wrastanie włosków-fu!

1. Data: 2003-07-11 10:09:17

Temat: wrastanie włosków-fu!
Od: "MK" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkie URODziwe grupowiczki! :-)
Jak poradzić sobie z w/w problemem?
Depiluję nogi depilatorem silkepil, po goleniu z resztą jest to samo. Nogi
(i inne okolice) powinny wyglądać ładnie a wyglądają - fu! no i w dotyku -
jeszcze gorzej. Nie stać mnie na to żeby każdą depilację przeprowadzać u
kosmetyczki. Poradźcie, proszę!

magda

1. Data: 2003-07-11 10:25:30

Temat: Re: wrastanie włosków-fu!
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MK" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jeszcze gorzej. Nie stać mnie na to żeby każdą depilację przeprowadzać u

polecam peeling przed depilacją ,2 razy w tygodniu
obowiązkowo.niekoniecznie mocny ,wystarczy taki do twarzy.
mi to pomaga.
pozdrawiam
p.

1. Data: 2003-07-11 10:38:36

Od: t...@n...com.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

MK napisał(a):

> [...]
> dotyku - jeszcze gorzej. Nie stać mnie na to żeby każdą depilację
> przeprowadzać u kosmetyczki. Poradźcie, proszę!

Czy powinnam stad wnioskowac ze po depilacji u kosmetyczki wloski nie
wrastaja? Skad taka teoria i czy w ogole prawdziwa?

toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-07-11 11:03:00

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Czy powinnam stad wnioskowac ze po depilacji u kosmetyczki wloski nie
>wrastaja? Skad taka teoria i czy w ogole prawdziwa?

Mnie zdecydowanie mniej wrastaja po wosku niz po depilatorze. 'Woskuje' sie
tylko u kosmetyczki, bo sama sie boje ;)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-07-11 11:12:04

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "toffu" <t...@n...com.pl> napisał w wiadomości
ic.com.pl...
| Czy powinnam stad wnioskowac ze po depilacji u kosmetyczki wloski
nie
| wrastaja? Skad taka teoria i czy w ogole prawdziwa?

Teoria nieprawdziwa! Po depilacji woskiem u kosmetyczki włosy też
wrastają!

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-07-11 12:32:28

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze gorzej. Nie stać mnie na to żeby każdą depilację przeprowadzać u

Prawda wygląda tak, że część osób nie może się depilować z powodu głęboko
osadzonych cebulek. Żadne peelingi i inne złuszczania nie pomogą. Włosy
rosną pod skórą i robią się stany zapalne/ropne. Często objawy wrastania
pojawiają się po miesiącu lub dłuższym czasie. Jedyne wyjście nie depilować.
Oczywiście nie wszystkie kobiety tak mają. Niektórym wystarczy regularny
peeling. A niektóre nawet tego nie stosują. Życie jest niesprawiedliwe i
dlatego muszę używać maszynki :(. Ale wolę golić się często niż mieć
owrzodzone nogi :(.
pozdrawiam i nikomu nie życzę takiej urody skóry...
barbarella

1. Data: 2003-07-11 15:07:05

Od: "MK" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "toffu" <t...@n...com.pl> napisał w > Czy powinnam stad
wnioskowac ze po depilacji u kosmetyczki wloski nie
> wrastaja? Skad taka teoria i czy w ogole prawdziwa?
>
> toffu

To taki skrót myślowy. Zeby usunąć wszystkie wrośnięte włoski (a jest ich
sporo za każdym razem) muszę sie nieżle nagimnastykować (dosłownie), a
niektórych wogóle nie moge np tych co rosną dokładnie z przodu piszczeli.
Cóż, mogłabym być bardziej rozciągnięta, ale nie jestem. Dlatego musi to
robić inna osoba, np.kosmetyczka, bo męża to ja raczej do tego nie namówię !
:-))
A co robicie z krótkimi włoskami, które sie "nie łapią" do depilatora?
kremem?
pozdr

1. Data: 2003-07-11 18:57:16

Od: "M&A" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do depilacji stosuje depilator elektryczny. Na wrastajace wloski polecam
rekawice jednopalcowa pleciona z grobego sznurka. kupilam ja w rossmanie. w
trakcie kampieli leje na nia plyn do kompieli z peelingiem i masuje cialo,
glownie nozki. mnie pomaga. nie wrastaja. dobry zabieg przed depilacja.
polecam.

pozdrawiam
mar

1. Data: 2003-07-11 21:34:25

Od: "Aninha" <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze gorzej. Nie stać mnie na to żeby każdą depilację przeprowadzać u

witam!!
slyszalam ze dobrze jest smarowac nogi oliwka po depilacji
wyprobowalam kilka razy i powiem szczerze ze nie wrastaja az tak bardzo jak
kiedys mi sie zdarzalo
poza tym chyba sa jakies kremy ktore zapobiegaja wrastaniu ale z nich nie
korzystalam
pozdrawiam
Aninha

1. Data: 2003-07-12 08:23:36