troszke jest ale tylko Wrocław a ja szukam czegoś w stolicy

na ile ta metoda klamerek jest skuteczna ? jest tu jeszcze ktoś kto to
przeszedł ? a nie powraca ?

1. Data: 2003-06-02 08:38:14

Od: "|-----BRUNETKA----|" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radze Ci zmienic lekarza. Moja kolezanka ma takie problemy i raz na jakis
czas chodzi na rwanie....
--
|------<< B R U N E T K A>>------|
Pasjonatka ryb z obu Ameryk...

GG: 2659405

1. Data: 2003-06-02 10:32:37

Od: "Beatka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Ja ostatnio wyczytalam (bodajze na "medycynie") ze do tej pory jedynym
skutecznym sposobem na wrastajace paznokcie bylo zerwanie ich, zas nowa
superskuteczna metoda jest elektrokoagulacja ktora wykonuje sie u
dermatologa (ale nie mam pojecia na czym to polega).Moze wiec warto by sie
wybrac (mysle ze najlepiej prywatnie) bo wizyta u pedikiurzystki moze pomoc
ale po wyleczeniu -jako kontynuacja leczenia, tak przynajmniej mi sie
wydaje.
Beata

1. Data: 2003-06-02 10:57:30

Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "|-----BRUNETKA----|" <b...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bbf12h$h5e$1@nemesis.news.tpi.pl...

<ciach>

Czesc Brunetko,
Czy moglabys pisac _POD_ postem? Bardzo dziekuje:-)
Pozdr,
Szwedka

1. Data: 2003-06-02 15:58:15

Od: "Izabelka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "|-----BRUNETKA----|" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Radze Ci zmienic lekarza. Moja kolezanka ma takie problemy i raz na jakis
> czas chodzi na rwanie....
> --

Wyrywanie panokci?! Tylko nie to! Nie polecam, za duzo zlego slyszalam o
wyrywaniu paznokci, podobno paznokcie odrastajao bardzo brzydkim ksztalcie i
nie zawsze pomaga, bo paznokiec i tak wrasta. Czytalam gdzies, ze mozna pod
paznokiec codziennie wkladac zwiniety w rulonik wacik nasaczony wt. A. Ktos
na grupie wspominal tez zeby wyciac w troche dluzszym juz paznokciu maly
trojkacik, gdzie boki paznokcia przy skorze maja byc wlasnie dluzsze. A co
do klamerek to nie wiem, ale jak bede w Wawie to sie postaram zainteresowac,
bo tez mam straszne problemy z wrastaniem paznokci u nog.

pozdrawiam
Iza

1. Data: 2003-06-02 19:24:03

Od: "JoAsienka" <w...@d...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

niedawno Sekret ślicznie napisał, iż :
> temat o tyle nieprzyjemny co bardzo bolesny:
>
> - moje duże paznokcie na nogach rosną nie tylko wzdłuż ale i w szerz
> pomocy! co robic? co stosować ?

Płyn Scholla na wrastajace paznokcie (chyba Toe nail sie nazywa)
dostepny w aptekach, kosztuje chyba 17 zl, ale dziala....

--
JoAsienka, Włodek i Wiktor 20.02.2000
Gdynia

1. Data: 2003-06-02 19:37:57

Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JoAsienka:
> Płyn Scholla na wrastajace paznokcie (chyba Toe nail sie nazywa)
> dostepny w aptekach, kosztuje chyba 17 zl, ale dziala....

dziala dziala. najlepiej zastosowac na wymoczone stopki,
ale dopiero jak stan zapalny z ropa sie wygoi.

dri

do uzytkowniczek Avonu!
podkład
Zen Oceanic